Ihanaa kohta mun kulta (sun miehesi) tulee mun luo...
On muka lähdössä baariin, mut tulee mun luo ja me rakastellaan koko ilta ja yö ja aamulla se kömpii sun sänkyyn ja tuoksuu multa. Että te naiset olette helppoja...
Kommentit (130)
Vierailija:
:D Viihdyn yksin ja asun yksin, mutta silti minulla on vilkas seuraelämä. Miten tämä on mahdollista - se lienee liian vaikeaa av-mammojen käsitettäväksi ;DHauskaa, että ap:lla oli ihana ilta!
-52-
En halua lapsia enkä perinteistä perhe-elämää.
-52-
Hän on hyvä isä ja rakastaa lapsiaan.
-52-
Oliko lapsettomuus sulle kovaki paikka?
Ehkä se sinulle on mahdoton ajatus, mutta ei minulle.
-52-
siksi hällä on vilkas seuraelämä kun täällä riittää porukkaa : )
Iso päätöshän se oli, mutta olen erittäin tyytyväinen päätökseeni. En ole äitityyppiä.
-52-
Juuri tulin aamuisen vierailun jälkeen tänne uudelleen.
-52-
Tekosyitä,joita sä sinisilmä otat vastaan kun pesusieni..Helppo nakki tollasille ukoille 211
Eksyin tänne aikoinaan, kun veljeni sai lapsen ja minusta tuli hänen kumminsa. Tämä av-palsta vetää kyllä pohjat miltä tahansa keskustelupalstalta :)
-52-
Ja vaikka eroaisikin, niin en minä hänen kanssaan yhteen muuttaisi. Tämä järjestely sopii meille.
-52-
Ensi viikolla lähdetään kaupunkilomalle viettämään pitkää viikonloppua. Mies on " työmatkalla" .
-52-
Vierailija:
Ja vaikka eroaisikin, niin en minä hänen kanssaan yhteen muuttaisi. Tämä järjestely sopii meille.-52-
Minulla on hyvä elämä. Perinteinen perhe-elämä tyyliin isä, äiti, kaksi lasta, labradorinnoutaja, rivarinpätkä, kaksi autoa ja Thaimaan matka kerran vuodessa ei oikein nappaa... :D
-52-
Laitan joskus noi meidän kakarat mukaan =) Saanpahan vapaapäivän.
Jos oikein tykkään vapaasta -niin saat miehen ja muksut. (Voi olla ettei sulla sit ole enää aikaa huolehtia itsestäsi ja mies alkaakin taas käydä mun luona, jos huolin... Saatais ilmainen lapsenvahti =))
Enkä kyllä jaksa ymmärtää naistakaan, joka lähtee tuollaisen petturin mukaan...sillä miehellä on kuitenkin perhe, ja tuskinpa itsekään tahtoisit miehesi pettävän sinua, jos/kun sinulla on omia lapsia.
Mieheni kaikki taudit tarttuu ... ei ole tainnut kertoa.
Ja työmatkoja on useammin kuin kolme kertaa vuodessa. Mutta siis, ammatilla ei ole väliä teille.
-52-
Kuka, mitä, häh =)
Ollako vai ei, kas siinä pulma=)
Vierailija:
Minulla on hyvä elämä. Perinteinen perhe-elämä tyyliin isä, äiti, kaksi lasta, labradorinnoutaja, rivarinpätkä, kaksi autoa ja Thaimaan matka kerran vuodessa ei oikein nappaa... :D-52-
yksin, etkä halua lapsia? Aiotko tyytyä loppuelämäsi jämäpaloihin?