Sinkkumiehet! Tyrkyttävätkö naiset itseään teille?
kysymykseni on tarkoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esim- Tinder, Hinge jne:
1. Kun olet deittisovelluksessa, niin tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?
2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat ja sporttiset naiset tyrkyttävät itseään sinulle ja haluavat viedä sinut treffeille? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa sitä lähtisi treffeille, kun naiset pommittavat sinua treffikutsuilla?
3. Entä jos olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt,niin hiipiikö sinulle silti mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?
Kommentit (9)
Kyllä humalassa mutta ei koskaan selvinpäin. Pane nyt humalaista naista ku ei se aamulla muita mitää.
Hävettää kun saa vain sinkkuäideiltä tykkäyksiä.
Laardi naiset tyrkyttää itseään mutta niistä kukaan ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä humalassa mutta ei koskaan selvinpäin. Pane nyt humalaista naista ku ei se aamulla muita mitää.
Tämä! Harmi, että nainen vapautuu henkisistä estoistaan ainoastaan juovuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kun saa vain sinkkuäideiltä tykkäyksiä.
häh?
Maksulliset naiset tyrkyttävät itseään. Tavalliset naiset eivät tyrkytä.
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 63 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kk tapailun jälkeen. Näin ollen minulle ainakin herää epäilys, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä?
kukaan?