Tänään Elisan puhelinmyyjä rupesi haastamaan riitaa kanssani.. :D
Rupes hieman huvittamaan kyseinen puhelinmyyä. Hän huomasi, ettei saa minulle myytyä jotain palvelua, jota yritti väkisin kaupata inttämällä samaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Sitten lopuksi hän rupesi suoraan haastamaan riitaa kanssani,
Hän yritti kaupata jotain tv-palvelua ja tulin jotenkin maininneeksi, että on minulla pari hyvää telkkaria kotona, muttan en juurikaan ehdi katsomaan telkkaria käytännössä. Tähän hän rupesi haastamaan vastaan, että ei voi pitää paikkaansa, että jos minulla on kaksi hyvää telkkaria kotona, ettenkö silloin myös katsoisi tv:tä aika paljon.
En ole itse ollut puhelinmyyjä, mutta riidan haastaminen tuskin on ihan se paras taktiikka yrittää myydä jotain tuotetta tai palvelua...
Kommentit (5)
Minulle yritti puhelinmyyjä tyrkyttää uutta puhelinta eikä olisi millään suostunut uskomaan että voin ihan hyvin käyttää puhelintani vaikka se ei ole uusin malli enkä tarvitse tablettiakaan mihinkään.
Koittavat mullekin tyrkyttää 5g liittymää kalliilla vaikka kuinka sanon että en sillä mitään tee.
Olen raksalla ja maalaushommissa ja paras oli kun kävin likaisissa työvaatteissa ja kaupassa myyjä nappas mut esitelläkseen liittymää jolla etätyöt hoituu nopeasti :D
Minua kohtaan on käyttäydytty huonosti kahdessa eri operaattorimyymälässä. Elisan liikkeessä suorastaan v****li, joten vaihdoin operaattoria.
Mulle joku nuorehko operaattorin myyjämies (jostain tiimistä) lähetti kerran huolestuttavan tekstiviestin, jostain hinnoista tai maksuista. Sitten kun soitti numeroon, kyse olikin markkinoinnista. Ja hän solkotti myyntipuheita ja ei vastannut mihinkään. Sain tiedon komentamalla kevyesti, koska olin jo niin huolestunut, että toivoin että hän sanoisi mitä tämä on. Nyt sentään tiedän ettei viestiin kannata ehkä reagoida. En haluaisi tuollaisia selkkauksia.