Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakava varoitus Venäjästä – Putin suunnittelee eskalaatiota: ”On syytä valmistautua”

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki lapsena jo kuulleet vanhan sanonnan koputa joka päivä käen pesää kunnes yhtenä päivänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
4/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan valmiina.

Vierailija
5/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Niin

Vierailija
6/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhäistä on bunkkeripapan eskaloida kun armeija on päreinä ja kuokkaan tulee jo Ukrainalta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla valmiina kun ei ole omia ydinaseita..

Vierailija
8/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista? 

Kyllä kiinnostaa kun r-yssä ottaa takkiinsa ja kunnolla. Saattaa olla ettei koko r-yssälää tämän hävityn sodan jälkeen enää ole.

Vierailija
10/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhäistä on bunkkeripapan eskaloida kun armeija on päreinä ja kuokkaan tulee jo Ukrainalta :D

Jokos Krimillä on rantajuhlat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista? 

Kyllä kiinnostaa kun r-yssä ottaa takkiinsa ja kunnolla. Saattaa olla ettei koko r-yssälää tämän hävityn sodan jälkeen enää ole.

Ei minua kiinnosta. Mutta sinä oletkin ilmeisesti jonkinlainen globalisti. 

Vierailija
12/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhäistä on bunkkeripapan eskaloida kun armeija on päreinä ja kuokkaan tulee jo Ukrainalta :D

Jokos Krimillä on rantajuhlat?

Taitaa r-yssien rantajuhlat jatkua jossain muualla autoletkasta päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies jota kiusataan. Mitäpä hänellä on menetettävää ennen poismenoaan? Sytyttämällä maailman palamaan pääsee ainakin historian kirjoihin.

Vierailija
14/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat nikkeli nappeja hakemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista? 

Koska ne vaikuttavat myös meihin. Sen tietää, jollei ole idiootti tai kaukana Suomesta. En tiedä kumpaa sinä olet, mutta ehkä molempia.

Vierailija
16/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhäistä on bunkkeripapan eskaloida kun armeija on päreinä ja kuokkaan tulee jo Ukrainalta :D

3d-shakkimestari luuli olevansa ovela ja yritti hivuttaa pikkuhiljaa, mutta r-yssän joukot lyötiinkin pala palalta. Nyt on r-yssän kannalta myöhäistä kun kaikki on mänt.

Vierailija
17/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista? 

Kyllä kiinnostaa kun r-yssä ottaa takkiinsa ja kunnolla. Saattaa olla ettei koko r-yssälää tämän hävityn sodan jälkeen enää ole.

Ei minua kiinnosta. Mutta sinä oletkin ilmeisesti jonkinlainen globalisti. 

Kannattaisi kiinnosta, jos olet Suomessa. Ei ole "globalismia" tiedostaa, ettemme elä eristyksissä maailmasta.

Vierailija
18/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Miksi vieraiden maiden sodat kiinnostaisivat suomalaista? 

Koska ne vaikuttavat myös meihin. Sen tietää, jollei ole idiootti tai kaukana Suomesta. En tiedä kumpaa sinä olet, mutta ehkä molempia.

Sä vasta ootkin idiootti kun oot noin aggre. Muakaan ei kiinnosta tää sota pskaakaan paitsi teitä sotahulluja

Vierailija
19/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kaikki lapsena jo kuulleet vanhan sanonnan koputa joka päivä käen pesää kunnes yhtenä päivänä..

Huom! venäläiset ovat kuulleet, ei suomalaiset. Tuo sananlasku on absurdiudessaan venäläisyyteen käypänen.

Vierailija
20/97 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha mies jota kiusataan. Mitäpä hänellä on menetettävää ennen poismenoaan? Sytyttämällä maailman palamaan pääsee ainakin historian kirjoihin.

Eiköhän tuli sitä ennen nappi otsaan omilta. R-yssän asevoimat ovat sen verta kärsineet että Puten lähtö omien toimesta on jo tuloillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä