Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut sappikivikohtaus, selvisittekö ilman leikkausta

Vierailija
22.06.2026 |

Uusiutuiko kuinka nopeasti ja mikä laukaisee

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Taisi olla rasvainen pizza joka sen ensimmäisen kerran laukaisi. Yö meni lattialla pyöriessä tuskissaan. Yhteys lääkäriin ja leikkaukseen. Se tehdään nykyään laserilla, nukutuksessa, pieni arpi jää. Ei mikään iso diili.

Vierailija
2/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kohtaus n. 8 v sitten - laukaisijana uunilohiateria lounasravintolassa. Kova kipu kesti ja pahoinvointi kesti noin 2 tuntia. Kun pääsin lopulta viikkoja myöhemmin ultraan, ei siellä näkynyt mitään. Ilmeisesti oli yksittäinen kivi, joka lähti liikkeelle. Ei ole leikattu, eikä ole onneksi uusinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi