Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?
Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.
Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.
Kommentit (226)
En pitänyt edes tavatessani miestäni komeana. Nykyisin pidän ihan kivan näköisenä. Mutta valitsinkin puolisoni iha muilla kuin ulkonäköperusteilla.
Ei ole, menin naimisiin kakkosvaihtoehdon kanssa.
Kaunein on se kylän kaunein neito, nappisilmä, jonka kanssa olisin alttarille halunnut kävellä.
Vaimo on sanonut suoraan ja teoillaan osoittanut etten ole komea. Sanoi valinneensa minut koska olen uskollinen ja hyvä elättämään perhettä. FML.
Jos joku on pöhkö aloitus niin tämä. Parempi kysymys olisi, että onko kaikkein rakkain. Ja jos on, sen pitäisi riittää puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ainakin jatkuvasti näin sanoo. Haluaa edelleen usein ja osoittaa sen monin eri tavoin. Hänelle selvästi olen haluttavin, eikä toistaiseksi harkitse vaihtamista.
En silti halua olla se naiivi ja laput silmillä kulkeva, kuten olen joidenkin naimisissa olevien naisten huomannut olevan. Siis uskon, että mies huomaa naiskauneutta myös kodin ulkopuolella ja voi pitää naisia viettävinä myös seksuaalisesti eli katselee kyllä myös ympärilleen terveellä tavalla.
Naiivi ja laput silmillä kulkevia? Vain sinä olet kun tuollaisia luulet.
Olen täysin sitoutunut mieheeni mutta tottakai katselen ja näen komeat miehet. Miten ihmeessä en näkisi ja katselisi?
Niin? Sinä et ole, mutta tunnen monia jotka ovat sanoneet suoraan, ettei oma mies edes koskaan vilkaisisi muita naisia. Annan minun nyt olla tätä mieltä, näitäkin naisia nimittäin on. Miksi täältä pitää ottaa kaikki itseensä!
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on pöhkö aloitus niin tämä. Parempi kysymys olisi, että onko kaikkein rakkain. Ja jos on, sen pitäisi riittää puolin ja toisin.
Ei minusta. Tämä on vain yksi asia muiden joukossa. Ei tässä kattavasti ihmissuhteesta puhutakaan, vaan vain ulkonäöstä. Miksi siitä ei voi puhua.
Mieheni sanoi, että pitää valita kaikkein haluttavin puoliso, joten hän valitsi minut. Tämä ei ole ainoa syy miksi olemme yhdessä, mutta se on yksi osa kestävää ja pitkää suhdettamme.
Vaimoni on mielestäni erittäin kaunis ja haluttava. Sanon häntä usein maailman kauneimmaksi ja hän nauraa sille.
En tiedä, pidänkö häntä oikeasti maailman kauneimpana, mutta usein niin sanoessani siltä tuntuu.
Yhdessä jo yli 30v.
En ole, ja ei ole. Ei haittaa meitä kumpaakaan, yhdessä ollaan ihan muista syistä kuin ulkonäön takia. Toki niin on varmasti kaikki muutkin vähänkään pitemmässä suhteessa, tarkoitan lähinnä ettei toisen tarvitse olla se kaikken kaunein/komein. Enkä kiellä etteikö se olisi mukavaa jos niin olisi, en vain koe sitä asiana jota jaksaisin edes miettiä.
Nuoruuden rakkaani oli kaunein ja haluttavin, mutta elämä vei toisaalle eikä päädytty yksiin. Nykynen rouva oli kai silloi alkuun jonkinasteinen kopio siitä kenet halusin.
No en tiedä olenko miehen mielestä maailman kaunein, mutta on kyllä aina ollut hyvin ihastunut ulkonäkööni. En tiedä sekoittaako tissit ja p*rseen osittain luonteeseen.
En varmasti ole, eikä ole miehenikään komein tapaamani mies, vaikka ihan hyvännäköinen onkin. Olen niin "onnekas", että olen saanut seurustella sen ainakin silloin aikanaan mielestäni komeimman miehen kanssa koskaan. Mutta mies olikin lopulta ihmisenä ihan hirveä monin puolin. Komeudella ei tee mitään, jos sisältä on mätä.
Nykyisen miehen valitsin kliseisesti, mutta täysin totuudellisesti hänen kauniin ihmisyytensä vuoksi. Pitää minua kuin kukkaa kämmenellä, kunnioittaa, keskustelee, kohtaamme täydellisesti monella tasolla- silläkin mitä ei ääneen saa sanoa. Minun on helppo tehdä tuota kaikkea samaa miehelle, koska kohtelee minua niin kultaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi täällä vielä 2013 oli paljon miehiä jotka pitivät vaimoaan kauneimpana. Arvasin että nykyään ei noita vastauksia juuri palstamiehiltä tule. Jostain syystä miesten taso täällä on laskenut kuin lehmän häntä.
Voiskohan olla jotain tekemistä tän kasvavan miesvihan ja miesten alentamisen kanssa?
Jos palstan naisten taso on tämä kun on niin ei paljon kehuja ole ansaittu.
Kunnioitus on katsos kaksisuuntainen tie.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen, 30-vuotias nainen johtavassa asemassa. En oikein usko, että sielunkumppani-miehelleni on koskaan ollut mitään väliä olenko kaunein vain viidenneksi kaunein :) Eiköhän meidän suhteessa ole kyse hieman toisista asioista.
Eli mistä suhteessanne on kyse - sun ensin mainitsemastasi koulutusstatuksesta 🥴, johtavasta asemastasi 😂 ööööööööö
Tyttöystäväni ei ole lähelläkään kauneinta tapaamaani naista, mutta hän on kuitenkin riittävän nätti ollakseen haluttava. Olisin varmasti pysynyt koko elämäni yksin, jos olisin lähtenyt hakemaan vain parasta. Ei ole realistista sellainen.
Vierailija kirjoitti:
No mun miehelle en kyllä ole kaikkein kaunein... On ihan itse sanonut niin. Ei ole kuulemma mahdollista. Tavallaan ymmärrän sen itsekin, etten OIKEASTI voi olla kaikista kaunein, mutta jotenkin toivoin että omalle miehelleni olisin ollut.. En oikein osaa selittää, mutta ilmeisesti täällä ainakin muutama ymmärtää mua.
Todellisuudessa olen kuitenkin ihan nätti ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja olen suht nuorikin vielä, joten ei mun mitenkään vastenmielinen ainakaan pitäisi olla..
Sulla on kumma mies.
Kuulostaa kovin pinnallisella tuo teidän kauneutenne määritelmä.
Onko kauneus/kauneutta vain se pinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi täällä vielä 2013 oli paljon miehiä jotka pitivät vaimoaan kauneimpana. Arvasin että nykyään ei noita vastauksia juuri palstamiehiltä tule. Jostain syystä miesten taso täällä on laskenut kuin lehmän häntä.
Voiskohan olla jotain tekemistä tän kasvavan miesvihan ja miesten alentamisen kanssa?
Jos palstan naisten taso on tämä kun on niin ei paljon kehuja ole ansaittu.
Kunnioitus on katsos kaksisuuntainen tie.
No nyt tuli melkoinen ajatusrakennelma. Vaimonne eivät ansaitse kehuja koska palstalla alennetaan miehiä? Kostatteko palstan naisten tason haukkumalla vaimojanne?? Itsehän te olette vaimonne valinneet, miksi valitsitte sellaisen jota ette rakasta? Tai no tiedetään, koska ette saaneet sitä kauniimpaa ja hoikempaa ja teidän rakkautenne riippuu toisen ulkonäöstä. Tyydyitte ja päätitte elää valheessa. Nämä vastaukset kertoo tosi paljon nykypäivän suomalaisesta miehestä.
Kyllä, mutta en todellakaan sen takia ole hänen kanssaan seurustellut saati mennyt naimisiin. Se on pelkkä sattuma, että sama nainen on sekä henkisesti että ruumiillisesti kaunein, jonka olen tavannut. Toki ihan hyvä niin.