Miesten kateuden syy: nainen on Jumalan kaltainen, koska kykenee luomaan elämää
Se vuosituhantinen viha ja kontrollinhalu naisia kohtaan kumpuaa vaginakateudesta. Mies ei kykene synnyttämään uusia ihmisiä, vaan tämä jumalinen tehtävä on suotu vain naisille.
Kiero psykiatri Freud projisoi yli sata vuotta sitten tunteensa naisiin: hän keksi "peniskateuden". Tämä on peittely- yritys miesten omasta vaginakateudesta. Mikäli mies ei sopeudu yhdyskuntaansa, eikä saa omasta mielestään toteuttaa itseään tarpeeksi, hän katkeroituu ja alkaa hätyyttää sitä toista sukupuolta. Mikä olisikaan katkerampaa kuin jumalatar, joka pystyy luomaan kehollaan mielin määrin uutta elämää. Heikkoluonteisimmissa miehissä tämä asetelma saa aikaan suoranaista murhanhimoa. Vrt kehittymättömät yhteiskunnat, kuten arabien sivistymättömät maat ja niiden voimakas naisviha.
Mitä havaintoja teillä on vaginakateuden eri muodoista?
Kommentit (46)
Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.
Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.
Siitä vaan luokaa te akat elämää ilman miestä ja miehen spermaa!
Ei kaksi lesboa kykene keskenään lasta tekemään!_
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.
Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.
Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan.
Vasemmistolaiselle Jumala on olemassa silloin kun Häntä voi käyttää välineenä miessukupuolen mätkintään.
Mites ne 10 000 aborttia jotka naiset tekee vuosittain?
Suomenmaassa oman elämänsä jumalolentoja riittää kyllä, mutta missä se uusi elämä on? Ulkomailta pitää tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.
Voi voi... miehen mälli ei ole yhtään mitään verrattuna naisen jumalalliseen itsensämonistamiskykyyn.
Lilith oli ensimmäinen nainen, joka luotiin täsmälleen samaan aikaan kuin Aatami. Aatami yritti alistaa Lilithin palvelijakseen mutta Lilith sanoi fuck this shit im out ja jätti Aatamin. Jumala sääli Aatamia joka ei pärjännyt yksin, ja teki tälle kylkiluusta Eevan, toisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.
Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.
Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan.
Sellaista ei ole väitetty. Kyllähän kuhnuria tarvitaan, yhden kerran, pari minuuttia. Sitten kuningatar monistaa itsensä jumalallisella lisääntymiskyvyllään.
Nainenhan on itse luonto ja luonnonvalinta: nainen päättää, kuka mies on kelvollinen saamaan jälkeläisiä (jonka tietyt yrittävät kiertää pakkorakastelulla, mikä on kuitenkin paheksuttavaa ainakin vielä). Siksi tietyt miehet katkeroituvat, siis kontrollinhaluiset, uhriutuvat ja ylimieliset miehet, jotka kokevat, että valinnan ei kuulu olla naisen, koska hän itse on ylivertainen muihin nähden ja kokee oikeudekseen valita muiden puolesta, kenen kanssa kukakin saa rakastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.
Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.
Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan.
Sellaista ei ole väitetty. Kyllähän kuhnuria tarvitaan, yhden kerran, pari minuuttia. Sitten kuningatar monistaa itsensä jumalallisella lisääntymiskyvyllään.
Kyllä se on Kuningas mies joka pystyy eniten jälkeläisiä pumppaamaan. Naisen kroppa ei kestä kuin max 15 lasta. Mies voi siittää jälkeläisiä iästä 8-128. Spermaa riittää vaikka miljoonalle lapselle.
Vielä kun saat feministit uskomaan tuonkin niin alkaisivat promota korkeampaa syntyvyyttä. Ne ei vaan usko sitä itsekään.
Yksi mies voi siittää satoja, mutta yksi nainen voi kantaa vain rajallisen määrän lapsia. Kumpi on arvokkaampi, yksi siittäjä vai yksi synnyttäjä? Vastaus: synnyttäjä, ks.peruste ensimmäinen lause. Seuraava aihe, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.
Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.
Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan.
Sellaista ei ole väitetty. Kyllähän kuhnuria tarvitaan, yhden kerran, pari minuuttia. Sitten kuningatar monistaa itsensä jumalallisella lisääntymiskyvyllään.
Kyllä se on Kuningas mies joka pystyy eniten jälkeläisiä pumppaamaan. Naisen kroppa ei kestä kuin max 15 lasta. Mies voi siittää jälkeläisiä iästä 8-128. Spermaa riittää vaikka miljoonalle lapselle.
Eli tarvitaan muutama mies, mutta satoja naisia. Eli nainen tärkeämpi.
Teetkö Jumalan työtä kun abortoit lapsen?
Valkoinen mies on luotu Jumalan kuvaksi. Te muut olette alempaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne 10 000 aborttia jotka naiset tekee vuosittain?
Naisen keho kuuluu vain naiselle itselleen. Nainen myös päättää, koska uusi ihminen saa syntyä tähän maailmaan ja koska ei. Se ei kuulu muille, ei nyt ainakaan miehille.
Kohtukateus on fakta. Vielä kun kaikki, siis aivan kaikki, somalinaisetkin ymmärtäisi että jokaisella naisella on oikeus päättää omasta kehosta. Jokaisella naisella on oikeus omaan tahtoon.