Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?
Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.
Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.
Kommentit (226)
Olen nainen ja mieheni ei todellakaan ole komein mies maan päällä. Saisin koska tahansa komeamman miehen sänkyyn ja välillä näin teenkin. Onneksi mieheni tämän ymmärtää, koska hän ei saisi parempaa
Vierailija kirjoitti:
On.
-Ei toki vaimo, mutta yhdessä ollaan oltu vuosia.
Upea, älykäs ja edelleen yllättävä, positiivisessa mielessä.
Koki pienen kriisin täyttäessään 30 viime vuonna, mutta vain omassa päässään.
Kaunis nainen, joka kaunistuu silmissäni jatkuvasti.
M42
Naisesi on onnekas. Olet unelmamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
M42
Naisesi on onnekas. Olet unelmamies
Naisella varmaan muutenkin itsetunto-ongelma kun on noin vanhan miehen kanssa.
ei ole, missään olosuhteissa, valaistuksessa, eikä muutenkaan. minun piti keskeyttää syys hommat ja tulla vastaamaan rehellisesti tärkeään kyselyyn. sitten taas suuttuu, kun kehun, että ei tuollaisia kasvoja voi rakastaa kuin oma äiti. kehokin on muodokas kuin perunasäkki. jos se ei olisi perintöä saanut, niin naimatta olisi jäänyt. on toki mukavaa seuraa aina välillä. ja itse osaa laittaa paperipussin päähän, jos mieli tekee. voisi kyllä olla kamarissa edes hieman hurjempi kuin kuollut lahna. että eipä ole ollut paikalla kun kauneutta jaettiin.
Minun kultani kaunis on, vaikk on kaitaluinen. On se vaan niin kuuma. Toivoisin että tuntisi samoin, vaan ei.
Vaimoni on lähes 50v. Hän näytti minulle kuvan jonkun Tempparit- sarjan sinkuista. Aivan hirveitä virtahepoja. Vaimoni olisi takuulla jokaisen katsojankin mielestä kauniimpi kuin yksikään noista lehmistä.
On, kuin pieni tyttö. Olen 5 v. nuorempi.
En todellakaan usko, että olisin mieheni mielestä kaikkein kaunein. Tiedänhän itsekin lukemattoamia naisia, jotka ovat omastakin mielestä minua kauniimpia. Mutta en minäkään mikään ruma ole, että uskoisin mieheni olevan ihan tyytyväinen minuakin katselemaan.
Vaimoni oli maailman kaunein nainen silmissäni siihen saakka kunnes jätti minut. Nyt hän näyttää silmissäni lihavalta, tyhmältä idiootilta.
No ei todellakaan. Jos olisi, en varmaan olisi edes yrittänyt tutustua. Mutta yksi fiksuimmista ja mukavimmista joita olen eläissäni kohdannut. Se on pitkällä tähtäimella paljon tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni oli maailman kaunein nainen silmissäni siihen saakka kunnes jätti minut. Nyt hän näyttää silmissäni lihavalta, tyhmältä idiootilta.
:D
En todellakaan ole kaunein eikä mieheni ole komein. Jotain realismia. Mutta olen rakkain kuin myös mieheni minulle
Ei ole. Jos nyt mietitään jotain Megan Foxia ja vastaavia tai edes Sara Sieppiä niin onhan ne paljon kauniimpia. Mutta en mä ole koskaan ollut erityisen paljon kauneuden perään, älykkyys on se joka minua kiehtoo. Ja vaimoni on huippuälykäs. Hänellä on myös erikoinen kuiva sarkastinen huumorintaju, jota kaikki ei ymmärrä mutta joka minusta on superhauskaa. En vaihtaisi häntä yhtään keneenkään.
Mun vanhemmat valisti että ota ruma, saat itte pittää, ja niin tein ja olen saanut pitää. Onnellisiakin on oltu jo kohta 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joo aika karua. Mun mies jätti minut joitakin vuosia sitten, hänellä oli jo katsottuna uusi paljon nuorempi minun tilalle. Olin aina pitänyt häntä viehättävän näköisenä ja usein tuli hymy huulille kun häntä katselin. Sitten eron jälkeen kun jossain vaiheessa näin häntä ihan järkytyin: tuohan on ihan ruma ja rupsahtanut äijänkäppänä. Kalju päälaki, manboobsit, leveä lantio, leuka hautautunut kaulaläskeihin, todella vanhan näköinen ikäisekseen. Rakkaus on todella sokea.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Jos olisi, en varmaan olisi edes yrittänyt tutustua. Mutta yksi fiksuimmista ja mukavimmista joita olen eläissäni kohdannut. Se on pitkällä tähtäimella paljon tärkeämpää.
Mulla oli vähän sama, että ihastuin kumppanini älykkyyteen, huumoriin ja luonteeseen, vaikka en häntä ulkoisesti olisi kahdesti katsonut jänöhampaineen sun muineen. Alkoi näyttää myös ulkoisesti kauneimmalta, kun tunteet syveni ja seksikin oli taivaallista. Vaan auta armias kun tuli ero, hänen aloitteestaan, niin ulkonäkö muuttui suorastaan vastenmieliseksi, huumori ärsyttäväksi, luonne raskaaksi ja älykkyys... no, keskinkertaiseksi. Seksi on viimeinen asia mitä häneltä haluaisin.
Vaimoni oli joskus ihan kaunis. Mutta vuodet eivät ole olleet hänelle kilttejä, nykyään hän on hyvänä päivänä 3/10.
On naisessa muitakin arvokkaita ominaisuuksia kuin kauneus ja seksikkyys.
Yksi tuttu mies sanoi, että unohtumattomimman seksikokemuksensa hän sai vähän pullean ja tavallisen näköisen naisen kanssa. Oli kuulema seksuaalinen nero.
Hyvännäköiset naiset ajattelee varmaan aktin kestäessä, miltä näyttävät, onko tissit hyvin jne., ja stressaavat siitä, läsnäolo karkaa.
t. nainen 65 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn työkseni vanhusten luona ja yhdellä kotikäynnillä vanha veteraani näytti valokuvaa seinällä ja sanoi, että siinä on maailman kaunein nainen. Kuvassa oli jo sairauden riuduttama vanha nainen, ohut tukka vedetty tiukalle nutturalla ja nainen hymyili.
Nainen kuvassa oli miehen jo edesmennyt aviovaimo. Edelleen kauneinta tälle miehelle, vaikka naisen kuolemasta oli kulunut jo vuosia, vuosia....
Vanhuksissa on vielä näitä miehiä jotka osasivat rakastaa toista ihmistä. Katoava luonnonvara.
On nykyäänkin. Valitettavasti naisen rakkaus ei ole kestänyt kertaakaan.
On.
M42