Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
08.01.2014 |

Oliko sopiva ikä? Liian nuori? Liian vanha? Oikea kumppani? Väärä kumppani? Mitä neuvoja antaisit nuoremmalle itsellesi nyt vanhempana ja viisaampana?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana thai hieronnassa lähti neitsyys, ei ollut paras mahdollinen paikka mutta tulipahan hoidettua. Sen jälkeen muutaman kerran seksiä harrastanut. M25

Vierailija
122/135 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut vientiä jo lukiossa mutta tarkoituksella odotin että asuin omillani. Lopulta olin 19 kun aloitin. Mies oli oikea ja ikä oli sopiva. Nuoremmalle itselleni ei olisi sillä tavalla mitään sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin koulussa 13v vessassa. Opettaja huomasi kun katsoi vessan seinän yli koska kuuli ääniä. En kanna opettajalle kaunaa koska oli mun lempi ope. Tyttö oli 15v.

T:15poika

Vierailija
124/135 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gayneitsyys on vielä tallella.

Vierailija
125/135 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos kysyn. Olen muslimityttö miksi tämä teille on niin tärkee,mielistäni tämä asia kuuluu avioliittoon. Ajatukset eivät johtuu uskonnosta,vaan ei tunnu kovin mukavalta "olla" aivan vieran miehen kanssa salaa vanhemmilta.Kuinka teillä käy jos tulisitte vaikka vahingossa raskaaksi? Tai voitte saada sukupuolitaudin? Kuinka käy vauvalle jos se kasva ilman isää? Vai teetko abortti,se on mielistani aivan kamala menetys,henkiset kärsimykset ja fyysiset.Miksi haluatte elää niin? Miksi pitää menettää viattomuutta ei oman miehen kanssa. En käsitä ollenkaan mitä siitä saa???

Eli jonkun parrakkaan, keski-ikäisen imaamin pitää toimia siveyspoliisina esiaviollisille ihmisille, etenkin nuorisolle. Siinä vaan on riskinä, että saattaa tulla hyväksikäytetyksi. 

Vierailija
126/135 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana poikana vuotta vanhemman pojan kanssa.

Vierailija
127/135 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko tällä myös keineitsyyttäkin. Siis persvärkkiin ottoa toiselta mieheltä?

Vierailija
128/135 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v, silloisen poikaystävän kanssa. Oli aikasmoista sähläystä, ja tuntui että häntä jännitti enemmän kuin minua. Nyt olen hänen kanssaan naimisissa, ollaan molemmat toisella kierroksella. Ja seksi on hyvää, monipuolista, molempia tyydyttävää.

Joskus ajattelen, että aloitinko liian nuorena, mutta silloin tuntui että olin aiheeseen kypsä.

Vierailija
129/135 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v. Aika myöhäiseksi meni, vaikka olin mallinvartaloinen kaunis nainen. Eka kerta myös erittäin tyhjänpäiväinen kokemus. 

Vierailija
130/135 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana ekan kerran.

Vierailija
131/135 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16. Silloinen poikaystävä myös 16. 

Vierailija
132/135 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyden 9v raiskattuna

Vierailija
133/135 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kai 15 tai 16 hiukan vanhempi poikakaveri oli hän!

Vierailija
134/135 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v. ja neitsyt. Ehkä tulevana kesänä?

Vierailija
135/135 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos kysyn. Olen muslimityttö miksi tämä teille on niin tärkee,mielistäni tämä asia kuuluu avioliittoon. Ajatukset eivät johtuu uskonnosta,vaan ei tunnu kovin mukavalta "olla" aivan vieran miehen kanssa salaa vanhemmilta.Kuinka teillä käy jos tulisitte vaikka vahingossa raskaaksi? Tai voitte saada sukupuolitaudin? Kuinka käy vauvalle jos se kasva ilman isää? Vai teetko abortti,se on mielistani aivan kamala menetys,henkiset kärsimykset ja fyysiset.Miksi haluatte elää niin? Miksi pitää menettää viattomuutta ei oman miehen kanssa. En käsitä ollenkaan mitä siitä saa???

Eli jonkun parrakkaan, keski-ikäisen imaamin pitää toimia siveyspoliisina esiaviollisille ihmisille, etenkin nuorisolle. Siinä vaan on riskinä, että saattaa tulla hyväksikäytetyksi. 

Jos tykkää olla partamiehelle alistettuna, sellainen on pikemminkin mahdollisuus eikä mikään riski. Tätä ei feminismin sumuttamat länsimaiset miehet ymmärrä.