Huomasin kerran vahingossa, että terveysside
pysyi hyvin koossa pyykkikoneessa pesun jälkeen ihan käyttökelpoinen. Voisikohan myös vauvanvaipat pestä koneessa ja käyttää muutamaan kertaan saman vaipan?
Kommentit (8)
Siihen jää pesuainejäämiä ja alpsi voi saada ikävän reaktion. Ja sen kerran kun levähtää rikki tulee kallis lasku.
Suosittelen kestovaippoja, kankaista tehtyinä kestävät hyvin pesuja. ( :
Miltä side näytti pesun jälkeen? Oliko yhtä likainen?
En muistanut tyhjentää taskuja. Side oli pesun jälkeen ihan puhdas ja alkuperäisessä muodossaan. Se oli ollut jopa kuivausrummussa.
Vierailija:
Siihen jää pesuainejäämiä ja alpsi voi saada ikävän reaktion. Ja sen kerran kun levähtää rikki tulee kallis lasku.Suosittelen kestovaippoja, kankaista tehtyinä kestävät hyvin pesuja. ( :
miksei niitä jäämiä jää sitten kestoihin?
Se alapää vai? Siitä tulee tosiaan aikamoinen lasku... ;D
ja joita ei ole tarkoitettu uudelleenkäyttöön.
Ja kun vaippa levähtää rikki pesukoneessa tulee aika karmeaa jälkeä. Pahimmassa tapauksessa hajoaa kone.
ja tuus sitte tänne kertomaan