Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?

Vierailija
03.11.2013 |

Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.

Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.

Kommentit (226)

Vierailija
181/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmasti kaikkien mielestä kaikkein kaunein eikä jokaisen mielestä ylipäätään kaunis, mutta vaimoni on mulle se täydellinen nainen. En vaihtaisi mihinkään tai keneenkään. Ja olen joutunut tilanteisiin, joissa olen joutunut sanomaan liian innokkaalle naiselle "kiitos ei" ensin ystävällisesti ja sen jälkeen vähemmän ystävällisesti.

Vierailija
182/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään ole eikä fiksuinkaan terv. Reiska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisessa muitakin arvokkaita ominaisuuksia kuin kauneus ja seksikkyys.

Yksi tuttu mies sanoi, että unohtumattomimman seksikokemuksensa hän sai vähän pullean ja tavallisen näköisen naisen kanssa. Oli kuulema seksuaalinen nero.

Hyvännäköiset naiset ajattelee varmaan aktin kestäessä, miltä näyttävät, onko tissit hyvin jne., ja stressaavat siitä, läsnäolo karkaa.

t. nainen 65 v.

Varmaan noinkin, en kiistä. Mutta ainakin itsellä se visuaalisuus on isoin yksittäinen juttu seksissä. Eli vaikka kaunis nainen olisi muuten täysi lahna, niin se että katsot aktin aikana sitä lähes täydellistä kroppaa on jo itsessään valtava nautinnon lähde minulle. Eli kauneuden näkeminen ja sen läheisyydessä olo on jo itsessään minulle "se juttu", siksi en ole ikinä oikein tavis naisen kanssa seksin harrastamisesta erityisesti nauttinut.

Vierailija
184/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun miehelle en kyllä ole kaikkein kaunein... On ihan itse sanonut niin. Ei ole kuulemma mahdollista. Tavallaan ymmärrän sen itsekin, etten OIKEASTI voi olla kaikista kaunein, mutta jotenkin toivoin että omalle miehelleni olisin ollut.. En oikein osaa selittää, mutta ilmeisesti täällä ainakin muutama ymmärtää mua.

Todellisuudessa olen kuitenkin ihan nätti ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja olen suht nuorikin vielä, joten ei mun mitenkään vastenmielinen ainakaan pitäisi olla..

Minä en ainakaan haluaisi, että mieheni on harhoissa elävä tai epärehellinen. Jokainen näkee persesilmälläänkin, etten ole kaunis, joten miksi mieheni pitäisi sellaista väittää?

Minun mieheni sanoi todella viisaasti kerran, kun lihoin kortisonilääkityksen takia nopeasti 20 kg ja paruin sitä: "En mä voi väittää, että näytät samalta kuin aina, koska se ei ole totta. Mutta ei se tarkoita, ettetkö sä olisi silti haluttava."

Kilot häipyi aikanaan, hyvä mieli tuosta lausahduksesta jäi. Hyvä mieli siksi, että hitto että minulla on viisas mies.

----------

En minä pidä miestänikään maailman komeimpana. Objektiivisesti ajatellen se on kyllä hyvinkin komea, mitä ilmeisimmin ainakin muiden mielestä. Mutta nyt kun asiaa oikein ajattelen, en taida elää ollenkaan millään kaunis-komea -akselilla, vaan reagoin ihmisissä ihan johonkin muuhun. Ehkä kyse on juuri tuosta haluttavuudesta tai ties mistä feromoneista tai energiasta. Siis näen kyllä, että joku mies on "klassisen komea", mutta ei se merkitse minulle sen enempää kuin että naapurin koiralla on hyvä rakenne ja laadukas turkki.

Vierailija
185/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu mies sanoi, että unohtumattomimman seksikokemuksensa hän sai vähän pullean ja tavallisen näköisen naisen kanssa. Oli kuulema seksuaalinen nero.

Hyvännäköiset naiset ajattelee varmaan aktin kestäessä, miltä näyttävät, onko tissit hyvin jne., ja stressaavat siitä, läsnäolo karkaa.

t. nainen 65 v.

Varmaan noinkin, en kiistä. Mutta ainakin itsellä se visuaalisuus on isoin yksittäinen juttu seksissä. Eli vaikka kaunis nainen olisi muuten täysi lahna, niin se että katsot aktin aikana sitä lähes täydellistä kroppaa on jo itsessään valtava nautinnon lähde minulle. Eli kauneuden näkeminen ja sen läheisyydessä olo on jo itsessään minulle "se juttu", siksi en ole ikinä oikein tavis naisen kanssa seksin harrastamisesta erityisesti nauttinut.

Tuo on muuten naiselle tosi vapauttavaa kun mies nauttii ruumiistasi, eikä tarvitse esittää mitään sirkustemppuja. Itse ainakin nautin eniten siitä, että mies "palvoo" ruumistani, voisin maata ties kuinka kauan paikallani kun se sivelee ja ihastelee. Tuntuisi kovin uuvuttavalta, jos pitäisi olla jonkinlainen seksuaalinen nero, että mies saa ikimuistoisen kokemuksen. Kovin paljon helpompaa tarjota se ikimuistoinen kokemus ihan vaan olemalla paikalla ja vähän huokailemalla. Varsinkin kun itse tykkään nimenomaan siitä, jos pitää tehdä jotain, teen sen tasan miehen mieliksi. (Siltä varalta että joku ei vielä tiennyt, niin "lahnana makaava" nainen saattaa oikeasti nauttia todella suuresti, osalla meistä vaan on passiivisempaa tämä seksuaalisuus.)

Toisin kuin tuo nainen 65 v, väitti, ei hyvännäköinen nainen joudu rakastellessa miettimään miltä näyttää. Miksi joutuisi, kun tietää näyttävänsä hyvältä? Ei se läsnäolo todellakaan mihinkään karkaa. Meillä oli joskus peilikin makkarissa (pukeutumistarkoituksiin, mutta sänky sattui näkymään siitä) ja jos sinne katsoi harhautui, aina yllättyi miten hyvältä näyttää.

Rumienhan sitä ulkonäköään täytyy ajatella koko ajan, ei hyvännäköisten. Kun tietää näyttävänsä hyvältä, voi unohtaa koko asian.

Vierailija
186/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen 65 v.

Mekin touhuillaan mieheni kanssa aina valot päällä, kun hän haluaa katsella minua. Itselleni on tärkeämpää läheisyys ja oikeanlainen kosketus, mutta miehet ja naiset onkin erilaisia.

Vierailija
187/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Äärimmäisen upea ja näyttävä nainen edelleen!

Vierailija
188/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, näin on. Vaimo edelleen se kaikkein kaunein, yhdessäoloa 23 vuotta. Oikeastaan vielä suhteessa kauniimpikin vielä nykyään kun on hoikka ja muodokas, toisin kuin monet muut nelikymppiset. Ehkä siis voisi lisätä että vaimo myös seksikkäin kaikista naisista.

nimim. "Olen nainen, mutta pakko vastata."

Vierailija
189/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole kaunis, ei läheskään, mutta hän on minulle se rakkain.

Enkä usko vaimoni pitävä minuakaan komeimpana, tuskin edes komeana; enkä pidä itsekään.

On oikeastaan aika naurettavaa ja lapsellista loukkaantua, jos aviopuoliso tunnustaa ettei vastakappale ole kaunein/komein. 

Vierailija
190/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani ei kyllä ole mikään silmää tekevin henkilö tämän maan päällä, mutta ihanin hän kyllä on. Muutenkin kauneus on katoavaista, niin turhaa sen perässä on liiaksi asti juosta. Onhan noita kauniita ihmisiä kadut pullollaan ja kyllä heitä kelpaa ihastella, mutta pelkällä kauneudella ei ylläpidetä parisuhdetta.

Vierailija
191/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ainakin jatkuvasti näin sanoo. Haluaa edelleen usein ja osoittaa sen monin eri tavoin. Hänelle selvästi olen haluttavin, eikä toistaiseksi harkitse vaihtamista.

En silti halua olla se naiivi ja laput silmillä kulkeva, kuten olen joidenkin naimisissa olevien naisten huomannut olevan. Siis uskon, että mies huomaa naiskauneutta myös kodin ulkopuolella ja voi pitää naisia viettävinä myös seksuaalisesti eli katselee kyllä myös ympärilleen terveellä tavalla.

Vierailija
192/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin siteerata isääni, äidilleni hän sanoi näin:"Sinä et ole maailman kaunein. Etkä ole maailman mukavin. Mutta minulle olet maailman sopivin!"

Luuli varmaan sanovansa jotain elämänviisauksia?

No ei sanonut vaan oli tahallaan lyttäävä ja inhottava omalle vaimolle. No tolloja riittää.

Vierailija
193/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunein mutta on rakkain.

Vierailija
194/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kaunein että haluttavin. On toki kauneutta muuallakin mutta kotona se puhkeaa kukkaan.

Vierailija
195/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ainakin jatkuvasti näin sanoo. Haluaa edelleen usein ja osoittaa sen monin eri tavoin. Hänelle selvästi olen haluttavin, eikä toistaiseksi harkitse vaihtamista.

En silti halua olla se naiivi ja laput silmillä kulkeva, kuten olen joidenkin naimisissa olevien naisten huomannut olevan. Siis uskon, että mies huomaa naiskauneutta myös kodin ulkopuolella ja voi pitää naisia viettävinä myös seksuaalisesti eli katselee kyllä myös ympärilleen terveellä tavalla.

Naiivi ja laput silmillä kulkevia? Vain sinä olet kun tuollaisia luulet.

Olen täysin sitoutunut mieheeni mutta tottakai katselen ja näen komeat miehet. Miten ihmeessä en näkisi ja katselisi?

Vierailija
196/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, mitä sinä nainen oikein kuvittelet?

Olet juuri se ainoa joka miljoonasta naisesta suostui olemaan ja harrrastamaan seksiä kanssani. Toki seksin saamisen turvaamiseksi valehtelen vaikka kuun taivaalta että oot tytyväinen ja seksiä tulee säännöllisesti.

T: miehesi

Vierailija
197/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen 65 v.

Tuo on muuten naiselle tosi vapauttavaa kun mies nauttii ruumiistasi, eikä tarvitse esittää mitään sirkustemppuja. Itse ainakin nautin eniten siitä, että mies "palvoo" ruumistani, voisin maata ties kuinka kauan paikallani kun se sivelee ja ihastelee. Tuntuisi kovin uuvuttavalta, jos pitäisi olla jonkinlainen seksuaalinen nero, että mies saa ikimuistoisen kokemuksen. Kovin paljon helpompaa tarjota se ikimuistoinen kokemus ihan vaan olemalla paikalla ja vähän huokailemalla. Varsinkin kun itse tykkään nimenomaan siitä, jos pitää tehdä jotain, teen sen tasan miehen mieliksi. (Siltä varalta että joku ei vielä tiennyt, niin "lahnana makaava" nainen saattaa oikeasti nauttia todella suuresti, osalla meistä vaan on passiivisempaa tämä seksuaalisuus.)

Toisin kuin tuo nainen 65 v, väitti, ei hyvännäköinen nainen joudu rakastellessa miettimään miltä näyttää. Miksi joutuisi, kun tietää näyttävänsä hyvältä? Ei se läsnäolo todellakaan mihinkään karkaa. Meillä oli joskus peilikin makkarissa (pukeutumistarkoituksiin, mutta sänky sattui näkymään siitä) ja jos sinne katsoi harhautui, aina yllättyi miten hyvältä näyttää.

Rumienhan sitä ulkonäköään täytyy ajatella koko ajan, ei hyvännäköisten. Kun tietää näyttävänsä hyvältä, voi unohtaa koko asian.

Itse voin sanoa että mulle tuo ei ole yhtään vapauttavaa. Siitä tietää että suhde tai ainakaan seksielämä ei tule kestämään vanhenemista ja rapistuvaa kroppaa. Eksäni oli aina haltioissaan kropastani ja sen ulkonäkö tuntui olevan hänelle tosiaan suurin yksittäinen asia seksissä. Se teki jotenkin surulliseksi koska ymmärsin että hänen viehätys tulee katoamaan samalla kun kauneus katoaa. Erosin sitten ja nykyinen mies on ihan erilainen. Olen tämän suhteen aikana lihonut ja laihtunut, leikannut siilin ja kasvattanut pitkät hiukset. Millään ulkonäköasioilla ei ole ollut mitään vaikutusta hänen haluunsa. Muutenkaan seksi ei ole sitä että hän tuijottaa mun kroppaa kuolaten vaan sitä että tehdään asioita toisillemme. En enää ikinä haluaisi tuijottajaa

Vierailija
198/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavismies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen, 30-vuotias nainen johtavassa asemassa. En oikein usko, että sielunkumppani-miehelleni on koskaan ollut mitään väliä olenko kaunein vain viidenneksi kaunein :) Eiköhän meidän suhteessa ole kyse hieman toisista asioista.

Joo varmasti. Siitä aketeemisuudesta kyse. Ns. akateeminen suhde. 

Onnea matkaan johtamallasi tiellä. 

T: tavismies

Tavis ei säväytä.

Vierailija
199/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaunein mutta on rakkain.

Tää oli jotenkin ihana tällä naisella on hyvä mies !

Vierailija
200/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tulee kuva, että kaikki ovat huippumalleja kun uskovat että ovat OIKEASTI maailman kauneimpia ja loukkaantuvat jos mies palauttaa maan pinnalle antaessaan ymmärtää, ettei näin välttämättä ole. Aika suuruudenhullua ja ylimielistä ajatella itsestään noin, todella omituista kerrassaan.

Sen sijaan oikeutettua olettaa, että kumppani pitää sinua maailman IHANIMPANA mussukkana ja siksi haluaa juuri sinut, muutamasta ylimääräisestä makkarasta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä