Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä itken joka ilta ja mies ei reagoi mitenkään!

Vierailija
11.12.2007 |

Ei kysy, että miksi itken eikä lohduta. Olen raskaana ja itkettää koko suhde

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkevää naista! Ei ole miehesi tehtävä olla jatkuvasti tunteittesi tyynnyttelijä... tilapäinen apu on sit erikseen. Mutta jos jatkuvasti itkettää olis ehkä syytä hakee apua, siis muualtakin kuin mieheltä

Vierailija
2/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei ole miehesi tehtävä olla jatkuvasti tunteittesi tyynnyttelijä... tilapäinen apu on sit erikseen. Mutta jos jatkuvasti itkettää olis ehkä syytä hakee apua, siis muualtakin kuin mieheltä

totta toinen puoli, mutta tässä tapauksessa kyllä sain sellaisen kuvan, että mies ei ole suhteeseen kelpaava. en ikinä olisi suhteessa miehen kanssa, joka ei lohduttaisi minua, kun olen surullinen. sain sen käsityksen, että ap:ta surettaa nimenomaan mies ja se, kuinka välinpitämätön hän on. jos mies on välinpitämätön raskaana olevaa naistaan kohtaan, mies ansaitsee kenkää, ja nainen paremman miehen. muualta haettu apu ei siihen tilanteeseen auta paskan vertaa!

mitä tulee muista syistä johtuvaan masennukseen, niin siihen kyllä kannattaa hakea apua muualtakin kuin mieheltä. on liian raskas taakka kumppanille joutua olemaan pitkiä aikoja ainut tukija. plus että siitä voi olla haittaa suhteelle, jos joudutaan tällaiseen isä-lapsi-asetteluun. arvostus kärsii, ja sitä kautta suhteen perusta. muualta avun haku osoittaa silloin itsenäisyyttä ja voimaa, ja edistää suhteen hyvinvointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ap:n havainto järin objektiivinen...



Jospa nyt hormoneista huolimatta ottaisi sen järjen käteensä.

Vierailija
4/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itken niin harvoin, että jos itkisin mies säntäisi lohduttamaan heti. Liika itkeminen voi alkaa ärsyttämään, varsinkin jos on kokenut, ettei osaa sanoa mitään oikein tai lohduttaa mitenkään.

Vierailija
5/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hei ymmärrän sua aivan täysin!! Meillä juuri noin, erona se, että mies tietää tasan tarkkaan miksi itken(miehen uskottomuus), muttei reagoi mitenkään.

Alan olla aivan epätoivoinen, enkä tiedä mitä tekisin. Olen yrittänyt puhua, mutta mies vaan sanoo ettei jaksa jauhaa, että asia on ollut ja mennyt, eikä tapahdu uudestaan.

No, ei oikein riitä mulle. Olenkin alkanut tosissani harkitsemaan eroa, kun ei tunnu mies olevan perheestään kiinnostunut. Vituttaa ihan lastenkin puolesta, kun se vaan makaa ja on niiiin väsynyt, kun käy töissä. Eli, mä en koskaan saa huilata ja sitten illalla kun saan lapset nukkumaan kaikki väsymys ja stressi purkautuu yleensä itkuna.

Vierailija
6/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän ei tunne enää tarvetta lohduttaa minua. Tässä vaiheessa kun ollaan niin luultavasti vuoden sisällä eroamme. Yhdessä olemme olleet melkein 16v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


niin hän ei tunne enää tarvetta lohduttaa minua. Tässä vaiheessa kun ollaan niin luultavasti vuoden sisällä eroamme. Yhdessä olemme olleet melkein 16v.

Vierailija
8/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku voikin olla miehestä yhtä kamalaa kuin huuto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteesta. Lapsiin liittyen meillä on ollut 3v vaikeaa. Rakastelu on ollut se joka auttanut meitä yhdessä eteenpäin. Sen voimalla oikeasti jaksaa. Viimeisen vuoden aikana seksi kadonnut suhteestamme. Olemme molemmat väsyneitä :( t. olinkohan 21 tai 22

Vierailija
10/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinsä käytti sitä aina aseena... kun halusi huomiota, syyllistää, saada tahtonsa läpi, aina porattiin. Meillä auttoi kunnon keskustelu, jossa vannoin ja vakuutin, että mun itku tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että OLEN SURULLINEN. Lupasin myös aina kertoa miksi itken (" Mulla oli kamala päivä töissä, ja olen aivan poikki, ja samperin raskaushormoonit vetää pään epäjärjestykseen... pidätkö mua sylissä hetken?) Nykyään sujuu jo luonnostaan mieheltä tuo haliminen :)

Mutta musta epäreilua olettaa että mies voisi selittämättä tajuta millaista on olla raskaana, tai miksi milloinkin itkettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä käyttää joka päivä ja ihan kaikkeen. Etsikää muita manipulointikeinoja! Tai vielä parempi, kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
12/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi jo vienyt erohakemuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sille mitään voi. Onko mieheni aivan tunteeton?

Vierailija
14/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ymmärrän sua aivan täysin!! Meillä juuri noin, erona se, että mies tietää tasan tarkkaan miksi itken(miehen uskottomuus), muttei reagoi mitenkään.



Alan olla aivan epätoivoinen, enkä tiedä mitä tekisin. Olen yrittänyt puhua, mutta mies vaan sanoo ettei jaksa jauhaa, että asia on ollut ja mennyt, eikä tapahdu uudestaan.



No, ei oikein riitä mulle. Olenkin alkanut tosissani harkitsemaan eroa, kun ei tunnu mies olevan perheestään kiinnostunut. Vituttaa ihan lastenkin puolesta, kun se vaan makaa ja on niiiin väsynyt, kun käy töissä. Eli, mä en koskaan saa huilata ja sitten illalla kun saan lapset nukkumaan kaikki väsymys ja stressi purkautuu yleensä itkuna.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että silloin kuuluu lohduttaa

Vierailija
16/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Luulisi, että silloin kuuluu lohduttaa

Toiseksi, jotkut miehet haluavat vaimon nimenomaan olevan vahva turvasatama. Sellainen ei saa itkeä ja romahtaa. Se on kamalaa.

Kolmanneksi mies voi pelätä olevansa syyllinen itkuun. Se tuntuu syyttävältä. Eikä sille osaa tehdä mitään.

Vierailija
17/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tosiaan pelkää monesti itkua eikä tiedä miten siihen suhtautua.

Vierailija
18/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetti lohduttamisen ja jätti minut aina yksikseni itkemään. :( Ilmeisesti koki olleensa syyllinen tilanteeseemme.

Vierailija:

Kolmanneksi mies voi pelätä olevansa syyllinen itkuun. Se tuntuu syyttävältä. Eikä sille osaa tehdä mitään.

Vierailija
19/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten voi puhua suoraan ja pyytää miestä viereen lohduttaan?

SE kai auttaa?



Vierailija
20/23 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoi joko vihalla tai välinpitämättömäksi heittäytymisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi