Ihanaa kohta mun kulta (sun miehesi) tulee mun luo...
On muka lähdössä baariin, mut tulee mun luo ja me rakastellaan koko ilta ja yö ja aamulla se kömpii sun sänkyyn ja tuoksuu multa. Että te naiset olette helppoja...
Kommentit (130)
Sanoit että mun mies, niin silloin se on mun mies. Ja mun mies on haudankaivaja ja pitää samoja alkkareita kaks viikkoo eikä tee töitä jouluna. Älä ny saivartele siellä.
Kerrothan miten teillä siellä menee?
ei pääse millään ilveellä sun kanssa nyt baariin (100% varmuus vaikkei kotosalla olekkaan)
Vierailija:
Sanoit että mun mies, niin silloin se on mun mies. Ja mun mies on haudankaivaja ja pitää samoja alkkareita kaks viikkoo eikä tee töitä jouluna. Älä ny saivartele siellä.
Viestissäni ei missään lue, että " sinun miehesi" .
52
Mies kun ei käy baareissa eikä missään, vaikka yritän kuinka tsempata. Lenkille lähti yhtenä iltana, kun oikein houkuttelin - että et sitten ilmeisesti ole kovin vetovoimaista seuraa. Kotona on kuulema niin mukavaa, lapset suloisia ja vaimokin kaunis.
Ihanaa kohta mun kulta (sun miehesi)..... siis odotat siellä mun miestä joka on haudankaivaja eikä pese eikä vaihda alkkareitaan.
Vierailija:
Ihanaa kohta mun kulta (sun miehesi)..... siis odotat siellä mun miestä joka on haudankaivaja eikä pese eikä vaihda alkkareitaan.
52:n viestissä ei tosiaankaan lue " sinun miehesi" .
Ps. mistäs noin hirveän miehen löysit? Toisaalta, ei varmasti petäkään, kun ei muille kelpaakaan.
52
mun ukko on just lähös baariin ja mä toivon et se tulis un luo..saispa välillä sekin seksiä
Kohta tänne ilmestyy se mieskin...
Tol viissiin siinä viestis lukkee. Jotta mun miestä siinä selvästi tarkotetaan.
Joillakin tuo todellisuus pettää pahemman kerran. En tiedä, onko just " sun miehes" , mutta jonkun mies se kyllä on...
52
Ap puhuu minun miehestäni ja minä sanon hänelle että pese alkkarit.
Jos tarkoitat jonkun miestä niin olisit sanonut jonkun teistä mies.
Ap ei ole kirjoittanut mistään joulunvietosta. Itse aloit siitä vinkua, sori vaan ;)
52
ap:n luona, 52:n luona vai kotona?
Olisi kiva varautua hieman etukäteen.
Vierailija: