Ihanaa kohta mun kulta (sun miehesi) tulee mun luo...
On muka lähdössä baariin, mut tulee mun luo ja me rakastellaan koko ilta ja yö ja aamulla se kömpii sun sänkyyn ja tuoksuu multa. Että te naiset olette helppoja...
Kommentit (130)
Ensin kaikki hyökkää ap:n kimppuun. Sit koko jutusta tulee ihan läppä. Ja nyt kaikki on ihan tosissaan 52 (tai kuka lie:)) kimpussa.
Ootte niin huvittavia!
Eipä tietenkään kun se jalkoväli on elämän tärkein asia,ja joku päivä se ukko tajuaa vaimonsa arvon ja palaa tän luo-Ja sä oot edelleen yksin
Minua ei häiritse, vaikka mies on luonani jouluna. Lapset on saaneet lahjansa, sehän on vaimolle tärkeintä.
-52-
Vierailija:
Minua ei häiritse, vaikka mies on luonani jouluna. Lapset on saaneet lahjansa, sehän on vaimolle tärkeintä.-52-
salli mun nauraa sun " Mielummin olen yksin" - lauseelle : )Ei kukaan ole yksin jos ei ole pakko
Mutta onneksi ihminen saa sitä mitä tilaa!
Asun yksin, jne. Sen takia tällainen suhde minulle sopiikin niin hyvin.
-52-
tällöin-Kertoo sitoutumispelosta tms ja mikä siihen on johtanut?
Etkö oikeasti halusi tällaista elämää....
Mies, joka viihtyy kotona ja lasten kanssa. Siivoaa ja tekee ruokaa. Vaikuttaa aidosti onnelliselta. Pitää huolta perheestään ja vaimostaan. Jos loukkaa, pyytää anteeksi ja sovittelee. Keskustelee ja hoivaa. Pelleilee lasten kanssa. Tekee kaikkensa perheen eteen. jne jne
Miksi roikut jonkun toisen miehessä. Etkö halua kokonaista ihanaa elämää ihanan ihmisen kanssa.
Mitä ovat jotkut illat tai ulkomaan matkat? Tyhjää täynnä. Etkö kaipaa sitä että joku on todella sinuun sitoutunut ja haluaa näyttää sen koko maailmalle. Haluaa olla kanssasi aina ja on myös. Etkö halua sitä, ett' voit vapaasti suunnitella oman miehesi kanssa asioita ja mies on valmis lähes mihin tahansa sinun onnesi ja perheensä vuoksi?
Vierailija:
Etkö oikeasti halusi tällaista elämää....
Mies, joka viihtyy kotona ja lasten kanssa. Siivoaa ja tekee ruokaa. Vaikuttaa aidosti onnelliselta. Pitää huolta perheestään ja vaimostaan. Jos loukkaa, pyytää anteeksi ja sovittelee. Keskustelee ja hoivaa. Pelleilee lasten kanssa. Tekee kaikkensa perheen eteen. jne jne
Miksi roikut jonkun toisen miehessä. Etkö halua kokonaista ihanaa elämää ihanan ihmisen kanssa.
Mitä ovat jotkut illat tai ulkomaan matkat? Tyhjää täynnä. Etkö kaipaa sitä että joku on todella sinuun sitoutunut ja haluaa näyttää sen koko maailmalle. Haluaa olla kanssasi aina ja on myös. Etkö halua sitä, ett' voit vapaasti suunnitella oman miehesi kanssa asioita ja mies on valmis lähes mihin tahansa sinun onnesi ja perheensä vuoksi?
Siinä on aina jotain salattavaa ja hävettävää mukana
ymmärrän kyllä kaiken tarpeellisen. Eiköhän se ole sun ongelma, kun et osaa ilmaista itseäsi niin, että tulet ymmärretyksi?
Mutta hyvää yötä sinullekin - mies tuolla kutsuu vuoteeseen, se ei sitten tullutkaan sinne.
Vierailija:
ymmärrän kyllä kaiken tarpeellisen. Eiköhän se ole sun ongelma, kun et osaa ilmaista itseäsi niin, että tulet ymmärretyksi?
Mutta hyvää yötä sinullekin - mies tuolla kutsuu vuoteeseen, se ei sitten tullutkaan sinne.
Vierailija:
Eli ei siis ollut kyse mun miehestä:)
koko illan, kävisikin joskus jossain vaikka sun luonasi, saattaisi piristyä kotonakin.
Minä en ole vastannut tähän ketjuun sen jälkeen kun taksi ajoi pihaan, joten en todellakaan ole 52, enkä aio viettää joulua tän miehen kanssa. Mulla on oma perhe, johon en edes halua tätä miestä. Tosiaan olemme tässä suhteessa ihan romantiikan ja seksin takia.
Ja oikein ihana yö olikin! Juotiin pari pulloo viiniä ja saunottiin. Juteltiin ja sekstattiin.
Ja ihan oikeesti en kuulu noihin hörhöihin, jotka tuolla välillä väittäävät itseään ap:ksi. Mulla oli tosiaan parempaa tekemista tuohon aikaan...
:D Viihdyn yksin ja asun yksin, mutta silti minulla on vilkas seuraelämä. Miten tämä on mahdollista - se lienee liian vaikeaa av-mammojen käsitettäväksi ;D
Hauskaa, että ap:lla oli ihana ilta!
-52-
Vaimo ei vain ymmärrä, millainen kultakimpale hänellä olisi, jos vähänkin viitsisi nähdä vaivaa. Me vietämme aikaa yhdessä ja etenkin ulkomailla voi olla vapaasti kaupungilla.
-52-