Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako Nikitasta keskustella?

Vierailija
05.12.2007 |

Jos saa, niin tässä muutama kyssäri:



a) kenen mielestä hänen vapauttamisensa on oikea ratkaisu? perustele!

b) uskotteko, että hän menee kostamaan entiselle tyttikselleen?

c) miten arvelette hänen elämänsä tästä eteenpäin sujuvan?

d) voisitko kuvitella kuumaa suhdetta hänen kanssaan? perustele!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


c) miten arvelette hänen elämänsä tästä eteenpäin sujuvan?

d) voisitko kuvitella kuumaa suhdetta hänen kanssaan? perustele!

Arvaan, että mies on takaisin linnassa kolmen viikon päästä vapautumisestaan. Muistakaa tämä ennustustus!

Vierailija
2/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapauttaminen väärä ratkaisu karkailun vuoksi, ei siis ole ottanut opikseen, joutuu takaisin heti, miksi tytttikselle pitää kostaa, en ole seurannut, suhde olisi kylmä kun olisin kauhusta kankea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viime yönä näin unta, että mulla oli kuuma suhde PORTUGALIN POLISIIN kanssa. Ja tämä on taivahan tosi. Oli aika komea latino.

Vierailija
4/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapautumisen pelossa. Eli jos mies 19 vankilavuoden jälkeen karkaa pari kuukautta ennen vapautumista syy voi olla vaan hirveä pelko. Karkaamalla tietää että saa taas kakkua lisää.

Vierailija
5/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos saa, niin tässä muutama kyssäri:

a) kenen mielestä hänen vapauttamisensa on oikea ratkaisu? perustele!

b) uskotteko, että hän menee kostamaan entiselle tyttikselleen?

c) miten arvelette hänen elämänsä tästä eteenpäin sujuvan?

d) voisitko kuvitella kuumaa suhdetta hänen kanssaan? perustele!

Tässä mun mielipiteet:

a) Ei, laitostunut tyyppi ja elämällä ei ole enää mitään tarjota hänelle. On lisäksi vaarallinen ympäristölleen ja yhteiskunnan pitäisi ensisijaisesti pyrkiä suojelemaan tulevia uhreja.

b) Ei mene. (jos tarkoitat Marita Routalammia)

c) Vankilassa puolen vuoden sisällä uudestaan. Ei välttämättä henkirikoksesta, mutta jostain kuitenkin

d) EN VOISI!!!! Ruma, tyhmä, luuseri...

Vierailija
6/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos saa, niin tässä muutama kyssäri:

a) kenen mielestä hänen vapauttamisensa on oikea ratkaisu? perustele!

b) uskotteko, että hän menee kostamaan entiselle tyttikselleen?

c) miten arvelette hänen elämänsä tästä eteenpäin sujuvan?

d) voisitko kuvitella kuumaa suhdetta hänen kanssaan? perustele!

a. en tiedä. kun ei ole tietoa, katuuko tekojaan yms.

mutta en voi kylläkään ymmärtää, miten hän ikimaailmassa sopeutuu normaalielämään... eihän häntä kukaan töihin ota, eikä häneen varmaan kukaan halua tutustuakaan tai olla edes tekemisissä! paitsi jotkut rikolliset, ja sen tietää mitä siitä sitten seuraa... : /

b. miksi menisi?

c. hups, tulikin jo vastattua tuolla a-kohdassa. ei hyvin siis!

d. en tod!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä