oletteko nähneet miehenne itkevän? jos, niin missä tilanteessa?
Kommentit (56)
Mieheni itki mm. ensimmäisenä iltana kun tapasimme.
Ihana mies joka näyttää tunteensa.
Hän tuli sairaalasta. Kävi katsomassa äitiään joka oli yrittänyt itsemurhaa.
RisaMaya:
Mieheni itki mm. ensimmäisenä iltana kun tapasimme.Ihana mies joka näyttää tunteensa.
liikuttuessaan itkee. Joskus huppelissa on erityisen liikuttunut. :)
Mieheni on herkkis ja liikuttuu kyyneliin helpommin kuin minä.
Tulisi mieleen paremminkin rassukka
kun saatteli minut aivokasvainleikkaukseen.
Eroa ei kuitenkaan tullut, onneksi.
Kerran liikuttui kyyneliin, kun kertoi kuinka paljon rakastaa minua ja lapsia.
Itki kun luulimme rakkaan lemmikkikoiramme kuolevan. Onneksi tokeni :) Siis koira ;).
Itki myös rakkaan läheisensä kuoltua.
mun mies on herkkis. Hän itkee kavereiden häissä ja kummilasten ristiäisissä. mies itki mun kanssa kun sanottiin ekan kerran että rakastetaan toisiamme ja silloin kun kosi minua. hän itki kun puhuttiin vauvahaaveista lisäksi hän on itkenyt kun en ollutkaan raskaana, vaikka niin kovasti luultiin (yrityskierto 18). humalassa mies ei itke. ja tottakai läheisten kuolemat itkettää, hautajaiset.
Kun löysi äitinsä kotoa pullovaraston. Oli alkoholikierre taas päällä yli vuoden tauon jälkeen.
itkee " herkästi" , niin liikutuksesta kuin surustakin, ja ei todellakaan ole mikään ressukka, vaan kunnollinen miehekäs mies ;)
Mieheni on itkenyt mm.
-lastemme syntyessä (2 lasta)
-kun olen kertonut odottavani noita lapsia
-kuukautisteni alkaessa (toivomme kovasti vauvaa)
-läheisen kuollessa/sairastuessa
-joskus riidellessämme kunnolla (sanallisesti)
-kuopuksemme ollessa isossa leikkauksessa (pelko lapsen menehtymisestä)
-lasten sanoessa jotakin erityisen " koskettavan kaunista" isästään
-häissämme
-surussa ja äärimmäisessä stressissä
onhan noita
Silloin kun hänen isänsä kuoli (olimme paikalla) ja isänsä hautajaisissa.
olen kiduttanut häntä henkisesti. Ei tajua lähteä. Lähden pian itse.
sen jälkeen en ole kertaakaan nähnyt hänen itkevän, ennen sitä silloin tällöin eri syistä.
Valitin, että haluaisin erota, vaikka en oikeasti haluakaan. Säihkähdin, kun mies alkoi itkemään ja tajusin tukkia suuni.