Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?

Vierailija
03.11.2013 |

Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.

Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.

Kommentit (226)

Vierailija
141/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin rouva on paljon nätimpi kuin minun ja kaiken lisäksi huomattavasti vapaamielisempi.

Miten se voikin olla että tällä palstalla on niin paljon tällaisia miehiä? No, ehkä se kertoo että ne hyvät eivät koe tarvetta käydä naisvaltaisella palstalla oksentamassa omaa pahoinvointiaan.

Vierailija
142/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin rouva on paljon nätimpi kuin minun ja kaiken lisäksi huomattavasti vapaamielisempi.

Miten se voikin olla että tällä palstalla on niin paljon tällaisia miehiä? No, ehkä se kertoo että ne hyvät eivät koe tarvetta käydä naisvaltaisella palstalla oksentamassa omaa pahoinvointiaan.

Ne miehet jotka ovat parisuhdemarkkinoilla kilpailukykyisiä, ovat tuolla ulkona maailmalla elämässä elämäänsä, harrastaen seksiä ja tapaillen naisia. He ovat siis nauttimassa tästä ainoasta elämästä mikä meille kullekin on annettu.

Ne miehet jotka eivät ole kilpailukykyisiä, ovat täällä palstalla purkamassa pahaa oloaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No

Tämä kysymys ei ole oleellinen

Vaimoni on ainoa nainen jota romanttisesti rakastan

Sillä ei ole väliä onko hän kaikkein kaunein

En käytä tämän pohtimiseen aikaani

Ketään muuta en huolisi (vaikkai saisin valita kenet vaan ja oletettaisiin heidän pitävän minusta)

Ja monet miehet on samaa mieltä (vauvat erikseen)

Näinhän se on

Vierailija
144/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin siteerata isääni, äidilleni hän sanoi näin:"Sinä et ole maailman kaunein. Etkä ole maailman mukavin. Mutta minulle olet maailman sopivin!"

Onpa mulkku isä.

Vierailija
145/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää pukeutua tosi peittävästi ja löysiin vaatteisiin. Välillä kun kävelemme kadulla ja näen pariskuntia pohdin, että voi jos tietäisitte mitä mulla on kainalossa... Eli siis kyllä.

Vierailija
146/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet jotka ovat parisuhdemarkkinoilla kilpailukykyisiä, ovat tuolla ulkona maailmalla elämässä elämäänsä, harrastaen seksiä ja tapaillen naisia. He ovat siis nauttimassa tästä ainoasta elämästä mikä meille kullekin on annettu.

Ne miehet jotka eivät ole kilpailukykyisiä, ovat täällä palstalla purkamassa pahaa oloaan.

Kyllä naisetkin voi trollata.

Vierailija
147/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näiden kommenttien takia luen tätä palstaa. Jos joskus tekee mieli etsiä poikaystävä niin nämä palauttavat todellisuuteen ja taas muistaa suojella itseään miehiltä.

Mutta miksi lainaat ja levität niitä? Tuokin kommentti poistui jo, mutta sinun takiasi se leviää täällä edelleen.

Vierailija
148/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näiden kommenttien takia luen tätä palstaa. Jos joskus tekee mieli etsiä poikaystävä niin nämä palauttavat todellisuuteen ja taas muistaa suojella itseään miehiltä.

Mutta miksi lainaat ja levität niitä? Tuokin kommentti poistui jo, mutta sinun takiasi se leviää täällä edelleen.

Miksi haluaisin noiden kommenttien poistuvan? Haluaisin että kaikki maailman naiset näkevät ne, jotta osaavat varoa miehiä ja välttää suhteita miehiin. On väärin että ne poistetaan ja naisille jää vääristynyt käsitys miehistä.

Vierailija
149/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin noiden kommenttien poistuvan? Haluaisin että kaikki maailman naiset näkevät ne, jotta osaavat varoa miehiä ja välttää suhteita miehiin. On väärin että ne poistetaan ja naisille jää vääristynyt käsitys miehistä.

Sulle vois oikeasti tehdä ihan hyvää sulkea nettiselain välillä, ja käydä vaikka ulkona lenkillä.

En usko että vauva palstalla päivystäminen tekee psyykkeellesi kovin hyvää.

150/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen, 30-vuotias nainen johtavassa asemassa. En oikein usko, että sielunkumppani-miehelleni on koskaan ollut mitään väliä olenko kaunein vain viidenneksi kaunein :) Eiköhän meidän suhteessa ole kyse hieman toisista asioista.

Niin akateemisuudesta? Vai johtavasta asemasta?

Varmaan niistä, kun ne itsestäsi korostit 🤭😁

Oli kyllä nolo itsensä esittely. Karsea mielikuva ihmisestä.

Vierailija
151/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle vois oikeasti tehdä ihan hyvää sulkea nettiselain välillä, ja käydä vaikka ulkona lenkillä.

Lenkkeilen joka päivä enkä todellakaan "päivystä" tällä palstalla. Käyn täällä vain silloin kun on heikko hetki ja tarvitsen muistutusta siitä millaisia miehet ovat.

Vierailija
152/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbous näköjään on ainoa vaihtoehto hänelle.

Vierailija
153/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sut pitäis pimeällä metsäpolulla ottaa väkisin, kuivana perseen niin että suolesi repeää wítún huåra!!!

M36

Otetaanpas tämäkin tänne talteen muillekin nuorille naisille muistutukseksi miksi yksin on paras olla.

Vierailija
154/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun huomasin että kehu aika paljon muiden naisten ulkonäköä, mutta ei minun juurikaan, niin huomautin hänelle asiasta... Niin silloin sanoi ettei ole mahdollista mun olla aina kaikista kaunein. Sillon se tuntu jotenkin pahalta, enkä oikein tiennyt mitä olis pitäny ajatella.

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 23:55"]

No mun miehelle en kyllä ole kaikkein kaunein... On ihan itse sanonut niin. Ei ole kuulemma mahdollista. Tavallaan ymmärrän sen itsekin, etten OIKEASTI voi olla kaikista kaunein, mutta jotenkin toivoin että omalle miehelleni olisin ollut.. En oikein osaa selittää, mutta ilmeisesti täällä ainakin muutama ymmärtää mua.

Todellisuudessa olen kuitenkin ihan nätti ja hoikka, pidän huolta itsestäni ja olen suht nuorikin vielä, joten ei mun mitenkään vastenmielinen ainakaan pitäisi olla..

Ymmärrän sinua! Itsekin toivon olevani oman mieheni silmissä kaunein. Missä tilanteessa miehesi sanoi sinulle noin?

Tosi tyhmää käytöstä mieheltäsi kehua muita naisia kauniiksi,

Minusta parisuhteessa lopetetaan toisten kauneuden kommentointi. Sitä mieltä saa olla, muttei sitä tarvitse sanoa.

On myös todella kiusallista olla se, jota toisen mies kehuu kauniiksi. Mun on vaikea unohtaa,kun siskoni aviomies kommentoi mua niin hirveen kauniiksi, kun sisko oli just synnyttöny heidön toisen lapsensa, oli siis umpiväsynyt kahden pienen lapsi raskauskilojen kanssa. Se olihirveä hetki, myös mua se satutti. Totta kai näytin pinnallisesti ajatellen paremmalta, olin nuorempi, lapseton, mulla oli aikaa, voimaa ja rahaa treenata ja nauttia elämästäni. Satutti siskoani ja myös mua esineellistämällä.

No, saivat asiansa kuntoon, lapset on isompia, sisko elämänsä kunnossa ja ovat taas onnellisia, hyvä niin.

Mulle ei tulis mieleenkään kehua muita kuin omaa miestäni, vaikka moni on komea. Joskus hän on kysynyt, että onko vaikka tää ja töä musta komea, oon sanonut että on tai ei, mutta ei hön kiinnosta minua miehenä, sinö vain, koska niin se on, miksi muuten olisin tähän suhteeseen edes alkanut.

Vierailija
155/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmastikaan ole miesystäväni mielestä maailman kaunein nainen. Olen tavis. Miesystäväni on ikäisekseen kunnossa ja mun mielestä yksi komeimmista tuntemistani miehistä. Palvon maata hänen jalkojen alla, mikä on aika outoa, kun ollaan jo vuosikaudet oltu kimpassa ja hänellä on isojakin puutteita.

Vierailija
156/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole kaunein tietämäni nainen, ei ole koskaan ollut.

Vierailija
157/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sut pitäis pimeällä metsäpolulla ottaa väkisin, kuivana perseen niin että suolesi repeää wítún huåra!!!

M36

Otetaanpas tämäkin tänne talteen muillekin nuorille naisille muistutukseksi miksi yksin on paras olla.

Kiitos! Aina se miehen sielunelämä säväyttää.

Vierailija
158/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli neljäkymmentä vuotta naimissa on oltu ja nykyisin kuulen paljon useammin ulkonäköön liittyviä kehuja kuin nuoruudessa, häneltä.

Ei kait se sitten iästä olekaan kiinni. Ken tietäis.

Vierailija
159/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt avokin puolesta, mutta en varmasti ole hänen silmissään maailman kaunein nainen. Ei hänkään ole maailman komein mies minun silmääni (hyvännäköinen kuitenkin ja tuntuu kiinnostavan naisia), mutta ulkonäköä tärkeämpiä asioita on parisuhteessa niin paljon, että hyvin on 15 vuotta tässä vierähtänyt yhteiseloa.

Vierailija
160/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen, 30-vuotias nainen johtavassa asemassa. En oikein usko, että sielunkumppani-miehelleni on koskaan ollut mitään väliä olenko kaunein vain viidenneksi kaunein :) Eiköhän meidän suhteessa ole kyse hieman toisista asioista.

Joo varmasti. Siitä aketeemisuudesta kyse. Ns. akateeminen suhde. 

Onnea matkaan johtamallasi tiellä. 

T: tavismies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi