Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako pehmolelua nurkista löytyy?

Vierailija
06.11.2007 |

Ja montako lasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä lapsella on 3 pehmoa. Hyllyssä 4.

Vierailija
2/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä liian monta ja lapsia 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolminumeroinen luku joka ei ainakaan ykkösellä ala.

Vierailija
4/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmoja 10-15. Ja jos tulee yksikin lisää niin se jätetään pehmon tuojan kotiin keräämään pölyä. Leikitään sillä sitten siellä.



Pölyallergisia perheessä kaksi.

Vierailija
5/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kaksi.

Ensimmäinen lapsi sai kasoittain pehmoleluja. Varmaan jokainen kyläilijä toi pehmolelun tullessaan. Lapsi ei ole koskaan välittänyt pehmoleluista. Ei halua edes unileluksi mitään niistä.

Toinen lapsi ei ole saanut yhtään, onneksi.

Vierailija
6/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meille tulee niitä niin paljon (ei siis osteta, vaan tulee).



Viimeksi syksyllä vietiin vanhainkotiin josaa oli nallekeräys vanhuksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän