Ihanaa kohta mun kulta (sun miehesi) tulee mun luo...
On muka lähdössä baariin, mut tulee mun luo ja me rakastellaan koko ilta ja yö ja aamulla se kömpii sun sänkyyn ja tuoksuu multa. Että te naiset olette helppoja...
Kommentit (130)
ei kattelis sellasta joka antaa varatun miehen panna ilman mitään takuita. Mutta hän onkin laatumies.
En olisi ikipäivänä ottanut sellaista josta en voi olla varma. Luottamus ja terveet, samalaiset elämänarvot on suhteen perusta.
Säälin sinua.
Sinä tunnet itsesi halvaksi, siinä syy ja halpahan sinä oletkin. Ei sinua voi lohduttaa.
248.
varatun miehen pikapanot? Mieti oikeesti. Kuka sinut haluaisi kun sinä sallit petturimiehen astua sinua? se mieshän oikeasti pettää sinuakin.
Meillä ei ole mitään pikapanoja, vaan pitkiä, ihania sessioita ;). Säälikää niin paljon kuin haluatte, mutta ei se minun elämääni vaikuta. En kaipaa oikeastaan mitään elämääni nyt. Olen hyvin tyytyväinen elämääni.
-52-
Vierailija:
On muka lähdössä baariin, mut tulee mun luo ja me rakastellaan koko ilta ja yö ja aamulla se kömpii sun sänkyyn ja tuoksuu multa. Että te naiset olette helppoja...
vai baariin menossa, mun kyllä sano menevänsä töihin.
No pidä hyvää huolto ja anna kunnon hoitoa.
Vierailija:
Meillä ei ole mitään pikapanoja, vaan pitkiä, ihania sessioita ;). Säälikää niin paljon kuin haluatte, mutta ei se minun elämääni vaikuta. En kaipaa oikeastaan mitään elämääni nyt. Olen hyvin tyytyväinen elämääni.-52-
eikä sulle,jalkovälillä vaan on väliä