Vakava varoitus Venäjästä – Putin suunnittelee eskalaatiota: ”On syytä valmistautua”
Kommentit (97)
Olemme kaikki lapsena jo kuulleet vanhan sanonnan koputa joka päivä käen pesää kunnes yhtenä päivänä..
Vähän myöhäistä on bunkkeripapan eskaloida kun armeija on päreinä ja kuokkaan tulee jo Ukrainalta :D
Vaikea olla valmiina kun ei ole omia ydinaseita..
Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista?
Kyllä kiinnostaa kun r-yssä ottaa takkiinsa ja kunnolla. Saattaa olla ettei koko r-yssälää tämän hävityn sodan jälkeen enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vähän myöhäistä on bunkkeripapan eskaloida kun armeija on päreinä ja kuokkaan tulee jo Ukrainalta :D
Jokos Krimillä on rantajuhlat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista?
Kyllä kiinnostaa kun r-yssä ottaa takkiinsa ja kunnolla. Saattaa olla ettei koko r-yssälää tämän hävityn sodan jälkeen enää ole.
Ei minua kiinnosta. Mutta sinä oletkin ilmeisesti jonkinlainen globalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän myöhäistä on bunkkeripapan eskaloida kun armeija on päreinä ja kuokkaan tulee jo Ukrainalta :D
Jokos Krimillä on rantajuhlat?
Taitaa r-yssien rantajuhlat jatkua jossain muualla autoletkasta päätellen.
Vanha mies jota kiusataan. Mitäpä hänellä on menetettävää ennen poismenoaan? Sytyttämällä maailman palamaan pääsee ainakin historian kirjoihin.
Tulevat nikkeli nappeja hakemaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista?
Koska ne vaikuttavat myös meihin. Sen tietää, jollei ole idiootti tai kaukana Suomesta. En tiedä kumpaa sinä olet, mutta ehkä molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vähän myöhäistä on bunkkeripapan eskaloida kun armeija on päreinä ja kuokkaan tulee jo Ukrainalta :D
3d-shakkimestari luuli olevansa ovela ja yritti hivuttaa pikkuhiljaa, mutta r-yssän joukot lyötiinkin pala palalta. Nyt on r-yssän kannalta myöhäistä kun kaikki on mänt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista?
Kyllä kiinnostaa kun r-yssä ottaa takkiinsa ja kunnolla. Saattaa olla ettei koko r-yssälää tämän hävityn sodan jälkeen enää ole.
Ei minua kiinnosta. Mutta sinä oletkin ilmeisesti jonkinlainen globalisti.
Kannattaisi kiinnosta, jos olet Suomessa. Ei ole "globalismia" tiedostaa, ettemme elä eristyksissä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista?
Koska ne vaikuttavat myös meihin. Sen tietää, jollei ole idiootti tai kaukana Suomesta. En tiedä kumpaa sinä olet, mutta ehkä molempia.
Sä vasta ootkin idiootti kun oot noin aggre. Muakaan ei kiinnosta tää sota pskaakaan paitsi teitä sotahulluja
Vierailija kirjoitti:
Olemme kaikki lapsena jo kuulleet vanhan sanonnan koputa joka päivä käen pesää kunnes yhtenä päivänä..
Huom! venäläiset ovat kuulleet, ei suomalaiset. Tuo sananlasku on absurdiudessaan venäläisyyteen käypänen.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies jota kiusataan. Mitäpä hänellä on menetettävää ennen poismenoaan? Sytyttämällä maailman palamaan pääsee ainakin historian kirjoihin.
Eiköhän tuli sitä ennen nappi otsaan omilta. R-yssän asevoimat ovat sen verta kärsineet että Puten lähtö omien toimesta on jo tuloillaan.
Niin?