Lue keskustelun säännöt.
Miksi, oi miksi ei terveyskeskusessa vastata?
17.12.2007 |
Supistelee koko ajan ja pitäis saikkulappu saada, mutta ei voi vastata. Voi prkl!! rv 18. Neuvolasta käsketään vaan soittaa omaan hoitotiimiin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla