Oikea homo(pari) vastaa vähän aikaa kysymyksiin.
Tuossa oli sellainen häröaloitus, joss ajoku yritti esiintyä homona ja tehdä pilkkaa aihesta. Siitä tuli mieleen, että jos jotakuta oikeasti kiinnostaa kysyä jotain asiallista, niin olen hetken paikalla ja vastaan mielelläni.
Olemme kolmen lapsen isäpari, nyt jo vähän vanhempia.
Avioon menimme jo 1980-luvun lopulla eli yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:08"]
Koskeekohan sama kauhun verho myös lesboja? Jos ei niin miksi? Pelätäänkö tässä itse asiassa jotenkin maskuliinisuutta? Rajuksi kuviteltua seksiä?
[/quote]
Luulen, että seksin rajuus on enemmän kiinni persoonasta kuin sukupuolisesta suuntautumisesta.
[/quote]
Joo, mutta tässä olikin kyse siitä että miksi jotkut kokevat homojen seksin uhkaavaksi tai pelottavaksi, ja että kokevatko he myös lesboseksin samalla lailla. Oikeassa elämässä tietysti kaikki ihmiset on yksilöitä.
[/quote]kuka näitä pelkää tai kokee uhkaaviksi?
Olen kiinnostunut tästä aiheesta ja kysellyt paljon mutta puhtaasti vaan sen takia että en tosiaankaan itse tiedä näistä. En siis pelkää tms
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:35"]
Jumalan valtakunan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvojat, eivät avionrikkojat,
[/quote]
Miksi uskovaiset puhuu koko ajan homoista mutta ei koskaan tästä, että avionrikkojat ei pääse taivaaseen?
Kysymys: miksi homot nimittelevät uskovaisia "idioooti" ja muilla kunnianloukkausnimikkeillä? Eivätkö homot kestä sitä totuutta, jonka uskovaiset tuovat Raamatusta esille: Taivaaseen eivät pääse miehimykset (vanha nimike homoille)?
Pitävätkö homot itseään muka suvaitsevaisina, vaikka eivät kykene suvaitsemaan uskovaisia, joilla on homoudesta selkeä raamatullinen mielipide?
Tuo on siis RAAMATUN TEKSTIÄ, jonka tuohon suoraan Raamatusta kirjoitin, ja siellä sanotaan noin, sen voi jokainen itse tarkistaa noiden kohtien perusteella, jotka ovat ko lainausten jäljessä. Korostin teksteissä niitä asioita, joista tässä nimenomaan on kyse.
[/quote]
Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa. Jos uskovaiset ovat lähtökohtaisesti sitä mieltä, että homous on syntiä ja mitä kaikkea muuta, niin miten oletat heidän suhtautuvan? En minä ainakaan ole valmis suvaitsemaan ihmistä, joka ei suvaitse minua. Muistathan aina sen, että kaikki meistä eivät usko raamattuun.
kuka näitä pelkää tai kokee uhkaaviksi?
No vaikka sellainen joka kirjoittaa "kauhun verhosta" homoseksin edessä. Löytyy tästäkin ketjusta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:34"]
Kyllä en voisi kuvitella pitkänpäälle harrastavani seksiä ilman mun pimppiä. Tiedän toki että homoilla ei tätä pimppi tarvetta ole haluan siis tietää että mikä on se niiden "pimppi"
[/quote]
Aika hyvin vetää tämä provoilija :D.
[/quote]
Pöh. En ole provoilija
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:37"]
Kysymys: miksi homot nimittelevät uskovaisia "idioooti" ja muilla kunnianloukkausnimikkeillä? [/quote]
Minä kirjoitin idiotiasta ja olen kyllä ihan hetero, toisten heteroiden hölmöyteen kyllästynyt :D.
[/quote]
onneksi joukossamme on näitä fiksuja johtotähtiä
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:36"]mitäs ne pyllyt siellä tekee? pippeli -> pimppi ja sitä ennen on vaikka mitä kivaa Nuo kysymykset on ihan asiallisia siinä mielessä että naisen sisätila (emätin) on ihan erilainen kuin mikään muu ja siihen liittyvät tuntemukset on jotain muuta kuin ne pylly-jutut Samoin miehen pippeli kokee toisenlaista siinnä luonnonmukaisessa jutussa Mitä tulee pelkoihin ja niiden poistumiseen, niin on niitäkin jotka tervehtyvät ja siirtyvät yksinomaiseen heterosuhteeseen Yhteiskunnallinen vastustus kaikkea luonnottomuutta vastaan kertoo jo paljon. [/quote]
Monen miehen pippeli ei koskaan pääse kokeilemaan anaalia vaikka kovasti haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:40"]
Kyllä en voisi kuvitella pitkänpäälle harrastavani seksiä ilman mun pimppiä. Tiedän toki että homoilla ei tätä pimppi tarvetta ole haluan siis tietää että mikä on se niiden "pimppi"
[/quote]
Et ole provoilija mutta et millään pysty kuvittelemaan mikä olisi homon "pimppi". Ihan alakouluikäisen oikeasti? Ihanko totta sulle pitää kertoa että vastaus on pippeli ja anaali, jos jälkimmäisestä sattuu pitämään. Toiset pitää anaalista ja toiset ei. Ja eniten mua kiinnostaa tässä keskustelussa tietää, että mitä kauhua herättävää salaista ajattelet homojen tekevän.
[/quote]
Pöh. En ole provoilija
[/quote]
Onko teillä viralliset asiat sillä mallilla, että voitte olla huoletta? Olette molemmat lastenn huoltajia ja teillä on yhteinen testamentti jne. Onko niiden asioiden kanssa ollut kovasti ongelmia siellä missä asutte?
Ovatko biologiset lapset vain toisen teistä biologisia lapsia, vai onko toinen toisen isä? Olette ilmeisesti joka tapauksessa molemmat adoptoineet molemmat pojat? Että heillä ei ole "virallista" suhdetta äitiinsä.
Harkitsen itse lapsen synnyttämistä ystäväpariskunnalleni. Emmimme vielä monia asioita. Minä lähinnä, merkillistä kyllä, imetystä, joka on minulle omien lasteni kanssa ollut hurjan tärkeä asia.
[/quote]
On. Olemme molemmat lastemme huoltajia. Esikoinen tosin on jo täysi-ikäinen eli enää virallisesti huollettava. Asunto on yhteinen, samoin muu omaisuus ja meillä on keskinäiset testamentit.
Aika hyvin ovat nuo sujuneet. Jotain pientä byrokraattista ongelmaa oli kauan sitten, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
Biologiset lapsemme ovat syntyneet "coctailista" eli emme etukäteen tienneet kumpi on bioisä. Sattuma kuitenkin päätti, että kummankin solu saattoi alkuun yhden ja näin jälkikäteen ajatellen, se oli hyvä asia. On upeaa saada rakastaa lapsissaan niin omia ja oman suvun ominaisuuksia kuin sen rakastamansa kumppaninsa ominaisuuksia - vaikka joskus olemme kyllä selvästi näkevinämme noita myös esikoistyttäressämme, joka ei oikeasti ole biosukua meille kummallekaan (mutta voisi hyvinkin olla anoppini kopio!)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:44"]
[/quote]
[/quote]
Pöh. En ole provoilija
[/quote]
[/quote]
Uusi yritys, lainaukset sekaisin
Et ole provoilija mutta et millään pysty kuvittelemaan mikä olisi homon "pimppi". Ihan alakouluikäisen oikeasti? Ihanko totta sulle pitää kertoa että vastaus on pippeli ja anaali, jos jälkimmäisestä sattuu pitämään. Toiset pitää anaalista ja toiset ei. Ja eniten mua kiinnostaa tässä keskustelussa tietää, että mitä kauhua herättävää salaista ajattelet homojen tekevän.
Tulen niin surulliseksi kun luen näiden ihmisten kysymyksiä. Kaikkea hyvää sinulle, ap, ja ihanalle perheellesi.
t. Nuoren homon äiti
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:46"]
Tulen niin surulliseksi kun luen näiden ihmisten kysymyksiä. Kaikkea hyvää sinulle, ap, ja ihanalle perheellesi.
t. Nuoren homon äiti
[/quote]
Kaikkea hyvää sinnekin!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:38"]
Jumalan valtakunan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvojat, eivät avionrikkojat,
[/quote]
Miksi uskovaiset puhuu koko ajan homoista mutta ei koskaan tästä, että avionrikkojat ei pääse taivaaseen?
[/quote]
TästäKIN puhutaan kyllä, mutta tässä ketjussa on kyse homoudesta, ja tässä nimenomaisessa em. vedossa keskustelun pois harhauttamisesta itse asiasta eli homoudesta, josta Raamatun Sanan lainauksia laitoin. Muut osiot lainauksesta kuuluvat muuhun asiaketjuun keskusteltaviksi, vaikka korostinpahan nyt avionrikkomis-kohtaakin sen takia, että puolison pettämistä pidetään aivan normaalina käytöksenä kuten homouttakin, vaikka kummankaan harjoittajat eivät peri Raamatun mukaan Taivasten valtakuntaa. (viittaus: aiemmat lainaukset Raamatusta tässä ketjussa)
Onko teillä viralliset asiat sillä mallilla, että voitte olla huoletta? Olette molemmat lastenn huoltajia ja teillä on yhteinen testamentti jne. Onko niiden asioiden kanssa ollut kovasti ongelmia siellä missä asutte?
Ovatko biologiset lapset vain toisen teistä biologisia lapsia, vai onko toinen toisen isä? Olette ilmeisesti joka tapauksessa molemmat adoptoineet molemmat pojat? Että heillä ei ole "virallista" suhdetta äitiinsä.
Harkitsen itse lapsen synnyttämistä ystäväpariskunnalleni. Emmimme vielä monia asioita. Minä lähinnä, merkillistä kyllä, imetystä, joka on minulle omien lasteni kanssa ollut hurjan tärkeä asia.
[/quote]
On. Olemme molemmat lastemme huoltajia. Esikoinen tosin on jo täysi-ikäinen eli enää virallisesti huollettava. Asunto on yhteinen, samoin muu omaisuus ja meillä on keskinäiset testamentit.
Aika hyvin ovat nuo sujuneet. Jotain pientä byrokraattista ongelmaa oli kauan sitten, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
Biologiset lapsemme ovat syntyneet "coctailista" eli emme etukäteen tienneet kumpi on bioisä. Sattuma kuitenkin päätti, että kummankin solu saattoi alkuun yhden ja näin jälkikäteen ajatellen, se oli hyvä asia. On upeaa saada rakastaa lapsissaan niin omia ja oman suvun ominaisuuksia kuin sen rakastamansa kumppaninsa ominaisuuksia - vaikka joskus olemme kyllä selvästi näkevinämme noita myös esikoistyttäressämme, joka ei oikeasti ole biosukua meille kummallekaan (mutta voisi hyvinkin olla anoppini kopio!)
[/quote]
Meilläkin on harkinnassa tuo coctail-menetelmä, mutta siinä on ongelmia sitten siyysasioiden kanssa. Onko teillä hedelmöitykset hoidettu klinikalla vai kotikonstein?
Olen alkuun lupautunut vain yhteen lapseen. Haluaisin antaa heille kaksi, mutten voi luvata ennen kuin ensimmäinen lapsi on saatettu onnellisesti maailmaan. Ja se ensimmäinenkin on vasta suunnitelman asteella. Oma mieheni on kannustava, mutta haluan puhua asiasta vielä lasteni kanssa, jotka ovat esimurkkuja. Ja minun pitää sisälläni ratkaista se imetysasia :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:23"]
Hyvä että nyt tiedetään miten arvottaa seksin nautittavuutta: reikien määrä.
[/quote]
ja muistakaa se oli mun keksintö:)
[/quote]
[/quote]
Pöh. En ole provoilija
[/quote]
[/quote]
Uusi yritys, lainaukset sekaisin
[/quote]
ei mitään kauhua salaista. EN TIEDÄ PIRU VIE sikshän mä kysyin:) tiedän että mihen "pimppi" on se pippeli mutta kuten itse sanoit..
Toiset pitää anaalista ja toiset ei
mites ne jotka ei tykkää?? en edes viitsi kysyä loppuun tulis vielä vihainen väkijoukku oven taakse. Jep olen 29 vuotias nainen
Jumalan luomistyön tulos on mies ja nainen, jotka voivat saada keskenään jälkeläisiä. Homomiehille se ei ole millään tavoin luonnollista, eikä Jumalan tahdon mukaista kannatuttaa jollakin ulkopuolisella naisella heidän spermallaan hedelmöitettyä lasta ja synnyttää se kahden miehen hoidettavaksi! Lapselta viedään tuolloin oikeus heterovanhempien kanssa kasvamiseen, minkä pitäisi olla luonnollisesti jokaisen lapsen pesusoikeus. Homoparin kasvattamana tytöstä ei tule sellainen, miksi Jumala hänet alun perin tarkoitti, sillä homovanhemmuus vääristää kehittyvää naiseutta!
Mitä homofobiaan (homojen keksimää halveksivaa nimittelyä uskoville) tulee, niin uskovat eivät pelkää homoutta tai homoja eikä maailmanloppua tms, sillä Jumalan Sana ja sopusointu ja rauha sen kanssa on enemmän kuin joku homojen kiihko. Voisi sanoa, että ennemminkin pelkäävät homojen julkeutta Jumalan kasvojen edessä. Jospa se onkin sitä homofobiaa! Uskovana toivoisi kaikkien pääsevän Taivaaseen, mutta uskovat uskovat Jumalan Sanan, eivät homouden puolusteluja.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:06"]
mites ne jotka ei tykkää?? en edes viitsi kysyä loppuun tulis vielä vihainen väkijoukku oven taakse. Jep olen 29 vuotias nainen
[/quote]
Ei hätää, henkilökohtainen avustajasi auttaa kyllä! Ne jotka ei tykkää anaalista tykännee suihinotosta ja kädellä runkkauksesta. Ylipäänsä, ymmärrätkö että seksissä ei ole tärkeintä mekaaninen suoritus vaan se, että toinen henkilönä kiinnostaa ja kiihottaa ja voi hankkiutua kiihottaviin tilanteisiin joissa vanha tuttukin tuntuu tavallista kiihottavammalta. Ja yksi asia ainakin on varma ja se on se, ettei se sun römpsäsi ainakaan ole vastaus siihen millä homon seksielämästä saadaan tyydyttävää :DDD.
Suora lainaus Raamatusta (1938 käännös):
"Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleeet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolten kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, reittautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia." Kirje Roomalaisille: 24-28
Suora lainaus Raamatusta (1992 käännös):
"Ettekö tiedä, että väärintekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvojat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat, eivät ahneet, eivät juomarit, pilkkajat eivätkä riistäjät.". 1. Kor. 6:9-10
Jesh!!!
Kysymys: miksi homot nimittelevät uskovaisia "idioooti" ja muilla kunnianloukkausnimikkeillä? [/quote]
Minä kirjoitin idiotiasta ja olen kyllä ihan hetero, toisten heteroiden hölmöyteen kyllästynyt :D.