Mikä auttaa atooppisen ihon hoitoa???
Auttakaa! Ihotautilääkärit ja kaikki kierretty eikä mikään auta. Hetken pahimmasta taukoa ja kohta taas uudelleen. Mitä voi tehdä??
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Aurinko.
Auttaa ainakin puolisoani. Siksi lähdemme etelään keskitalvisin.
Pystyykö puoliso käyttämään aurinkorasvaa? Sekin tuntuu pahentavan ihottumaa ja ihosyöpä pelottaa jos ei käytä.
Tänään Iltalehdessä joku juttu aiheesta mutta maksun takana.
Kortisonivoiteet pois, päivittäinen ihon pesu ja rasvaus hyvällä voiteella (suurin osa perusvoiteista on huonoja), lisäravinteet.
Vierailija kirjoitti:
Kortisonivoiteet pois, päivittäinen ihon pesu ja rasvaus hyvällä voiteella (suurin osa perusvoiteista on huonoja), lisäravinteet.
Mikä on hyvä voide, mitkä lisäravinteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortisonivoiteet pois, päivittäinen ihon pesu ja rasvaus hyvällä voiteella (suurin osa perusvoiteista on huonoja), lisäravinteet.
Mikä on hyvä voide, mitkä lisäravinteet?
En sama, mutta atooppinen iho ei muodosta samalla tavalla d-vitamiinia, joten sitä ehkä kannattaisi kohtuudella nauttia.
Suihkusuodatin joka poistaa vedestä likaa ja metallia. Esim Aqualux. Auttanut omalla ja lapsen kohdalla paljon ihon kuntoon.
Aurinko.
Auttaa ainakin puolisoani. Siksi lähdemme etelään keskitalvisin.