Riikka tiukkana! En ole harkinnut eroa ministerin tehtävistä!
Riikka tiukkana! En ole harkinnut eroa ministerin tehtävistä! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/eb25ce9e-91a8-4766-8ee1-190881a78…
Kommentit (104)
Nöyremmin ja fiksummin esiintyi Purra. Tosin hieman palasi vanhoille urille kun toimittajat esittivät kysymyksiä. Kyyneleet eivät olleet välillä kaukana.
Se on sitä elämän koulua. Turha nauraa Sannalle joka totesi olevansa vain ihminen.
Hyvä Riikka! Et suotta ole valtakunnan ääniharava eli pesit äänivyöryllä myös Sanna Marinin.
1.Riikka Purra42 594
2.Sanna Marin35 628
Siis Riikka sai 7000 ääntä enemmän kuin Marin.
Täältä lähtee isot tsempit Riikalle.
Hyvä. Ei kenenkään pidä erota tällaisen hysteerisen ajojahdin seurauksena. Jos ilmenee jotain varsinaista syytä eroamiseen myöhemmin, esim. ei kykene hoitamaan valtiovarainministerin tehtäviä, niin se on eri asia.
Purra oli koko Suomen äänikuningatar joten jokohan olisi vasemmistossakin aika kunnioittaa demokratiaa, vaikka kuinka kipeää tekee?
Pitäis erottaa sitten. Olen joistakin asioista samaa mieltä perussuomalaisten kanssa, mutta kyllä tuo heidän käytös on niin noloa ja rasistista, että en voi heitä kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
1.Riikka Purra42 594
2.Sanna Marin35 628
Eri vaalialueilla. Eivät kilpailleet keskenään.
Valtonen pyysi anteeksi Turkilta Riikan puheita .
Eli jatkakaa vaan naisten peittämistä kokomustiin ja pieksämistä , hyväksymme.
Lopettakaa perk le tämä kompuroiminen noiden edessä.
Että näin.
Aikojen alussa Mjustafa Atatyrk sanoi että hunnut pois ja hatut päähän naisille. Miksi mennä historiassa taaksepäin ja hyväksyä näm kokomustat kaavut?
HYVÄ IHANA RIIKKA !
Purra kyllä hienosti totesi että hallituksella on ongelma. Hän ei vaan ole tiedostanut että hän itse on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis erottaa sitten. Olen joistakin asioista samaa mieltä perussuomalaisten kanssa, mutta kyllä tuo heidän käytös on niin noloa ja rasistista, että en voi heitä kannattaa.
Ei väliä, mä kannatan sunkin puolesta.
No sitten heitetään ulos, yksinkertaista. Nolo muija.
Jos hallitus kaatuisi ja tulisi uudet vaalit niin Persut olisi suurin puolue. Purra on vetämässä vahvasti uhrikortin esiin ja uusiin vaaleihin olisi niin pitkä aika että Persut ehtisi hyvin kääntää tämän jupakan omaksi edukseen. He varmaan menettäisivät tämän jupakan ansiosta jonkun verran äänestäjiä, mutta saisivat liikkeelle kaikki protestiäänestäjät.
Ei osannut edelleenkään vastata kysymykseen solvaavien ilmaisujen käyttämisestä. Heilui ja kiemurteli. Oli mukamas tsempattu, muttei pystynyt kertomaan kuka. Ei taatusti kukaan.
Vierailija kirjoitti:
1.Riikka Purra42 594
2.Sanna Marin35 628
Hämmentävän pieni ero ku ottaa huomioon että vallassa olevan hallituksen pääministeri ja 4v takana likasankona.
SDP:hän oli myös vaalivoittaja. Jota ei tapahdu tyyliin koskaan että vallassa oleva pm puolue nostaa kannatustaan.
Vierailija kirjoitti:
Purra oli koko Suomen äänikuningatar joten jokohan olisi vasemmistossakin aika kunnioittaa demokratiaa, vaikka kuinka kipeää tekee?
Pöh. Haittaehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Purra kyllä hienosti totesi että hallituksella on ongelma. Hän ei vaan ole tiedostanut että hän itse on se ongelma.
Ensin meni lukutaito, sitten kuulo. Ei se sunkaan osasi helppo ole.
Esimerkiksi Saksalainen lehti Süddeutsche Zeitung on kuvaillut Orpon hallitusta kauhukabinetiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1.Riikka Purra42 594
2.Sanna Marin35 628
Eri vaalialueilla. Eivät kilpailleet keskenään.
Marinin neljännet ek-vaalit, Riikka Purran toiset.
Sai toisella kerralla vain 10k ääntä Sanna Marin.
Oikein. Rasistinen kansanpuolue (rkp) voi sitten kaataa hallituksen, jos ei kykene jatkossa äänestämään hallituksen puolesta.