Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka pesisin kotona kainalot saippualla, niin hikeni alkaa haista lähes välittömästi

Vierailija
15.09.2023 |

Siksi käytän deodoranttia kun menen yleisille paikoille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin. eikä riitä deodorantti, täytyy olla alumiinipitoinen antiperspirantti. Muiden kanssa alkaa vinkeä hiki löyhkätä jo tunnin päästä. Geneettinen juttu, vähän tylsä, mutta onneksi on hyvät aineet siihen keksitty, niin ettei tarvi löyhkäpilvenä tuolla maailmalla kulkea.

Vierailija
2/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. Yhdellä lapsista minun geenini ja herran tähden mikä lemu, kun on vielä murrosiässä eikä vähempää välitä. Haiseekohan siellä koulussa koko luokka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodoranttia, heh heh

Vierailija
4/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh 🤮

Vierailija
5/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantsii kokeilla sienien pesua etikalla, pienikuuri voi poistaa pahimmat hajut laimealla pesuliuoksella, aluksi pahenee mutta sitten et yhtääkkiä huomaa haisevasi, hikoiluun se ei vaikuta.

Vierailija
6/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöty ruoka haisee myös. Paljon eineksiä syövät lemuaa.

Etikalla kannattaa yrittää tappaa kainaloista bakteeri. Muista kastella pumpuli, muuten voi kirvellä. Sen jälkeen saippuapesu ennen dödöä.

Lisäksi itse olen huomannut, että halvoissa saippuoissa ei ole peseviä tensidejä tarpeeksi. Palasaippuat kuivattaa eikä toimi itsellä kainalossa.

Esimerkiksi Dove on laadukkaampi kuin Palmolive.

Vierailija
7/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV nestesaippua (ei suihkuversio) on ihmeen hyvä, vaikka koko vartalon pesuun voikin olla joillekin liian kuivattava.

Vierailija
8/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactolinellä kainaloiden pesu. Purkissa lukee että poistaa pahan hajun muodostumista ja bakteerikasvua.

Mä en muuta pesuainetta käytäkään eikä hiki haise.

https://kauppa.lifehair.fi/tuote/lacto-line-hella-hoitava-pesuneste/

Vierailija
9/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tukkikaa hikirauhasenne antiperspiranttien myrkyillä.

Älkää unohtako tukkia myös virtsaputkeanne ja peräsuoltanne.

Ai kun tekee elimistölle hyvää kun kuona-aineet ei pääse luonnollisesti poistumaan kehosta.

Vierailija
10/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa vaan piimää kainaloihin, niin ei hiki haise. Kevyt huuhtelu ja toimii paremmin jos on karvoja, joissa ne hyvät bakteerit elävät.

Vierailija
11/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tukkikaa hikirauhasenne antiperspiranttien myrkyillä.

Älkää unohtako tukkia myös virtsaputkeanne ja peräsuoltanne.

Ai kun tekee elimistölle hyvää kun kuona-aineet ei pääse luonnollisesti poistumaan kehosta.

Niin ja niissä on yleensä alumiinia, jonka epäillään aiheuttavan rintasyöpää.

Vierailija
12/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai annatte kuitenkin sääri- ja kainalokarvojenne kasvaa ja esittelette niitä ylpeänä maailmalla. Paha haju sen sijaan, hyi hyi se pitää peittää!

Vierailija
13/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat kannattaa ajella, itse ainakin olen huomannut että karvaiset kainalot haisee helpommin ja pahemmalta.

Vierailija
14/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaus. Vaatteet.

Luonnonkuitua. Hajustamattomat pesuaineet. Ajellut kainalot haisee eniten.

Syötkö paljon raakaa sipulia? Se puskee ulos?

Vierailija
15/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkityksiä käytössä? Jotkut lääkkeethän voi aiheuttaa tuollaista

Vierailija
16/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut että sen hajun syy ois sun alumiinilla tukituissa hajurauhasissa? Tee kuukauden detox ja anna kainaloiden haista.

Vierailija
17/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haisulit ostamaan antiperspiranttia hop hop. Vaikkei itse haistaisi niin muut haistaa.

Vierailija
18/18 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää ns palasaippuaa, pesee hienhaju paremmin. Lisäksi karvat kannattaa sheivata, hienhaju jää niihin.

Se hienhaju johtuu bakteereista. Itse sheivaan niin usein, että kainalot pysyy sileänä. Sitten pesen palasaippualla kainalot pariin kertaan

Sen jälkeen kuivaan kainalot hyvin. Sitten pyyhin kainalot aökoholipitoisella aineella, ja annan kuivua. Sitten antiperspirantti. Ei haise kainalot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi