Oikea homo(pari) vastaa vähän aikaa kysymyksiin.
Tuossa oli sellainen häröaloitus, joss ajoku yritti esiintyä homona ja tehdä pilkkaa aihesta. Siitä tuli mieleen, että jos jotakuta oikeasti kiinnostaa kysyä jotain asiallista, niin olen hetken paikalla ja vastaan mielelläni.
Olemme kolmen lapsen isäpari, nyt jo vähän vanhempia.
Avioon menimme jo 1980-luvun lopulla eli yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:40"]
Suora lainaus Raamatusta (1938 käännös):
"Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleeet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolten kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, reittautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia." Kirje Roomalaisille: 24-28
Suora lainaus Raamatusta (1992 käännös):
"Ettekö tiedä, että väärintekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvojat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat, eivät ahneet, eivät juomarit, pilkkajat eivätkä riistäjät.". 1. Kor. 6:9-10
Jesh!!!
[/quote]
Blaa blaa blaa. Veikkaan ettei yksikään keskusteluun osallistuja uskovaisia mahdollisesti lukuunottamatta lue näitä Raamattu-vuodatuksia. Minä skippaan aina suoraan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:43"]
Sinä et tietenkään ole tämmöisestä ikinä kuullutkaan. Siksi ihmettelin sitä että ne homot jotka ei tykkää anaalista tekeekö sitten ne jotain muuta kenties? Eikä homomiehillä ole tämmöistä "nainti" tarvetta vai mitä eroaako ne sitten???
Mutta hienoa sulle että oletat olevasi jotenkin viisaampi näissä asioissa;-)
[/quote]
Meinaatko että kaikilla heteroilla natsaa seksihalut ja mieltymykset aina samantien vain siksi että on pimppi ja kyrpä? Tuskinpa vain... Suurin osa ihmisistä ei mene naimisiin heti enemmäisen poika- tai tyttöystävänsä kanssa joten kyllä sitä sovittelua on heteroillakin, ja sitten erotaan ;).
Miten tämä viranomaisten harhauttaminen onnistui? Adoptoitteko Suomessa? Yksityisesti? Teeskentelikö joku nainen puolisoa? Adoptoiko jomki kumpi yksin? Miten muistelisin, että Suomessa ei ole myönnetty adoptiolupaa yhdellekään yksinäiselle miehelle? Voin kyllä muistaa väärinkin.
Ap on kertonut asuvansa ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:52"]
Miten tämä viranomaisten harhauttaminen onnistui? Adoptoitteko Suomessa? Yksityisesti? Teeskentelikö joku nainen puolisoa? Adoptoiko jomki kumpi yksin? Miten muistelisin, että Suomessa ei ole myönnetty adoptiolupaa yhdellekään yksinäiselle miehelle? Voin kyllä muistaa väärinkin.
[/quote]
Kun lapsi on syntynyt, mies ja nainen käyvät isyydentunnustuksessa. Sen jälkeen sovitaan, että huoltajuus siirtyy isälle. Ei tarvita adoptiota.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:43"]
Sinä et tietenkään ole tämmöisestä ikinä kuullutkaan. Siksi ihmettelin sitä että ne homot jotka ei tykkää anaalista tekeekö sitten ne jotain muuta kenties? Eikä homomiehillä ole tämmöistä "nainti" tarvetta vai mitä eroaako ne sitten???
[/quote]
Meinaatko että kaikilla heteroilla natsaa seksihalut ja mieltymykset aina samantien vain siksi että on pimppi ja kyrpä? Tuskinpa vain... Suurin osa ihmisistä ei mene naimisiin heti enemmäisen poika- tai tyttöystävänsä kanssa joten kyllä sitä sovittelua on heteroillakin, ja sitten erotaan ;).
[/quote]
No sulla on ainakin helppo elämä kun saat näemmä tyydytystä siitä että ymmärrät väkisin väärin mitä sulle sanotaan. Enhän mä sanonut mitään mitä itse kirjoitit..
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:53"]
Ap on kertonut asuvansa ulkomailla.
[/quote]
Mutta mielestäni se ei käynyt ilmi, asuivatko adoption aikaan ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:54"]
[/quote]
Kun lapsi on syntynyt, mies ja nainen käyvät isyydentunnustuksessa. Sen jälkeen sovitaan, että huoltajuus siirtyy isälle. Ei tarvita adoptiota.
[/quote]
Mutta kun kumpikaan ei ole esikoisen biologinen isä, niin tämä skenaario ei voi olla mahdollinen. Esikoinen nimenomaan oli täysin adoptoitu. Haluaisin tietää, miten tämä viranomaisten harhautus sujui ihan käytännössä. Vai keskitytäänkö tässä ketjussa vain homoseksin mekaniikkaan?
Ap, koetko että lapsesi eroavat jotenkin heteroiden lapsista? Itse olen sitä mieltä ettei homojen ja heteroiden lasten tarvitse olla toistensa klooneja tavallaan. Ihmisellä on tietyt perusasiat joita aina tarvii, suojaa, ravintoa, rakkautta, oikeutta ilmaista tunteitaan. Nämä tarvitaan että tulee potentiaalisesti tavallisen onnellisia ihmisiä. Mutta näiden yli, voihan homo- ja heteroperheiden lapset silti olla erilaisia ilman että se on aina negatiivista.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote]
Mutta kun kumpikaan ei ole esikoisen biologinen isä, niin tämä skenaario ei voi olla mahdollinen. Esikoinen nimenomaan oli täysin adoptoitu. Haluaisin tietää, miten tämä viranomaisten harhautus sujui ihan käytännössä. Vai keskitytäänkö tässä ketjussa vain homoseksin mekaniikkaan?
[/quote]
No kaikkihan tietää miten ne syö ja kusee, mut miten ne panee se onkin eri juttu;-D
[/quote]
Esikoisen kohdalla esitimme parisuhdetta kunnes lapsen äiti kuoli. Sen jälkeen lapsi jäi viranomaispäätöksellä (äidin suosituksesta) "sosiaaliselle isälleen", jonka kanssa olikin elänyt koko ikänsä.
Eikö kukaan homoseksin ihmettelijöistä olisi kiinnostunut kertomaan että mitkä ne omat kuvitelmat on siitä mitä homot tekee?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:58"]
Ap, koetko että lapsesi eroavat jotenkin heteroiden lapsista? Itse olen sitä mieltä ettei homojen ja heteroiden lasten tarvitse olla toistensa klooneja tavallaan. Ihmisellä on tietyt perusasiat joita aina tarvii, suojaa, ravintoa, rakkautta, oikeutta ilmaista tunteitaan. Nämä tarvitaan että tulee potentiaalisesti tavallisen onnellisia ihmisiä. Mutta näiden yli, voihan homo- ja heteroperheiden lapset silti olla erilaisia ilman että se on aina negatiivista.
[/quote]
Jokainen lapsi on ihan omanlaisensa. en usko, että he erityisesti eroavat heteroperheiden lapsista. Jos jokin ero pitää väkisin ottaa esiin niin sanoisin että heillä on ehkä keskivertoa suurempi monimuotoisuuden toleranssi. Se tosin ehkä enemmän kiinni muusta elämänkokemuksesta kuin vain vanhempien seksuaalisesta suuntautumisesta.
Tälle vänkääjälle joka ei voi ymmärtää mikä anaaliseksissä on nautinnollista niin suosittelen lukemaan hieman eturauhasesta (prostate in english) Miehille anaaliseksi on juuri erityisen nautinnollista eturauhasen stimuloinnin takia. Se on vastaava kuin naisilla g-piste.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 15:05"]
[/quote]
Esikoisen kohdalla esitimme parisuhdetta kunnes lapsen äiti kuoli. Sen jälkeen lapsi jäi viranomaispäätöksellä (äidin suosituksesta) "sosiaaliselle isälleen", jonka kanssa olikin elänyt koko ikänsä.
[/quote]
Entä lapsen biologinen isä? Oliko tiedossa, kuka hän oli? Jos oli tiedossa, niin miksei halunnut lasta itselleen? Miten parisuhteen esittäminen käytännössä onnistui?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 15:07"]
Jokainen lapsi on ihan omanlaisensa. en usko, että he erityisesti eroavat heteroperheiden lapsista. Jos jokin ero pitää väkisin ottaa esiin niin sanoisin että heillä on ehkä keskivertoa suurempi monimuotoisuuden toleranssi. Se tosin ehkä enemmän kiinni muusta elämänkokemuksesta kuin vain vanhempien seksuaalisesta suuntautumisesta.
[/quote]
Mites teidän tytär, koetko että hän eroaisi keskivertotytöstä jotenkin kahden miehen kasvattamana? Ja en kysy tätä ollenkaan pahalla, koska itse olen sitä mieltä ettei se kuuluisa "naisen malli" ole monissa perheissä ollenkaan sellainen, jonka katson sopivan yhdellekään naiselle :D.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 15:09"]
Entä lapsen biologinen isä? Oliko tiedossa, kuka hän oli? Jos oli tiedossa, niin miksei halunnut lasta itselleen? Miten parisuhteen esittäminen käytännössä onnistui?
[/quote]
Isä oli jäänyt äidin kotimaahan eikä heillä ollut yhteyksiä. Prosessi alkoi kun äiti oli saanut kuolemaan johtavan diagnoosinsa jälkeen ttuttavansa kautta kuulla meistä ja tahtoi luovuttaa lapsen aikanaan meille. Alussa oli äitinsä luona ja vieraili meillä. Lopussa toisin päin.
Papereihin (kerhoon, sairaalaan, neuvolaan jne.) alettiin syöttämään tietoa "isästä" heti prosessin alussa. Äidin kuollessa sosiaalinen isyys oli jo"vanha juttu" ja sosiaaliviranomaisilla oli tieto vain isän monivuotisesta läsnäolosta ja äidin toiveesta ettei lasta riistettäisi kotoaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 15:11"]
Mites teidän tytär, koetko että hän eroaisi keskivertotytöstä jotenkin kahden miehen kasvattamana? Ja en kysy tätä ollenkaan pahalla, koska itse olen sitä mieltä ettei se kuuluisa "naisen malli" ole monissa perheissä ollenkaan sellainen, jonka katson sopivan yhdellekään naiselle :D.
[/quote]
Ihan tavallinen nuori opiskelijatyttö tuo vaikuttaa olevan. En näe eroa heteroperheiden tyttäriin. Monenlaisten naisten malleja on kuitenkin elämässään aina ollut.
Itse tosin pidän lapselle tärkeämpänä ihmisen mallia.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 15:09"]
[/quote]
Isä oli jäänyt äidin kotimaahan eikä heillä ollut yhteyksiä. Prosessi alkoi kun äiti oli saanut kuolemaan johtavan diagnoosinsa jälkeen ttuttavansa kautta kuulla meistä ja tahtoi luovuttaa lapsen aikanaan meille. Alussa oli äitinsä luona ja vieraili meillä. Lopussa toisin päin.
Papereihin (kerhoon, sairaalaan, neuvolaan jne.) alettiin syöttämään tietoa "isästä" heti prosessin alussa. Äidin kuollessa sosiaalinen isyys oli jo"vanha juttu" ja sosiaaliviranomaisilla oli tieto vain isän monivuotisesta läsnäolosta ja äidin toiveesta ettei lasta riistettäisi kotoaan.
[/quote]
Siis... aikaisemmin väitit, että lapsi oli asunut koko ikänsä teidän kanssanne ja nyt väität, että ei olekaan asunut.
Provo, anteeksi nyt vain.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:06"]
mites ne jotka ei tykkää?? en edes viitsi kysyä loppuun tulis vielä vihainen väkijoukku oven taakse. Jep olen 29 vuotias nainen
[/quote]
Ei hätää, henkilökohtainen avustajasi auttaa kyllä! Ne jotka ei tykkää anaalista tykännee suihinotosta ja kädellä runkkauksesta. Ylipäänsä, ymmärrätkö että seksissä ei ole tärkeintä mekaaninen suoritus vaan se, että toinen henkilönä kiinnostaa ja kiihottaa ja voi hankkiutua kiihottaviin tilanteisiin joissa vanha tuttukin tuntuu tavallista kiihottavammalta. Ja yksi asia ainakin on varma ja se on se, ettei se sun römpsäsi ainakaan ole vastaus siihen millä homon seksielämästä saadaan tyydyttävää :DDD.
[/quote]
Ja mikähän tarve sulla on haukkua minua? Ei ole mitään avustajaa mulla kuule. Taisin myös mainita että tiedän ettei se PIMPPI ole se vastaus homomiehille.
Melko säälittävää alkaa viittamaan että toinen ois vajaa vaan ja ainoastaan sen takia että sä et ymmärrä tai tykkää mun kysymyksestä.
En ole ketään täällä haukkunut tai muutenkaan loukannut. Olen ihan vaan kysellyt jos SINÄ et osaa vastata NIIN JÄTÄ SITTEN VÄLIIN. Vai onko niin että sulla on avustaja ja kuvittelet että kaikilla muillakin on?
Tiedän monta miestä jotka ovat itse sanonut että niillä on joku sisäinen tarve työntää niiden elintä johonkin reikään ja runkkaaminen, suihinotot +muut hyväilyt on tietysti myös tärkeitä mutta joku tietty tarve "naida" on kuitenkin. Eivätkä jatkaisi suhdetta jos ei olisi mahdollista.