Lue keskustelun säännöt.
Miti pidit H&M:n kevätkuvaston vaatteista?
Kommentit (5)
Todella samantyyppistä kuin viime vuonna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lasten vaatteissa jotain ihan kivaakin. =)
Pakko tilata tosi paljon kaikkea :)
toivottavasti muutkin vaatefirmat jo heräävät samaan.
Koska olen normaalisti kokoa 46/48 ja h&m vaatteissa 50.