Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kateuden syy: nainen on Jumalan kaltainen, koska kykenee luomaan elämää

Vierailija
28.06.2026 |

Se vuosituhantinen viha ja kontrollinhalu naisia kohtaan kumpuaa vaginakateudesta. Mies ei kykene synnyttämään uusia ihmisiä, vaan tämä jumalinen tehtävä on suotu vain naisille. 

Kiero psykiatri Freud projisoi yli sata vuotta sitten tunteensa naisiin: hän keksi "peniskateuden". Tämä on peittely- yritys miesten omasta vaginakateudesta. Mikäli mies ei sopeudu yhdyskuntaansa, eikä saa omasta mielestään toteuttaa itseään tarpeeksi, hän katkeroituu ja alkaa hätyyttää sitä toista sukupuolta. Mikä olisikaan katkerampaa kuin jumalatar, joka pystyy luomaan kehollaan mielin määrin uutta elämää. Heikkoluonteisimmissa miehissä tämä asetelma saa aikaan suoranaista murhanhimoa. Vrt kehittymättömät yhteiskunnat, kuten arabien sivistymättömät maat ja niiden voimakas naisviha. 

Mitä havaintoja teillä on vaginakateuden eri muodoista? 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.

Kohtukateus on fakta. Vielä kun kaikki, siis aivan kaikki, somalinaisetkin ymmärtäisi että jokaisella naisella on oikeus päättää omasta kehosta. Jokaisella naisella on oikeus omaan tahtoon.

Vierailija
2/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.

Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.

Vierailija
4/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan luokaa te akat elämää ilman miestä ja miehen spermaa!

Vierailija
5/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksi lesboa kykene keskenään lasta tekemään!_

Vierailija
6/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.

Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.

Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiselle Jumala on olemassa silloin kun Häntä voi käyttää välineenä miessukupuolen mätkintään.

Vierailija
8/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne 10 000 aborttia jotka naiset tekee vuosittain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenmaassa oman elämänsä jumalolentoja riittää kyllä, mutta missä se uusi elämä on? Ulkomailta pitää tuoda. 

Vierailija
10/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.

Voi voi... miehen mälli ei ole yhtään mitään verrattuna naisen jumalalliseen itsensämonistamiskykyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilith oli ensimmäinen nainen, joka luotiin täsmälleen samaan aikaan kuin Aatami. Aatami yritti alistaa Lilithin palvelijakseen mutta Lilith sanoi fuck this shit im out ja jätti Aatamin. Jumala sääli Aatamia joka ei pärjännyt yksin, ja teki tälle kylkiluusta Eevan, toisen naisen.

Vierailija
12/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.

Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.

Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan. 

Sellaista ei ole väitetty. Kyllähän kuhnuria tarvitaan, yhden kerran, pari minuuttia. Sitten kuningatar monistaa itsensä jumalallisella lisääntymiskyvyllään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan on itse luonto ja luonnonvalinta: nainen päättää, kuka mies on kelvollinen saamaan jälkeläisiä (jonka tietyt yrittävät kiertää pakkorakastelulla, mikä on kuitenkin paheksuttavaa ainakin vielä). Siksi tietyt miehet katkeroituvat, siis kontrollinhaluiset, uhriutuvat ja ylimieliset miehet, jotka kokevat, että valinnan ei kuulu olla naisen, koska hän itse on ylivertainen muihin nähden ja kokee oikeudekseen valita muiden puolesta, kenen kanssa kukakin saa rakastella.

Vierailija
14/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.

Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.

Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan. 

Sellaista ei ole väitetty. Kyllähän kuhnuria tarvitaan, yhden kerran, pari minuuttia. Sitten kuningatar monistaa itsensä jumalallisella lisääntymiskyvyllään. 

Kyllä se on Kuningas mies joka pystyy eniten jälkeläisiä pumppaamaan. Naisen kroppa ei kestä kuin max 15 lasta. Mies voi siittää jälkeläisiä iästä 8-128. Spermaa riittää vaikka miljoonalle lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saat feministit uskomaan tuonkin niin alkaisivat promota korkeampaa syntyvyyttä. Ne ei vaan usko sitä itsekään. 

Vierailija
16/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies voi siittää satoja, mutta yksi nainen voi kantaa vain rajallisen määrän lapsia. Kumpi on arvokkaampi, yksi siittäjä vai yksi synnyttäjä? Vastaus: synnyttäjä, ks.peruste ensimmäinen lause. Seuraava aihe, kiitos.

Vierailija
17/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.

Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.

Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan. 

Sellaista ei ole väitetty. Kyllähän kuhnuria tarvitaan, yhden kerran, pari minuuttia. Sitten kuningatar monistaa itsensä jumalallisella lisääntymiskyvyllään. 

Kyllä se on Kuningas mies joka pystyy eniten jälkeläisiä pumppaamaan. Naisen kroppa ei kestä kuin max 15 lasta. Mies voi siittää jälkeläisiä iästä 8-128. Spermaa riittää vaikka miljoonalle lapselle.

Eli tarvitaan muutama mies, mutta satoja naisia. Eli nainen tärkeämpi.

Vierailija
18/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö Jumalan työtä kun abortoit lapsen?

Vierailija
19/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen mies on luotu Jumalan kuvaksi. Te muut olette alempaa sakkia.

Vierailija
20/46 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne 10 000 aborttia jotka naiset tekee vuosittain?

Naisen keho kuuluu vain naiselle itselleen. Nainen myös päättää, koska uusi ihminen saa syntyä tähän maailmaan ja koska ei. Se ei kuulu muille, ei nyt ainakaan miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi