Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä ollut sappikivikohtaus, selvisittekö ilman leikkausta
Kommentit (2)
Oli kohtaus n. 8 v sitten - laukaisijana uunilohiateria lounasravintolassa. Kova kipu kesti ja pahoinvointi kesti noin 2 tuntia. Kun pääsin lopulta viikkoja myöhemmin ultraan, ei siellä näkynyt mitään. Ilmeisesti oli yksittäinen kivi, joka lähti liikkeelle. Ei ole leikattu, eikä ole onneksi uusinut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On ollut. Taisi olla rasvainen pizza joka sen ensimmäisen kerran laukaisi. Yö meni lattialla pyöriessä tuskissaan. Yhteys lääkäriin ja leikkaukseen. Se tehdään nykyään laserilla, nukutuksessa, pieni arpi jää. Ei mikään iso diili.