Ihanaa kohta mun kulta (sun miehesi) tulee mun luo...
On muka lähdössä baariin, mut tulee mun luo ja me rakastellaan koko ilta ja yö ja aamulla se kömpii sun sänkyyn ja tuoksuu multa. Että te naiset olette helppoja...
Kommentit (130)
Se mies ei oikein näistä läskisooseista välitä ;)
52
Kun kerran sanot, että mun mies! Ja mun miehen saat luvan sinne ottaa ja pestä sen housut ja mielellään paikata kans.
Lämmin kiitos, en ole nauranut pitkiin aikoihin näin makeasti. Samoin nauroi mies. Sulla on hyvä huumorintaju ja sana hallussa!! Tosi hauska!! Hih hiii...
Vierailija:
Kun kerran sanot, että mun mies! Ja mun miehen saat luvan sinne ottaa ja pestä sen housut ja mielellään paikata kans.
Ihan on puhtaat ja ehjät aloushousut olleet, silloin kun alushousut on olleet päällä...
52
Eikö sun pitäisi olla rakastelemassa mun miehen kanssa? Hopi hopi hommiin siitä!
Ap on eri tyyppi. Hassua, miten mammat vauhkoontuu näistä toisten naisten jutuista :D
52
Oikea 52 ja ap, uskotte tai ette
Vierailija:
On muka lähdössä baariin, mut tulee mun luo ja me rakastellaan koko ilta ja yö ja aamulla se kömpii sun sänkyyn ja tuoksuu multa. Että te naiset olette helppoja...
Taitaa ap:lla olla muuta tekemistä nyt kuin vastailla teidän kysymyksiin. Minä en ole keneltäkään viemässä miestä tai isää. Mies ihan itse jahtasi minua.
52
Miehen ja vaimonsa suhde sen sijaan perustuu...
-52-
noinhan sen voi selittää,kuinka paljon olette yhdessä kaupungilla,molempien sukujuhlissa,lasten synttäreillä?
Rakastelee tälläki hetkellä pitkään ja hellästi omaa aviovaimoaan
Sanoit että mun mies! Et ala nyt perua vaan perkule otat sen ukon sinne ja peset ne housut!