Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko nähneet miehenne itkevän? jos, niin missä tilanteessa?

Vierailija
11.12.2007 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin, että haluaisin erota, vaikka en oikeasti haluakaan. Säihkähdin, kun mies alkoi itkemään ja tajusin tukkia suuni.

Vierailija
22/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni itki mm. ensimmäisenä iltana kun tapasimme.



Ihana mies joka näyttää tunteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuli sairaalasta. Kävi katsomassa äitiään joka oli yrittänyt itsemurhaa.

Vierailija
24/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RisaMaya:


Mieheni itki mm. ensimmäisenä iltana kun tapasimme.

Ihana mies joka näyttää tunteensa.

Vierailija
25/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ollut ilkeä :(

Vierailija
26/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä oli kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuttuessaan itkee. Joskus huppelissa on erityisen liikuttunut. :)

Vierailija
28/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on herkkis ja liikuttuu kyyneliin helpommin kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi mieleen paremminkin rassukka

Vierailija
30/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeekö miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saatteli minut aivokasvainleikkaukseen.

Vierailija
32/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitaten risiksen viestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ei kuitenkaan tullut, onneksi.

Vierailija
34/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kerran liikuttui kyyneliin, kun kertoi kuinka paljon rakastaa minua ja lapsia.



Itki kun luulimme rakkaan lemmikkikoiramme kuolevan. Onneksi tokeni :) Siis koira ;).



Itki myös rakkaan läheisensä kuoltua.







Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on herkkis. Hän itkee kavereiden häissä ja kummilasten ristiäisissä. mies itki mun kanssa kun sanottiin ekan kerran että rakastetaan toisiamme ja silloin kun kosi minua. hän itki kun puhuttiin vauvahaaveista lisäksi hän on itkenyt kun en ollutkaan raskaana, vaikka niin kovasti luultiin (yrityskierto 18). humalassa mies ei itke. ja tottakai läheisten kuolemat itkettää, hautajaiset.

Vierailija
36/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löysi äitinsä kotoa pullovaraston. Oli alkoholikierre taas päällä yli vuoden tauon jälkeen.

Vierailija
37/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkee " herkästi" , niin liikutuksesta kuin surustakin, ja ei todellakaan ole mikään ressukka, vaan kunnollinen miehekäs mies ;)



Mieheni on itkenyt mm.

-lastemme syntyessä (2 lasta)

-kun olen kertonut odottavani noita lapsia

-kuukautisteni alkaessa (toivomme kovasti vauvaa)

-läheisen kuollessa/sairastuessa

-joskus riidellessämme kunnolla (sanallisesti)

-kuopuksemme ollessa isossa leikkauksessa (pelko lapsen menehtymisestä)

-lasten sanoessa jotakin erityisen " koskettavan kaunista" isästään

-häissämme

-surussa ja äärimmäisessä stressissä



onhan noita

Vierailija
38/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun hänen isänsä kuoli (olimme paikalla) ja isänsä hautajaisissa.

Vierailija
39/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiduttanut häntä henkisesti. Ei tajua lähteä. Lähden pian itse.

Vierailija
40/56 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen en ole kertaakaan nähnyt hänen itkevän, ennen sitä silloin tällöin eri syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi