Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?

Vierailija
03.11.2013 |

Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.

Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei tosiaankaan ole maailman komein tai ulkoisesti viehättävin, enkä kyllä kuvittele että hänkään pitäisi minua naisista kauneimpana 😂

Ulkonäkö ei ole ehkä se tärkein asia parisuhteessa... Toki pidän siitä, että mieheni kuitenkin pitää minua viehättävänä ja haluttavana ja kertoo/näyttää sen.

Vierailija
222/226 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos naisesi kysyy sinulta suoraan, että onko hän kaikista kaunein silmissäsi, mitä vastaat?

Kuka yli 15 vuotias kyselee noin älyttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni ei ole lähelläkään kauneinta tapaamaani naista, mutta hän on kuitenkin riittävän nätti ollakseen haluttava. Olisin varmasti pysynyt koko elämäni yksin, jos olisin lähtenyt hakemaan vain parasta. Ei ole realistista sellainen.

Tässä oli asiaa!

Aina vaan parempaa etsiessä voi hyväkin mennä sivu suun!

Vierailija
224/226 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ok, mutta kaunein on se kenet oisin oikeasti halunnut nuorena. Vieläkin henki salpautuu ja kädet tärisee kun nään hänet.

Vierailija
225/226 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aivan TODELLA komea. Hän on maailman komein mies ja niin täydellinen sisää ja ulkoa. Olisi hupsua olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei olisi itselle se paras. Olen onnekas, että löysin ihmisen jolle kukaan ei voi vetää vertoja luonteessa taikka ulkonäössä. 

Vierailija
226/226 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on aina katsojan silmässä. Oma vaimo on jokaiselle miehelle maailman kaunein nainen.

Kauneutta voi myös olla monenlaista. Vaikka oma vaimo olisi kaunein ja halutuin omasta mielestä, se ei estä muita olemasta kauniita.