Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?

Vierailija
03.11.2013 |

Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.

Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin on. Vaimo edelleen se kaikkein kaunein, yhdessäoloa 23 vuotta. Oikeastaan vielä suhteessa kauniimpikin vielä nykyään kun on hoikka ja muodokas, toisin kuin monet muut nelikymppiset. Ehkä siis voisi lisätä että vaimo myös seksikkäin kaikista naisista.

Vierailija
2/226 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on aina katsojan silmässä. Oma vaimo on jokaiselle miehelle maailman kaunein nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehelle en kyllä ole kaikkein kaunein... On ihan itse sanonut niin. Ei ole kuulemma mahdollista. Tavallaan ymmärrän sen itsekin, etten OIKEASTI voi olla kaikista kaunein, mutta jotenkin toivoin että omalle miehelleni olisin ollut.. En oikein osaa selittää, mutta ilmeisesti täällä ainakin muutama ymmärtää mua.

Todellisuudessa olen kuitenkin ihan nätti ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja olen suht nuorikin vielä, joten ei mun mitenkään vastenmielinen ainakaan pitäisi olla..

Vierailija
4/226 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 23:55"]

No mun miehelle en kyllä ole kaikkein kaunein... On ihan itse sanonut niin. Ei ole kuulemma mahdollista. Tavallaan ymmärrän sen itsekin, etten OIKEASTI voi olla kaikista kaunein, mutta jotenkin toivoin että omalle miehelleni olisin ollut.. En oikein osaa selittää, mutta ilmeisesti täällä ainakin muutama ymmärtää mua.

Todellisuudessa olen kuitenkin ihan nätti ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja olen suht nuorikin vielä, joten ei mun mitenkään vastenmielinen ainakaan pitäisi olla..

[/quote]

Ymmärrän sinua! Itsekin toivon olevani oman mieheni silmissä kaunein. Missä tilanteessa miehesi sanoi sinulle noin?

Vierailija
5/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähellekään, mutta eipä sillä ulkonäöllä nyt niin paljon merkitystä lopulta olekaan. Ehkä kuitenkin kaunein joka minut huolisi.

Vierailija
6/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, 30-vuotias nainen johtavassa asemassa. En oikein usko, että sielunkumppani-miehelleni on koskaan ollut mitään väliä olenko kaunein vain viidenneksi kaunein :) Eiköhän meidän suhteessa ole kyse hieman toisista asioista.

Vierailija
7/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun huomasin että kehu aika paljon muiden naisten ulkonäköä, mutta ei minun juurikaan, niin huomautin hänelle asiasta... Niin silloin sanoi ettei ole mahdollista mun olla aina kaikista kaunein. Sillon se tuntu jotenkin pahalta, enkä oikein tiennyt mitä olis pitäny ajatella.

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 23:55"]

[/quote]

Ymmärrän sinua! Itsekin toivon olevani oman mieheni silmissä kaunein. Missä tilanteessa miehesi sanoi sinulle noin?

[/quote]

Vierailija
8/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos naisesi kysyy sinulta suoraan, että onko hän kaikista kaunein silmissäsi, mitä vastaat? 

Vierailija
9/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin siteerata isääni, äidilleni hän sanoi näin:"Sinä et ole maailman kaunein. Etkä ole maailman mukavin. Mutta minulle olet maailman sopivin!"

Vierailija
10/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas eri mieltä kuin isäsi. Sopivia voi olla monia, mutta sitten kun ihastuu johonkin, ja siitä tulee kaikista kaunein ja lopulta hänet valitsee itselleen "omakseen", niin se pysyy sellaisena :)

quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 00:53"]

Haluaisin siteerata isääni, äidilleni hän sanoi näin:"Sinä et ole maailman kaunein. Etkä ole maailman mukavin. Mutta minulle olet maailman sopivin!"

[/quote]

Vierailija
11/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 00:49"]

Entä jos naisesi kysyy sinulta suoraan, että onko hän kaikista kaunein silmissäsi, mitä vastaat? 

[/quote]

Pitäisin niasta naiivina, jos tuollaista kyselisi. Ei niitä prinsessasatuja nyt niin todesta pitäisi ottaa.

Vierailija
13/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän naiivi kysymys tietysti, mutta lähinnä hain tässä sitä, että 

jos vaimo ei ole miehen mielestä se kaikkein kaunein, niin uskaltaako/julkeaako

mies sanoa sen naiselle päin naamaa vai yrittääkö hän valehdella naisen mieliksi?

Vierailija
14/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 00:53"]

[/quote]

Olipas hyvä vastaus!

Vierailija
15/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun vaimo ole kaikkein kaunein noin objektiivisesti ajateltuna (raskausarvet, ylipaino). Mutta joka tapauksessa hän on minulle se kaikista rakkain, haluttavin ja minulle kaunenin, aina.

Vierailija
16/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minun on pakko sanoa että oma vaimoni ei ole maailman kaunein nainen. En ylipäätään ole valikoinut puolisoani kauneuden perustella. Vaimoni on kivan näköinen (halusin tutustu ja kehtaan esitellä tuttaville) ja mukava ja tulemme loistavasti toimeen keskenämme. Hän on maailman paras ihminen ja se on paljon enemmän kuin maailman kauneinen.

t. mies 44v

Vierailija
17/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 00:49"]

[/quote]Kysysin että totuus vai kepponen? Jokainen nainen varmaan haluaa olla miehensä mielestä kaunein, mutta eikö se ola aika pinnallista ja ulkonäkökeskeistä? Kai nyt jokainen realistesesti tietää että todennäköisyys olla maiilman kaunein nainen on noin yksi neljästä miljardista.

Vierailija
18/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, jos eläisi sen mukaan ja antaisi mahdollisuuden olla se maailman kaunein rakkain ja haluttavin juuri minulle.

Jos joskus erehtyy vaimoa kehumaan kauniiksi/haluttavaksi/seksikkääksi niin heti tulee vastaisku, jolla kiinnostus kyllä tehdään lähes rikolliseksi.

Vierailija
19/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 11:20"]

Onhan se vähän naiivi kysymys tietysti, mutta lähinnä hain tässä sitä, että 

jos vaimo ei ole miehen mielestä se kaikkein kaunein, niin uskaltaako/julkeaako

mies sanoa sen naiselle päin naamaa vai yrittääkö hän valehdella naisen mieliksi?

[/quote]Haluaako nainen valhetelevan vai rehellisen miehen, sitähän tuolla kysymyksellä haetaan.

Vierailija
20/226 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni ei taatusti ole mikään komistus yleisten kauneuskäsitysten  mukaan, mutta kuten ap:kin koen, ettei maailmassa ole häntä komeampaa miestä. tottakai heitä on olemassa, mutta ei minulle, en kiinnitä heihin samaan tapaan huomiota kuin joskus sinkkuaikoina. olikohan tää se, mitä ap. ajoi takaa?