Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
08.01.2014 |

Oliko sopiva ikä? Liian nuori? Liian vanha? Oikea kumppani? Väärä kumppani? Mitä neuvoja antaisit nuoremmalle itsellesi nyt vanhempana ja viisaampana?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana. Kämppikselleni, joka halusi minusta tyttöystävän.. itse en halunnut vielä seurustella.

Vierailija
62/135 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v. Miehestä tuli puolisoni ja lasteni isä mutta ihan hyvin olisin voinut harrastaa seksiä  (loppuun asti) jonkun aiemmankin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotias ja tein sen ystäväni kanssa, joten ei hyvä juttu. Tietenkin olisi voinut mennä enemmänkin pieleen, mutta silti. Ensinnäkin olin liian nuori ja näin jälkeenpäin kaduttaa, että valitsin juuri sen ystävän.

Vierailija
64/135 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. huonon poikaystävän kanssa. Sitä ennen olin lomalla ja tapasin ihanan miehen, jonka kanssa en kuitenkaan harrastanut seksiä. Toivon näin jälkeenpäin, että olisin lomahuumassa menettänyt neitsyyteni sille kiiltokuvapojalle, eikä myöhemmin sille huonolle poikaystävälle. Olisi jäänyt parempi muisto. =P

Iästä - 18 v. on minusta ihan OK ikä.

Vierailija
65/135 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immenkalvon menetin 30-vuotiaana. Oli oikea kumppani:D En kadu mitään eli ei neuvoja annettavaksi, tekisin samoin, jos uusiksi ottaisin elämäni:D

Vierailija
66/135 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen neitsyys meni 11-vuotiaana kun raiskattiin. Siitä nyt ei varmaan tarvitse edes mitään sanoa.

Henkinen neitsyys (eli kun omasta tahdosta päätin harrastaa seksiä ensimmäisen kerran) meni 15-vuotiaana pojalle, jonka kanssa sitten seurusteltiinkin 5 vuotta ja ehdittiin kihloihin asti. Ei taidettu vielä virallisesti seurustella kun ensimmäisen kerran seksiä harrastettiin, se varmaan oli mun puolelta vähän sellainen varmistus saada poika itselleni. En pitänyt seksiä isona asiana, se oli vähän sellanen ihan sama juttu niihin aikoihin. Ei tuntunut juuri miltään, niinkun ei myöhemminkään tuon miehen kanssa (mies oli silloin neitsyt, ja oli aina tooooooodella pienikaluinen, joten sen 5 vuotta seksi oli mun kannalta ihan tunnotonta) mutta olihan se ihan kiva olla sille ensimmäinen seksikokemus ikinä. Ikä oli ihan ok, ja tilannekin ihan ok, ei valittamista.

Vierailija
67/135 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko miehet mukaan? Poikuusneitsyys?

Itse olin 25 ja tuleva vaimoni noin 27 (neitsyt hänkin). Ihan ok vaikka vähän sählinkikokemus. Kunpa vain olisin tajunnut olla menemättä naimisiin tuon ensi kokemuksen kanssa!

Vierailija
68/135 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18-vuotias ja näin myöhemmin ajateltuna liian nuori tuollaiseen noin intiimiin ja vaikeaan asiaan kuin seksi. Muistan etten oikeastaan halunnut sitä, mutta ensimmäinen poikaystäväni (nykyinen avomieheni) ilmeisesti halusi. Hän ehdotti ja minä suostuin, kun en saanut muutakaan sanotuksi. Nyökkäsin vaan. Ajattelin kai että kun en kerran suoranaisesti vastusta ajatusta, niin se sitten tarkoittavaa sitä että haluan. Olin vähän liian mielissäni siitä että joku ihan tosissaan oli niin ihastunut ja kiinnostunut minusta, että menin vaan mukana.

Nyt 25-vuotiaana voisin tajuta hahmottaa ensin haluanko vai haluanko vain haluta. Olen toki nykyään muutenkin paljon enemmän selvillä siitä minkälainen ihminen olen. En halua enää "jakaa" kehoani yhtään kellekään.

Vierailija
69/135 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan että oman neitsyyteni menetin kun olin 15v. Tutustuin kivaan ulkomailta muuttaneeseen jätkään 16v jonka kanssa musta tuli hyvä kaveri. Se poika oli siis varattu. Sen silloinen tyttöystävä asui eri kaupungissa. No sitte ku oltii oltu kavereita jonkin aikaa se kaveruus alko mennä pieneen flirttailuun ja siitä se eteni "salasuhteeksi". Muistan että se jätkä ei tienny että olin neitsyt ja sit me vaa mentiin sen luo ku sen vanhemmat oli poissa ja harrastettii seksiä. En mä sit tiiä että mitä mun immenkalvolle oli tapahtunu mutta mua ei sattunut ollenkaa eikä se jätkä huomannu että olin neitsyt en sitä sille kyllä koskaan kertonukkaa. Mua ei niinkää kaduta. En sit tiiä oonko iha sydämmetön pettäjävietteliätär mutta muistelen ilolla mun ekaa kertaa. Varmaa enemmän sitä jätkää kadutti ku oli pettänyt. Ei kuitenkaa koskaa jääty kiinni;) ja se joka sanoo että friends with benefits on paskapuhetta nii on väärässä. Me ollaan sen jätkän kaa edelleen yhteyksissä ja jutellaan ja sen kerran jälkeen jatkettiin iha normi kavereina joilla oli vaan pieni salaisuus;)

Vierailija
70/135 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 v. oli sopiva ikä.

muuten mitä korkeampi sosiaaliekonominen asema, sitä vanhempana seksielämän aloittaa tutkimusten mukaan

N43 Hki

Vierailija
71/135 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unen, jossa maksullinen nainen oli tunkeutunut kotiini yleisavaimella. Unesta herättyäni mietin josko ensi kesänä sitten Virossa tai Englannissa hoitaisin asian rahan voimalla. Ehkä se oli jonkinlainen enneuni. Suojatusta seksistä tosin menee neitsyys vain puoleksi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
72/135 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v ja ensimmäiselle naiselle, johon todella rakastuin. Rakkautta ja avioliittoa on kestänyt vuodesta 1990 alkaen. Ei kaduta tippaakaan.

Vierailija
73/135 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana. Seurustelin ennen sitäkin, mutta seksi ei onnistunut. Seuraavan kumppanin kanssa ymmärsin miksi. Menetin neitsyyteni silloiselle poikaystävälleni. Ei kaduta. Sen jälkeen ollut kyllä paljon kamalia kokemuksia.

Vierailija
74/135 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tuo ole vielä minnekään hävinnyt.

Vierailija
75/135 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on johdatteleva, olen 50, miten niin?

Vierailija
76/135 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-v, äijä oli 5v vanhempi ja kokenut, komee sekä mieleltään sairas. Ihana eka poikaystävä siis.

Vierailija
77/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v.

Vierailija
78/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä menettänyt. Sitä päivää odotellessa.

N32

Vierailija
79/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on tallella. Poikuus tosin.

m36

Vierailija
80/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä poikuus lähti aika helvetin myöhään, eli 23-vuotiaana vajaa vuosi sitten. No, eipä ole tarvinnut sitä kellekään julkisesti paljastaa.