Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikea homo(pari) vastaa vähän aikaa kysymyksiin.

Vierailija
14.03.2013 |

Tuossa oli sellainen häröaloitus, joss ajoku yritti esiintyä homona ja tehdä pilkkaa aihesta. Siitä tuli mieleen, että jos jotakuta oikeasti kiinnostaa kysyä jotain asiallista, niin olen hetken paikalla ja vastaan mielelläni.

Olemme kolmen lapsen isäpari, nyt jo vähän vanhempia.

Avioon menimme jo 1980-luvun lopulla eli yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos outoa ollo homo ?

Vierailija
142/152 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 23:44"]

onkos outoa ollo homo ?

[/quote]

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:38"]

Mä ihan oikeasti oikeasti haluaisin tietää että mikä on tämä antaja-ottaja juttu.

Eli miksi pareilla on niin että aina toinen pistää penistä ja toinen ottaa vastaan?

Vai vaihteletteko te?

Eikö se ole sille toiselle vähän inhottavaa kun ei saa ikinä laittaa penistä sinne reikään?

Tai toiselle kun ei vastaavasti saa mitään aukkoonsa?

Ja kumpi teidän suhteessa on antaja tai ottaja? Ja miten sen päätitte?

Anteeksi jos tuntuu tyhmältä että kysyn, mutta tämän olen aina halunnut tietää!

Kukaan ei koskaan kerro, vaikka lesboja ja homoja löytyy kaveripiiristä lähemmäs kymmenkunta. Voisitko pliis siis vastata?

Ja haluan vielä sanoa että minulla ei ole mitään pelkoja ketään kohtaan. tai muitakaan mielipiteitä.

Paitsi että ihania ihmisiä on lähipiirissäni, sekä heteroissa,homoissa,lesboissa.

[/quote] xD

Vierailija
144/152 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö oikeasti pylly neljä kertaa viikossa? Jos mun mies haluaa peppujuttuja niin mun on paikat kipeänä neljä päivää :/ Ei olla usein tehty. Helpottuuko se jos tekisi useammin?

Vierailija
145/152 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kahden naisen ja kolmen lapsen perhe, ja täytyy sanoa että ei käy kateeksi se ruljanssi jonka miespari joutuu läpikäymään saadakseen lapsia. Meidänkin järjestelyjä on jotkut kummastelleet, ja itseä toisinaan hieman huvittaa heteroiden valitukset siitä miten rankkaa lasten yrittäminen on (silloin siis kun yritetään vielä kotioloissa ihan luomumenetelmillä). Onnekkaita on kyllä oltu kun on omat lapset saatu niin helposti :).

Vierailija
146/152 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsenne ovat suhtautuneet kahteen isään? Minkälaisia kysymyksiä ovat kysyneet kyselyiässä 3-4-vuotiaina? Miten teini-iässä? Kenen kanssa tyttärenne on jutellut ns. naisten asiat (kuukautiset, rintaliivien ostot)?

Vierailija
147/152 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:34"]

Miten lapsenne ovat suhtautuneet kahteen isään? Minkälaisia kysymyksiä ovat kysyneet kyselyiässä 3-4-vuotiaina? Miten teini-iässä? Kenen kanssa tyttärenne on jutellut ns. naisten asiat (kuukautiset, rintaliivien ostot)?

[/quote]

Itseasiassa ei ole ollut mitään erityisiä kysymyksiä. Esikoisen äidistä olemme kertoneet hänelle koko hänen elämänsä ajan eli on ollut koko ajan mukana puheissa. Poikien bioäidit ovat , kuten sanoin, kuvioissa mukana lähinnä sellaisen kummitädin tms. roolissa. Ei ole koskaan ollut mitään Suurta Paljastusta vaan asiat ovat olleet selkeitä koko ajan.

Ns. naisten asiat tytär on tainnut käsitelä eniten minun (ja mahdollisesti sisareni) kanssa. Ekat kuukautissiteet hankki mieheni kanssa ja silloin puhuivat läpi myös ehkäisyn alkeet ja tekivät sopimuksen että tyttö kertoo kun on aika viedä hänet gynekologille etsimään se sopiva ehkäisy. Rintaliivit eivät ole niin mystinen juttu, ettei niitä voi ostaa isänkin kanssa eli kelpasin hyvin mukaan.

Vierailija
148/152 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että onhan sormetkin keksitty, että sitä hemmetin dildoa ei tarvita. Ihan sääliksi käy sun naisystävää ku et osaa muuta ku munaa käyttää.

Vierailija
149/152 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin heteronainen on löytänyt melestään täydellisen miehen. Kaikki sujui ensimmäiset kaksi vuotta - seksi oli ihanaa... normaalia... Kunnes hän halusi kakkoseen, jonne en koskaan ollut ketään päästänyt enkä peppuseksistä välittänyt.  Olin täysin tietämätön kaikesta siihen liittyvästä.... eka kerta ihan kauhee kun kuivana.... nyt vasta tiedän ettei siellä ole limakalvoa lainkaan ja aina PITÄÄ käytää liukuvoidetta...  Hänellekin tuli peniä vaivoja - kävi jopa lääkärissä.  Meni taas hetki (muutama kuukausi) normiseksinä..... kunnes taas rupesi puhumaan ko. asiasta.... en olisi halunnut, mutta pidän ihmisestä paljon ja taas suostuin - toisin sillä seurauksella että en enää halunnut nähdä häntä ja meille tuli noin vuoden ero..... kunnes taas vanha suola alkoi janottamaan... 

Nyt tilanne on se, että hän aloittaa normi paikkaan mutta lopettaa värään paikkaan. En pidä tästä lainkaan kun hän on sillätavalla aktiivinen että pystyy siihen useamman kerran vaikka olemmekin jo molemmat yli 50v.... Joskus on tunne että olemme vain seksin vuoksi - asumme eri paikkakunnilla. Olen yrittänyt puhua etten pidä siitä juurikaan.... mutta ei hän on voimakas sillä tavalla henkisesti ja saa nujerettua sen pienen toiveen ettei sitä vääräää olisi ollenkaan.  Naisena koen että on loukkaus minua/naisellisuutta kohtaan toivoa kakkosta - tulee ajatus että SE ei ole tarpeeksi tiukka tai muuten hyvä... 

Yritin joskus sellaista että olisi jokatoinen tapaamien hänen ja jokatoinen minun - ei tämäkään onnistunut että olisi ikäänkuin tasan nämä toiveet tällä alueella... 

Vierailija
150/152 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisinä ahdistelitte ensimmäisen kerran alaikäistä lasta?

Vierailija
151/152 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:09"]

älä sitten rankkaa mua tohon. Mä kysyin ihan tosissani miten homot harrastaa seksiä. Koska en itse tunne ketään jolta voi kysyä ja satun nyt vaan olemaan pirun utelias. t. olinkohan nro 12

[/quote]

En usko, että maailmassa on kahta heteroa, jotka harrastavat seksiä täysin samalla lailla. Samalla lailla ei ole kahta homoseksuaaliakaan, jotka toimisivat jotenkin valmiin käsikirjoituksne mukaan rutiinina liikkeitä toistaen.

Mutta lyhyenä vastauksena kysymykseesi, että "miten homot harrastavat seksiä", vastaan "oman kokemukseni perusteella nautinnollisesti".

[/quote]niin tiedän kyllä mutta heterona tiedän kuitenkin melko paljon mitä voi tehdä ja onhan siinä yks reikä enemmän joten sehän lisää vähän sitä vaihtelevuutta.

t. 12

Vierailija
152/152 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paavi on antikristus ja homoseksuaali ja muuttaa 3. temppeeliin Jerusalemiin pridejuhlia pitämään, se on se hävityksen kauhistus

homous on kadottava synti ja lespous

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi