G: Ketä ärsyttää Tehyn korotukset? Miksi?
Kommentit (23)
Nuo teidän korotuksethan ovat todellisuudessa 15,7-17,7% eli ei kovin paljon muuta kunta-alaa kovemmat. 22-28% on haihattelua tulevaisuuden indeksikorotuksella.
Kaiken lisäksi olette sitouttaneet osan korotuksista tuottavuuden kasvuun. Siis täh! Menette suosilla antamaan työnantajalle luvat kiristää työtahtia.
Käsille meni, mutta Jaana rouva se porskuttaa parrasvaloissa ja nostelee omaa häntäänsä.
tv. kotiäiti (koulutus ja ammatti ei lähelläkään hoitoalaa)
ja ikäänkuin hoitsut olis nyt ainoita tärkeitä tässä maassa. ja ihan takuulla on monta muuta ammattiryhmää joissa työ yhtä vaativaa. jotenkin vaan hoitsuista on nyt tehty kamala meteli ja he ovat nostaneet itsensä muiden yläpuolelle.
ette te voi suoraan vertailla esim hoitajien ja lastentarhanopettajien tai opettajien työn raskautta koska on kyse niin erityyppisestä työstä. vai kuka voi väittää ettei meillä lto:illa ole muka vastuuta tai ettei työ ole stressaavaa??!! ei takuulla kukaan joka on tätä työtä siihen kunnolla paneutumalla tehnyt. mua nyppii se, että nyt joku lähihoitaja olemattomalla koulutuksellaan saa enemmän palkkaa kuin minä. mä luulen että pikkuhiljaa alkaa päivähoidosta väki kadota...
eilen jossakin ketjussa ilmeisesti sairaanhoitaja ilmoitti olevansa hoivatyössä EI asiakaspalvelussa. Hei haloo, on tainnut mimmiltä unohtua kuka sen liksan maksaa. Ja KYLLÄ se siinä sängyllä makaava käppänä on myös ASIAKAS. Ei tsiisus, voiko tänä päivänä, joku olla noin hukassa käsitteissä ja ei ole ymmärtänyt yönsä sisältöä.
Hoivatyöntekijöitä ei käy kateeksi, sillä se korotus ei kauan lämmitä, kun ruuvi taas työpaikalla kiristyy. Silloin on jaksaminen varmasti kovilla ja sehän on osa sitä ongelmaa miksei alalla viihdytä.