Lue keskustelun säännöt.
Voisitko antaa lapsesi serkuille poskipusuja ja haleja? Haluaisitko, etta lapsesi tadit/enot/sedat antaisivat lapselle poskipusuja ja haleja?
Kommentit (4)
Meillä lähisukukin on " perhettä" , olemme läheisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En osaisi edes kuvitella, ettei veljeni ja hänen tyttöystävänsä halisi ja ottaisi syliin meidän lasta (heillä ei vielä ole lapsia ja minulla on vain yksi veli). Otan myös kavereiden lapsia syliin ja halaan. Suukotellut en ole pahemmin, mutta voisin sitäkin tehdä. Hali tulee kuitenkin minulta enemmän luonnostaan.
ja annankin poskipusuja. Nenuttelen myös eli annan eskimosuukkoja. suulle en suukottele kuin omiani ja suukko lapsen suulle on tietty ihan erilainen ja eri asia kuin suudelma rakastavaisten välillä;-)
t. kolmen lapsen opeäiti
Suomessa halitaan ja pusutellaan lapsia aivan liian vähän!