Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen kannattaja: Hävettääkö?

Vierailija
28.06.2026 |

Ymmärrätkö millainen pelle olet?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Vierailija
2/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänestäjät vielä suurempia pellejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

Vierailija
4/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demariäänestäjät on idiootteja

Vierailija
5/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Vierailija
6/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

Kumpi on ottanut enemmän velkaa, edellinen hallitus vai nykyinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on saanut hienosti Kokoomuksen paljastamaan todellisen sosialistisen luonteensa.

Rälssi alas nyt, eeei räls-siä suooom-meen, eeeeij rälssiä min-nek-kään !! Ränttätänttätä 

Vierailija
8/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sossopummi joka on koko ikänsä elänyt kädet muitten taskuilla, lapsellista porukkaa, käytös ja jutut kuin pikku vauvelilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tavan tomppeleita panee eliitti rusinaan kuivana ja nämä tavan tomppelit kiittää ja puolustaa kuin pahimmassa tukholmasyndroomassa.


Kaiken kai kestää kunhan ”vihervassaria” v1tuttaa 🥲

Vierailija
10/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä kokkareita hävetä mikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?

Vierailija
12/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätys työttömyys - jopa Euroopan tasolla

Ennätysmäärä konkursseja

Ennätysmäärä valtionvelkaa

KAHDELLE tarkkailuluokalle EUssa

Säästöjä ei juuri ollenkaan

Jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?

Vierailija
14/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Mikset sossupummi mene töihin? No eihän kukaan teitä luusereita työllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateudestahan se vassari meitä hyvin pärjääviä kokoomuslaisia vihaa. Oli älliä opiskella itselleen hyvä ammatti ja palkka kulkee kivasti joka kuukausi. Miksi ette tee samoin?

Vassarit eivät ole yksi ryhmä, suuri osa on korkeakoulutettuja ja töissä. Niillä vain on empatia mikä Kokoomuslaisilta puuttuu.

Vierailija
16/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Miksi persu nyt noin hermostui?

Vierailija
17/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Mikset sossupummi mene töihin? No eihän kukaan teitä luusereita työllistä.

Pysy aiheessa ja vastaa kysymykseen: edellisen hallituksen aikana työttömyys oli kurissa, sinun rakastamasi nykyhallituksen aikana työttömyys on huippulukemissa. Miksi tykkäät että on työttömiä?

Vierailija
18/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit haluaa vain loisia muiden rahoilla.

1. Mikä on vihervassari? 2. Vasemmistossa ja Vihreissä suurin osa on korkeakoulutettuja ja töissä, mites Perussuomalaisilla menee tällä puolella?

No mistä johtuu että tälläkin palstalla suurimmat valittajat on juuri vihervassukat jotka ulisevat ilmaisen rahan perään, joita kukaan ei töihin huoli.

Vierailija
19/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti koulutettu demari ja tunnen suurta surua nykyisen hallituksen huonoista toimista.

 

Suurtyöttömyys  talous sakkaa ja empatia puuttuu. 

Vierailija
20/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vassari paska helvettiin. Sannan tyttö hallitus on pahinta mitä Suomelle on tapahtunut!!

Työllisyys oli korkealla, nyt se kummasti kyykkää. Miksi tykkäät että ihmiset on työttöminä? 

Mikset sossupummi mene töihin? No eihän kukaan teitä luusereita työllistä.

Kuulostaa projisoinnilta ja siksi ainoa ilosi on vihata kanssaihmisiä. Sitä tämä nykyinen politiikka tekee: usuttaa tyhmän kansanosan toisia vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän