Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
08.01.2014 |

Oliko sopiva ikä? Liian nuori? Liian vanha? Oikea kumppani? Väärä kumppani? Mitä neuvoja antaisit nuoremmalle itsellesi nyt vanhempana ja viisaampana?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana. Silloin olin varma, että olin lähes ainoa niin vanha neitsyt. Baarista bongatulle pojalle meni. Olin vain tyytyväinen että homma oli alta pois. En kyllä mitenkään romanttiseksi voi kertaa sanoa!

Vierailija
82/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v olin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v. Nyt kun 18 vuotta myöhemmin olen edelleen onnellisesti saman miehen kanssa niin ei käy valittaminen, mutta jos tarina olisi jatkunut toisin niin sanoisin tietysti että liian nuorena ja väärä tyyppi.

Vierailija
84/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:45"]Saakohan tähän esittää miehisen näkökulman ilman, että tulee ristiinnaulituksi? En siis halua tällä mielipiteelläni perustrollata vaan puhun ihan vilpittömästi omasta kokemuksestani.

Luin nuo aiemmat vastaukset, ja toteanpa vaan, että todella myöhään on naisella neitsyys menetetty kun ikää on ollut 20-25v. Tuo on mielestäni todella ahdistavaa. Käytin itsekin jo termiä "menetetty" neitsyys. Miksi tämä asia on tytöille näin vaikea? Onko siinä jotain menettämistä? Pojilla kai kyse on poikuuden menettämisestä, mutta harva kundi sitä todella suree jälkeenpäin tai edes pohtii, ellei sitten ole tullut hyväksikäytetyksi tai vastaavaa traumaa. Onko tässä kyse kulttuurin tuomasta moralismista? Suomihan ei ole maailman avoimimmin seksuaalisuuteen suhtautuvia maita/kulttuureita, mutta pahempiakin paikkoja on.

Itselläni mielenkiinto tyttöihin heräsi jo ala-asteella. Olin luokallani ainoa, jolla oli avoimesti "tyttökavereita" jo silloin. En ymmärtänyt mikä siinä oli niin häpeällistä. En tietystikään kuvitellut, että mitään seksiin liittyvää silloin olisi tapahtunut, mutta jossain ehkä yläasteen aikoihin sekin puoli alkoi kiinnostaa. 7-9 luokkalaisena olin edelleen ainoa luokaltani, joka seurusteli, mutta mitään seksiin liittyvää ei tapahtunut kuin vasta 19-vuotiaana. Eikä olisi ollut minusta kiinni! Murrosikäisellä pojallahan seisoo muutenkin kaiket päivät pitkät.

Ehkä noin viidesluokkalaisena olen masturboinut ensimmäisiä kertoja ja varmasti fantasioinut oman ikäisistä tytöistä ja varmaan vanhemmistakin. Yksi seurustelukumppanini, jo aikuisiällä kylläkin, kertoi aloittaneensa masturboinnin jo viisivuotiaana, vaikka ei ehkä tiennyt mitä se tarkoitti silloin. Kyse ei siis varmaan ole sukupuolten eriaikaisesta seksuaalisesta heräämisestäkään, vaikka yksilötasolla asia olisikin näin.

Kyselin joskus naispuolisilta työkavereiltani, että mikä siinä "pillun antamisessa" on tytöillä niin vaikeaa. Ja kysehän on nimenomaan antamisesta, poikahan on vain saamapuolella ja aina se vonkaaja. Vastaukset pyöri suunnilleen jossain "haluaa odottaa" - "tytöille se vaan on enemmän henkinen asia" välimaastossa. Selkeää syytä ei oikein tuntunut olevan. Siitä huolimatta ajankohta, missä se ensimmäinen kerta sitten tapahtuu on aina onneton. Joko kännissä, tai sitten muuten vaan kokemattomuuttaan tuherretaan jossain kaverin bileissä. Ei minkäänlaista suunnitelmallisuutta. Vain hirveää pelkoa. Verta joillakin joka paikassa ynnä muuta kamalaa, mistä varmaan on jo etukäteen peloteltukin.

Tyttöjen ja poikien seksuaalisuus eriytetään jo varhaisessa vaiheessa ja minulla on esimerkiksi pitkä ajanjakso nuorten tyttöjen seksuaalisuudesta ja alastomuudesta täysin pimennossa. Omia nuorempia sisarruksia ja muita vauvaikäisiä olen nähnyt alastomia ehkä jonnekin 5-vuotiaaksi asti. Sitten seuraavat näköhavainnot on noin 17-18 vuoden väliltä. Pojilta on kokonaan suljettu pois se miltä edes alaston tyttö näyttää 13-14 vuotiaana. Tämä on aikanamme ehkä vieläkin tabumpi aihe, koska kaikenlainen hyväksikäyttö on nettimaailman myötä lisääntynyt. Aikuisena miehenä en luonnollisesti voi enää edes ajatella tuonikäisten tyttöjen seksuaalisuutta muussa kuin kylman analyyttisesä mielessä leimaantumatta pedofiiliksi tai muuten vain pervoksi.

Jos lapsille puhuttaisiin avoimesti seksuaalisuudesta ja opetettaisiin myös ehkäisyn käyttöä, sellaisista asenteista, että varhain aloitettu seksi johtaa automaattisesti teiniraskauksiin voitaisiin päästä pois. Eihän sen tarvitse näin olla. Miksi seksin harrastamista pelätään vaikka se on yksi parhaista asioista elämässä, kunhan sen tekee oikein? Veikkaampa, että moni teinipoika on valmis hommiin, kunhan mimmi vaan on valmis.

Joku tuolla jo kirjoittikin, että "täytin 16 ja valitsin itselleni miehen joka vei neitsyyden." Kuinkahan moni 16-vuotias poika voisi vaan valita itselleen kumppanin?

Sori en jaksanut edes lukea loppuun. Ja pahoittelut jos mun seksielämä tai sen puute ahdistaa. Ei kuulu sulle. Mulle neitsyys ei ollut mikään ihme juttu, se nyt vain meni silloin kun meni eikä sen takana ollut mitään aatetta tai ideologiaa. Pidä huoli omista asioistasi.

T: se yksi 25v:nä neitsyyden menettänyt

Amen.

Toinen 25-v. neitsyyden menettänyt.

Vierailija
85/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 18- v. ja 22 -v. Kummassakaan suhteessa seksi ei tullut ajankohtaiseksi.

Ei kaduta yhtään, jälkeenpäin ymmärrän hyvin etten halunnut. Niin että seurustella voi monella tavalla.

Seksiin ei ikinä kuulu ryhtyä, ellei halua.

Myöhemmin tapasin miehen, jonka kanssa mentiin kuin kanit. Seksiä ei tarvitse harjoitella. Jos rakastat ja haluat, luottamus on ja hyvä olla, mikään ei ole luonnollisempi seuraus kuin halu olla mahdollisimman lähekkäin, mikä tarkoittaa seksiä.

Enkä ymmärrä mitä se kavereille kuuluu kuka on neitsyt ja kuka ei. Tuskin tarvitsee kantaa kylttiä, jossa lukee "Olen neitsyt".

Se on yksityisasia.

Vierailija
86/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 tyyppi 10v vanhempi, ois voinu jäädä tekemättä,luulin olevani rakastunut

Vierailija
87/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotta ihmetelty ja vielä tallella :)

Vierailija
88/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v tyyppi väärä, luulin olevani rakastunut. Ikä ok mutta tyyppi ei. Kertavirhe.

Seuraava olikin eka avomies, elämäni rakkaus kun olin 19 v.

Vierailija
89/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 and counting

Vierailija
90/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle joka kyseli miksi neitsyyden menetys on tytöille isompi juttu, niin ihan fyysisestikin onhan se vähän pelottava ajatus että jotain laitetaan kehosi "sisään". Monille ensimmäinen kerta on aika kivuliaskin kokemus ja voi tulla verta jne. Itse en ollut ikinä edes laittanut tamponia tai sormea sisään joten eka kerta luonnollisesti jännitti ja halusin olla henkisesti valmis. Ja sattuihan se aika paljon. Aika harva tyttö myöskään saa orgasmia ekalla kerralla eli kyseessä voi olla lähinnä epämiellyttävä ja outo kokemus.

Ja vahinkoraskaus on aina mahdollinen vaikka olisikin ehkäisy. Mikään ehkäisy ei ole 100% varma kai tiesit sen? On aika kammottava kokemus joskus 15-vuotiaana pelätä olevansa raskaana, kun oma keho vielä muutenkin on muutoksessa ja identiteetti hakusessa.

Vierailija
91/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut seksistä. 38-v nyt ja tuskin tästä muutun.

Vierailija
92/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v meni poikuus nykyisen vaimon kanssa.

En ollut siitä huolimatta katkera kuten nämä nykyterroristit.

Vierailija
93/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana. Ihan hyvä kokemus. Suhde tosin olisi suurista tunteista huolimatta kannattanut päättää joskus melko pian sen jälkeen. Olisin säästynyt monelta harmilta.

Vierailija
94/135 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 18- v. ja 22 -v. Kummassakaan suhteessa seksi ei tullut ajankohtaiseksi.

Ei kaduta yhtään, jälkeenpäin ymmärrän hyvin etten halunnut. Niin että seurustella voi monella tavalla.

Seksiin ei ikinä kuulu ryhtyä, ellei halua.

Myöhemmin tapasin miehen, jonka kanssa mentiin kuin kanit. Seksiä ei tarvitse harjoitella. Jos rakastat ja haluat, luottamus on ja hyvä olla, mikään ei ole luonnollisempi seuraus kuin halu olla mahdollisimman lähekkäin, mikä tarkoittaa seksiä.

Enkä ymmärrä mitä se kavereille kuuluu kuka on neitsyt ja kuka ei. Tuskin tarvitsee kantaa kylttiä, jossa lukee "Olen neitsyt".

Se on yksityisasia.

Jatkan vielä. Olin vähän jo epäillyt olevani frigidi. Mutta tämän kanimiehen kanssa se huoli haihtui. Fyysinen puoli oli suhteemme parhaita alueita. Yllättävää, ottaen huomioon, että olimme molemmat lähes kokemattomia. Valitettavasti erosimme lopulta. Vasta keskusteltuani muiden kanssa olen ymmärtänyt, että meillä oli poikkeuksellisen hyvä fyysinen yhteys. Suren tätä. Pelkään, että rakkaus ja seksi oli osaltani tässä. Rimakin on ymmärrettävästi korkealla.

En suostuisi toimintaan mitä en halua ja odottaisin miehen huomioivan minua kuten minäkin häntä.

Nykyään on ihmeellisiä vaatimuksia ja valitusta seksistä. Saa nähdä.

Kaipaan yhä miestäni fyysisesti ja näen hänestä unia. Vaikea tilanne.

Vierailija
95/135 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olen. Poikuuden menetin 18 vuotiaana naiselle, joka taisi olla 4-5 vuotta minua vanhempi. Kokemus ei ollut ihan sellainen kuin olin kuvitellut, pelkäsin montaviikkoa että olenko saanut jonkun sukupuoliviruksen, koska kumeja ei ollut käytössä. Ei ollut häävi juttu, olisi voinut jäädä tuonnemaksikin

Vierailija
96/135 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan tähän esittää miehisen näkökulman ilman, että tulee ristiinnaulituksi? En siis halua tällä mielipiteelläni perustrollata vaan puhun ihan vilpittömästi omasta kokemuksestani.

Luin nuo aiemmat vastaukset, ja toteanpa vaan, että todella myöhään on naisella neitsyys menetetty kun ikää on ollut 20-25v. Tuo on mielestäni todella ahdistavaa. Käytin itsekin jo termiä "menetetty" neitsyys. Miksi tämä asia on tytöille näin vaikea? Onko siinä jotain menettämistä? Pojilla kai kyse on poikuuden menettämisestä, mutta harva kundi sitä todella suree jälkeenpäin tai edes pohtii, ellei sitten ole tullut hyväksikäytetyksi tai vastaavaa traumaa. Onko tässä kyse kulttuurin tuomasta moralismista? Suomihan ei ole maailman avoimimmin seksuaalisuuteen suhtautuvia maita/kulttuureita, mutta pahempiakin paikkoja on.

Itselläni mielenkiinto tyttöihin heräsi jo ala-asteella. Olin luokallani ainoa, jolla oli avoimesti "tyttökavereita" jo silloin. En ymmärtänyt mikä siinä oli niin häpeällistä. En tietystikään kuvitellut, että mitään seksiin liittyvää silloin olisi tapahtunut, mutta jossain ehkä yläasteen aikoihin sekin puoli alkoi kiinnostaa. 7-9 luokkalaisena olin edelleen ainoa luokaltani, joka seurusteli, mutta mitään seksiin liittyvää ei tapahtunut kuin vasta 19-vuotiaana. Eikä olisi ollut minusta kiinni! Murrosikäisellä pojallahan seisoo muutenkin kaiket päivät pitkät.

Ehkä noin viidesluokkalaisena olen masturboinut ensimmäisiä kertoja ja varmasti fantasioinut oman ikäisistä tytöistä ja varmaan vanhemmistakin. Yksi seurustelukumppanini, jo aikuisiällä kylläkin, kertoi aloittaneensa masturboinnin jo viisivuotiaana, vaikka ei ehkä tiennyt mitä se tarkoitti silloin. Kyse ei siis varmaan ole sukupuolten eriaikaisesta seksuaalisesta heräämisestäkään, vaikka yksilötasolla asia olisikin näin.

Kyselin joskus naispuolisilta työkavereiltani, että mikä siinä "pillun antamisessa" on tytöillä niin vaikeaa. Ja kysehän on nimenomaan antamisesta, poikahan on vain saamapuolella ja aina se vonkaaja. Vastaukset pyöri suunnilleen jossain "haluaa odottaa" - "tytöille se vaan on enemmän henkinen asia" välimaastossa. Selkeää syytä ei oikein tuntunut olevan. Siitä huolimatta ajankohta, missä se ensimmäinen kerta sitten tapahtuu on aina onneton. Joko kännissä, tai sitten muuten vaan kokemattomuuttaan tuherretaan jossain kaverin bileissä. Ei minkäänlaista suunnitelmallisuutta. Vain hirveää pelkoa. Verta joillakin joka paikassa ynnä muuta kamalaa, mistä varmaan on jo etukäteen peloteltukin.

Tyttöjen ja poikien seksuaalisuus eriytetään jo varhaisessa vaiheessa ja minulla on esimerkiksi pitkä ajanjakso nuorten tyttöjen seksuaalisuudesta ja alastomuudesta täysin pimennossa. Omia nuorempia sisarruksia ja muita vauvaikäisiä olen nähnyt alastomia ehkä jonnekin 5-vuotiaaksi asti. Sitten seuraavat näköhavainnot on noin 17-18 vuoden väliltä. Pojilta on kokonaan suljettu pois se miltä edes alaston tyttö näyttää 13-14 vuotiaana. Tämä on aikanamme ehkä vieläkin tabumpi aihe, koska kaikenlainen hyväksikäyttö on nettimaailman myötä lisääntynyt. Aikuisena miehenä en luonnollisesti voi enää edes ajatella tuonikäisten tyttöjen seksuaalisuutta muussa kuin kylman analyyttisesä mielessä leimaantumatta pedofiiliksi tai muuten vain pervoksi.

Jos lapsille puhuttaisiin avoimesti seksuaalisuudesta ja opetettaisiin myös ehkäisyn käyttöä, sellaisista asenteista, että varhain aloitettu seksi johtaa automaattisesti teiniraskauksiin voitaisiin päästä pois. Eihän sen tarvitse näin olla. Miksi seksin harrastamista pelätään vaikka se on yksi parhaista asioista elämässä, kunhan sen tekee oikein? Veikkaampa, että moni teinipoika on valmis hommiin, kunhan mimmi vaan on valmis.

Joku tuolla jo kirjoittikin, että "täytin 16 ja valitsin itselleni miehen joka vei neitsyyden." Kuinkahan moni 16-vuotias poika voisi vaan valita itselleen kumppanin?

Eli kadehdit teinityttöä siitä että aikuinen mies ei ymmärrä rajoja? Alle 18v on lapsi myös tyttö joka näyttää naiselta.

Et muka tiedä että tyttöjen ja naisten seksuaalisuutta kahlehditaan ja rajoitetaan, kontrolloidaan, ei anneta tyttöjen ja naisten ilmaista luonnollista seksualisuuttaan. Halukas tai usean kanssa sekstaillut tyttö, nainen on h........ra ja h.......ra on jopa tyttö, nainen joka on yhä neitsyt. Sillä näytetään naiselle, tytölle hänen paikkansa eli se että oma seksuaalisuus ei ole oma vaan se on yhteisön käsissä ja jos et toimi 'oikein' olet yhteisön halveksima, leimaama. Kun ex-poikaystävä lataa yksityiseksi tarkoitetun alastonkuvan tytöstä nettiin niin häpeää ei kannata rikollinen se exä vaan uhri eli tyttö. Eikö ole sairasta? Ja se kuva seuraa ja seuraa... Vaikka mitä väliä oikeasti mutta kun sillä voi haavoittaa niin paljon.

Ja nykyään kun tytöt, naiset laittaa vapaaehtoisesti kuviaan nettiin niin mitä siitä seuraa? Sama h.........ttelu, halventaminen ja hulluinta kaikesta kuka se niitä kuvia tarvitsee? Niin miehet hinoissaan ja tyttö, nainen on sitten se likainen. Ja oikeasti tyttö, nainen ei ole ikinä koskaan likainen.

Sinäkin puhut p......un antamisesta että mikä siinä on vaikeaa! Sepä se. Todella törkeä ja alentava ilmaus. Loppujen lopuksi te miehet ja pojat omalla käytöksellänne ja puheilllanne olette syypäitä niin naisten kuin miesten ns hankalaan seksuaalisuuteen.

Sitten kun itsellesi tulee ensi kerran mieleen että on se yksi oikea h........ra, l.......ka niin pysähdy ja ymmärrä että se on vain hänen asiansa ei kuulu tippaakaan sinulle ja jos joku vaikka oikeasti myy itseään vapaaehtoisesti niin sekään ei ole sinun eikä kenenkään muunkaan miehen asia eikä sinun tarvitse häneltå ostaa.

Vierailija
97/135 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle joka kyseli miksi neitsyyden menetys on tytöille isompi juttu, niin ihan fyysisestikin onhan se vähän pelottava ajatus että jotain laitetaan kehosi "sisään". Monille ensimmäinen kerta on aika kivuliaskin kokemus ja voi tulla verta jne. Itse en ollut ikinä edes laittanut tamponia tai sormea sisään joten eka kerta luonnollisesti jännitti ja halusin olla henkisesti valmis. Ja sattuihan se aika paljon. Aika harva tyttö myöskään saa orgasmia ekalla kerralla eli kyseessä voi olla lähinnä epämiellyttävä ja outo kokemus.

Ja vahinkoraskaus on aina mahdollinen vaikka olisikin ehkäisy. Mikään ehkäisy ei ole 100% varma kai tiesit sen? On aika kammottava kokemus joskus 15-vuotiaana pelätä olevansa raskaana, kun oma keho vielä muutenkin on muutoksessa ja identiteetti hakusessa.

Niinpä. Tytöllä on koko elämä käsissä siitä lähtien kun seksiä harrastaa. Koko elämä voi oikeasti mennä pilalle yhdestä surkeasta seksikerrasta.. Vahinkoraskaus on valtava järkytys ja se on sitä silloin jos päätyy pitämään lapsen ja myös sillloin kun saa tervetulleena apuna keskeytyksen. Poika, mies senkun vain nautti.

Vierailija
98/135 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa sain 15-vuotiaana ja naista 22-vuotiaana.

M

Vierailija
99/135 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 02:29"]

16, tosi humalassa miltei kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa. Ikä oli hyvä, kumppani ei. Kaiken kruunasi seuraavana aamuna "Sun pitäis varmaan lähtee kun avovaimo tulee pian kotiin. Saat viis euroo bussirahaa ja pysäkki on kilometrin päässä tossa vasemmalla"

No kertoi sinulle arvosi. Et merkinnyt hänelle pätkääkään enempää

Ja tästäkö pitäisi iloita? Sairasta.

Vierailija
100/135 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä meni niinkin nuorena ku 11v sekä peppu, että kullineitsyys miehen kaa jonka netis tapasin. Oisko ollu irc-gallerian aikaan tai ii2. Sen jälkee melko säännöllisesti hakenu seksiseuraa.