Oikea homo(pari) vastaa vähän aikaa kysymyksiin.
Tuossa oli sellainen häröaloitus, joss ajoku yritti esiintyä homona ja tehdä pilkkaa aihesta. Siitä tuli mieleen, että jos jotakuta oikeasti kiinnostaa kysyä jotain asiallista, niin olen hetken paikalla ja vastaan mielelläni.
Olemme kolmen lapsen isäpari, nyt jo vähän vanhempia.
Avioon menimme jo 1980-luvun lopulla eli yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.
Kommentit (152)
hmmh, mutta vielä jäi vastaamatta se että miten just teillä tehdään? siis seksi. siis voitko kuvailla vaikka yleisimmän yhden seksikerran?
Hei muista että sä olet anonyymi, en koskaan tule tietämään että kuka sä olet,enkä haluakaan.
Mä en myöskään ikinä tuu kertomaan mun kavereille että tällaista olen kysynyt.
Joten älä pelkää vastata. Ja jos et vastaa niin sekin on ok.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:40"]
Eihän siinä piru vie oo edes samat värkit käytössä!!! Miten vois sit olla samaa?
[/quote]
Ai homoilla ja lesboilla on jotain värkkejä mitä heteroilla ei ole? No sitten!
[/quote]
2 homoa= 2 penistä+2 pyllyä
2 lesboa=2pimppiä+2 pyllyä
--------------------------------------------
1 nainen=1 pimppi+ 1 pylly
1 mies= 1penis+1 pylly
toisin sanottu homopareilla on samat värkit ja heteropareilla eri värkit
harmi kun tässä ei voi pirtää....
[/quote]
Joo, sä olet oikeassa. Homot vetää heteroita kuusnolla väittäessään että pylly mikä pylly, ja että ei niille niin erilaisia juttuja voi tehdä. Oikeesi homoseksissä molemmat pukeutuu ensin cowboy-rooliasuihin ja kiljuu hiihaa! Sitten toisen anaaliin tungetaan jalkapallo ja toisen anaaliin attaseasalkku. Sitten pompitaan letkajenkkaa jossa samanaikaisesti jalkapalloanaaliin on tungettu myös toisen muna. Sitten lopuksi syödään paistettuja kastematoja. Toivottavasti helpotti tiedonjano!
Mäkin voin kuvailla että miten meillä se tehdään.
Eli yleisimmin alkaa näin.
Mies pussailee selkää ja pyllyä ja nuolee pyllynreikää ja laittaa ehkä sormia pimppaan sisään.
Sitten mä ehkä otan vähän aikaa suihin ja sit laitetaan penis sisään.
Eikö ollutkin helppoa kuvailla? no problem :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:55"]
hmmh, mutta vielä jäi vastaamatta se että miten just teillä tehdään? siis seksi. siis voitko kuvailla vaikka yleisimmän yhden seksikerran?
Hei muista että sä olet anonyymi, en koskaan tule tietämään että kuka sä olet,enkä haluakaan.
Mä en myöskään ikinä tuu kertomaan mun kavereille että tällaista olen kysynyt.
Joten älä pelkää vastata. Ja jos et vastaa niin sekin on ok.
[/quote]
Jos tahtoisin kirjoittaa yksityiskhtaisen kuvauksen viimeisimmästä rakastelukerrasta mieheni kanssa, niin kannattavinta kai olisi myydä se johonkin aikuisten lehteen eikä luovuttaa jonkun fantasiamatertiaaliksi tällaiselle palstalle.
Minä kuitenkin mieluummin maalaan kuin kirjoitan, joten jätän tuon tekemättä.
Lisään kuitenkin, että vaikka seksielämämme on antoisaa vielä kaikkien näiden vuosienkin jälkeen, niin se ei ole koko elämämme. Ei ollut silloin yli 25 vuotta sitten, kun menimme yhteen, eikä ole vieläkään.
Onko jollain heteroparilla ja jos on, niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:59"]
Mäkin voin kuvailla että miten meillä se tehdään.
Eli yleisimmin alkaa näin.
Mies pussailee selkää ja pyllyä ja nuolee pyllynreikää ja laittaa ehkä sormia pimppaan sisään.
Sitten mä ehkä otan vähän aikaa suihin ja sit laitetaan penis sisään.
Eikö ollutkin helppoa kuvailla? no problem :D
[/quote]
Kuulostaa äärimmäisen tylsälle. Etenkin jos on jokin "useimmiten" - rutiini.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:47"]
kait se homoseksi on vaikeampi pala kansalle kun se että eletään mies miehen kanssa.
[/quote]
Luulen, että homoseksi on vaikea tietylle kansanosalle, joilla on muutenkin jonkinlainen perushuoli seksuaalisuudestaan. Useimmat ihmiset eivät mieti muiden sukupuolielämää; ei heteroiden eikä homojen.
Itse en koskaan mieti mitä ystäväpariskunnat tekevät vuoteessa. Enkä mitä siskoni tekee meihensä kanssa tai lapseni opettaja oman vaimonsa kanssa jne. Kirjastoneitien tai lähikaupan kassan sukupuolielämästä minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, eikä mielestäni tarvitse ollakaan.
MUTTA jos olisin kauhean epävarma siitä, että onko OMA seksini hyvää; osaanko, kykenenkö, saavatko muut irti siitä enemmän, mitä menetän jne, niin ehkä suhtautuisin eri lailla.
Silloin ehkä tahtoisin että "opettajien seksi" ja "kaupan kassojen seksi" lakkaisi olemasta "tabu" ja vaatisin, että jokaisen pitäisi yksityiskohtaisesti kuvailla juuri omaa henkilökohtaista sukupuolielämäänsä minulle, jotta "kauhun verhoni" poistuisi.
Onneksi sellaista valtaa ei kuitenkaan ole kenelläkään.
Kauhusta vapiseville on tarjolla terapiaa ja terveet ihmiset saavat ihan itse päättää missä määrin pitävät ykistyisasiansa yksityisinä ja missä määrin tahtovat niistä julkisesti puhua.
[/quote]
siis kyllä täällä puidaan näitä seksiasioita ja vatvotaan asennot, kerrat/vk, sperman maut, kalun koko, orgasmit ja miltä mikäkin tuntuu jne ja kaikki täällä käydään läpi joka viikko moneen kertaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:54"]
kait se homoseksi on vaikeampi pala kansalle kun se että eletään mies miehen kanssa.
[/quote]
Luulen, että homoseksi on vaikea tietylle kansanosalle, joilla on muutenkin jonkinlainen perushuoli seksuaalisuudestaan. Useimmat ihmiset eivät mieti muiden sukupuolielämää; ei heteroiden eikä homojen.
Itse en koskaan mieti mitä ystäväpariskunnat tekevät vuoteessa. Enkä mitä siskoni tekee meihensä kanssa tai lapseni opettaja oman vaimonsa kanssa jne. Kirjastoneitien tai lähikaupan kassan sukupuolielämästä minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, eikä mielestäni tarvitse ollakaan.
MUTTA jos olisin kauhean epävarma siitä, että onko OMA seksini hyvää; osaanko, kykenenkö, saavatko muut irti siitä enemmän, mitä menetän jne, niin ehkä suhtautuisin eri lailla.
Silloin ehkä tahtoisin että "opettajien seksi" ja "kaupan kassojen seksi" lakkaisi olemasta "tabu" ja vaatisin, että jokaisen pitäisi yksityiskohtaisesti kuvailla juuri omaa henkilökohtaista sukupuolielämäänsä minulle, jotta "kauhun verhoni" poistuisi.
Kauhusta vapiseville on tarjolla terapiaa ja terveet ihmiset saavat ihan itse päättää missä määrin pitävät ykistyisasiansa yksityisinä ja missä määrin tahtovat niistä julkisesti puhua.
[/quote]
Tää oli kyllä pohjanoteeraus:-)
vai että ihminen joka on luonnostaan utelias ja kiinnostunut kaikenlaisesta ja usein muutenkin miettii kaikenlaista kuten vaikka minkä värinen ilma on?
niin se tarkoittaa että sä osaat nussia mutta se ei tai ainakin se niin luulee.. höh
vaan sen takia että kaikki ei ajattele pelkkää politiikkaa niin se ei tarkoita että tarvii seksuaaliterapiaa;-)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:01"]
siis kyllä täällä puidaan näitä seksiasioita ja vatvotaan asennot, kerrat/vk, sperman maut, kalun koko, orgasmit ja miltä mikäkin tuntuu jne ja kaikki täällä käydään läpi joka viikko moneen kertaan.
[/quote]
- Asennot vaihtelevat eri kerroilla. Ei mitään erityistä rutiinia.
- Viikossa rakastelemme keskimäärin 2-4 kertaa.
- Sperman maku vaihtelee sen mukaan, mitä on syöty ja juotu.
- Ainakin yhden orgasmin saa kumpikin jokaisella rakastelukerralla.
- Tehdään vain asioita, jotka tuntuvat hyvälle.
- Ap.
no hoh hoh.. mä en kyllä kiihotu näistä jutuista sitten tippaakaan..
Olen vain utelias.
Ehkä siinä me miehet ja naiset ollaan erilaisia :D
noh,et vieläkään vastannut kysymykseeni, joten en kysy enää mitään koska vastaat kun poliitikko kaikkeen hyvin tyhjentävästi. Et vastaa niinkuin kysymykseen ollenkaan.
Minkä takia sä edes tulit tänne sanomaan että voit vastailla jos et voi?
Koskeekohan sama kauhun verho myös lesboja? Jos ei niin miksi? Pelätäänkö tässä itse asiassa jotenkin maskuliinisuutta? Rajuksi kuviteltua seksiä?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:07"]
no hoh hoh.. mä en kyllä kiihotu näistä jutuista sitten tippaakaan..
Olen vain utelias.
Ehkä siinä me miehet ja naiset ollaan erilaisia :D
noh,et vieläkään vastannut kysymykseeni, joten en kysy enää mitään koska vastaat kun poliitikko kaikkeen hyvin tyhjentävästi. Et vastaa niinkuin kysymykseen ollenkaan.
Minkä takia sä edes tulit tänne sanomaan että voit vastailla jos et voi?
[/quote]
Vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin. Se, että miten rakastelin viimeksi mieheni kanssa ei ole asiallienn kysymys vaan jonkinlaista voyerismia.
Jos olisimme heteropari niin olisit kysynyt lastemme ikää ja harrastuksia, kotitöiden jakamisesta, yhteisistä ja omista harrastuksita yms? Koska emme ole heteroita, keskityit sinun miellemaailmassasi oleellisimpaan eli siihen "hän ehkä rakastelee toisin kuin minä?"
-Ap
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:08"]
Koskeekohan sama kauhun verho myös lesboja? Jos ei niin miksi? Pelätäänkö tässä itse asiassa jotenkin maskuliinisuutta? Rajuksi kuviteltua seksiä?
[/quote]
Luulen, että seksin rajuus on enemmän kiinni persoonasta kuin sukupuolisesta suuntautumisesta.
Mitä kamalaa sinä kauhuissasi oleva sitten kuvittelet että homojen tai lesbojen makkarissa tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:11"]
[/quote]
Luulen, että seksin rajuus on enemmän kiinni persoonasta kuin sukupuolisesta suuntautumisesta.
[/quote]
Joo, mutta tässä olikin kyse siitä että miksi jotkut kokevat homojen seksin uhkaavaksi tai pelottavaksi, ja että kokevatko he myös lesboseksin samalla lailla. Oikeassa elämässä tietysti kaikki ihmiset on yksilöitä.
En usko hetkeäkään, että ap olisi homomies. Huono provo.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:56"]
Eihän siinä piru vie oo edes samat värkit käytössä!!! Miten vois sit olla samaa?
[/quote]
[/quote]
1 mies= 1penis+1 pylly
[/quote]
Joo, sä olet oikeassa. Homot vetää heteroita kuusnolla väittäessään että pylly mikä pylly, ja että ei niille niin erilaisia juttuja voi tehdä. Oikeesi homoseksissä molemmat pukeutuu ensin cowboy-rooliasuihin ja kiljuu hiihaa! Sitten toisen anaaliin tungetaan jalkapallo ja toisen anaaliin attaseasalkku. Sitten pompitaan letkajenkkaa jossa samanaikaisesti jalkapalloanaaliin on tungettu myös toisen muna. Sitten lopuksi syödään paistettuja kastematoja. Toivottavasti helpotti tiedonjano!
[/quote]
tästä ei nyt ollut kyse vaan joku väitti että homot tekee makkarissa samaa kun heterot=mahdotonta jos kaks miestä kun niillä ei oo pilluu, vittuu että tähän pitää saada piirustus toiminto että "speciöööl peoppelit" myös ymmärtää
kukaan ei siis väitä että kullit ja perseet olisi erilaisia homolla ja heterolla mutta heteroparilla on myös pimppireikä käytettävänä sitä ei ole näillä tosimiehillä koska niillä on molemmilla pippelit (karsii siis yhtä aluetta).
Heteroseksissä käytetään melko usein myös tätä pimppi reikää.
Ihmettelen siis että eikö tule sitten pyllyjutuista "makiaa mahan täyteen" jossain vaiheessa?
Mä alan kohta epäilemään että homot ei edes itse tiedä miten se tehään..
Ehken ollutkaan niin tyhmä kun luulin ensin kun hehtasin asiasta kysyä;-D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:14"]
[/quote]
tästä ei nyt ollut kyse vaan joku väitti että homot tekee makkarissa samaa kun heterot=mahdotonta jos kaks miestä kun niillä ei oo pilluu, vittuu että tähän pitää saada piirustus toiminto että "speciöööl peoppelit" myös ymmärtää
kukaan ei siis väitä että kullit ja perseet olisi erilaisia homolla ja heterolla mutta heteroparilla on myös pimppireikä käytettävänä sitä ei ole näillä tosimiehillä koska niillä on molemmilla pippelit (karsii siis yhtä aluetta).
Ihmettelen siis että eikö tule sitten pyllyjutuista "makiaa mahan täyteen" jossain vaiheessa?
[/quote]
Jos tätä ja tuota toista aloittamaasi ketjua on uskominen niin heteroseksi on niin yksitoikkoista ja tylsää, että sen luulisi kyllästyttävän jo parin ekan kokeilun jälkeen.
Sellaista ongelmaa ei vielä näiden 25 vuoden jälkeenkään ollut minun ja meiheni rakastelussa.
:D
[/quote]
Ei vaan mahdollisuuksien määrää (nyt ei lasketa suita/kainaloita)
homoilla on yhteensä 2 reikää mihin voi tunkea jotain, heteroilla 3 ja lesboilla 4 joten lesbot voivat harrastaa laajimmin vaikka mitä ja tunkee tavaroita sinne tänne. Homoilla se on rajoitettu tohon kahteen reikään joten siksi ainakin minä ihmettelen että eikö tule tylsä?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:56"]
[/quote]
[/quote]
1 mies= 1penis+1 pylly
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja sulle on nyt ihan sula mahdottomuus kuvitella miten voi harrastaa seksiä ilman sitä pimppiä??? Netistä löytyy hei ihan "opetusvideoitakin"...
[/quote]