Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikea homo(pari) vastaa vähän aikaa kysymyksiin.

Vierailija
14.03.2013 |

Tuossa oli sellainen häröaloitus, joss ajoku yritti esiintyä homona ja tehdä pilkkaa aihesta. Siitä tuli mieleen, että jos jotakuta oikeasti kiinnostaa kysyä jotain asiallista, niin olen hetken paikalla ja vastaan mielelläni.

Olemme kolmen lapsen isäpari, nyt jo vähän vanhempia.

Avioon menimme jo 1980-luvun lopulla eli yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avioon meno onnistui 80-luvulla?

Vierailija
2/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:32"]

Miten avioon meno onnistui 80-luvulla?

[/quote]

Salaa viranomaisilta.  Ystäväpappi vihki meidät suvun ja ystävien läsnäollessa.Oli kauniit häät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lähisukusi suhtautui kuin kerroit olevasi homo? Entä miten puolisosi sukulaiset olivat suhtautuneet hänen ilmoitukseensa? 

Veljeni on homo ja itselleni on ollut suuri suru seurata vierestä miten muu suku (isovanhemmat, tädit, sedät jne) suhtautuvat veljeni pitkäaikaiseen parisuhteeseen miehen kanssa. Julkisesti ovat olevinaan niin suvaitsevaisia, mutta veljeni puolisoa ei ikinä kutsuta sukujuhliin, kyläilemään tms. Eikä veljeni puolisosta puhuta, ei mainita sanallakaan. =(

Vierailija
4/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkö kakan haju pippeliin pysyvästi ?

Vierailija
5/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kakan haju mielestänne epämielyttävä ?

Vierailija
6/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte, kun on niin paljon näitä ahdasmielisiä ihmisreppanoita, jotka pelkäävät homoutta ihan hirveästi? 

Vierailija
7/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:43"]

Miten lähisukusi suhtautui kuin kerroit olevasi homo? Entä miten puolisosi sukulaiset olivat suhtautuneet hänen ilmoitukseensa? 

Veljeni on homo ja itselleni on ollut suuri suru seurata vierestä miten muu suku (isovanhemmat, tädit, sedät jne) suhtautuvat veljeni pitkäaikaiseen parisuhteeseen miehen kanssa. Julkisesti ovat olevinaan niin suvaitsevaisia, mutta veljeni puolisoa ei ikinä kutsuta sukujuhliin, kyläilemään tms. Eikä veljeni puolisosta puhuta, ei mainita sanallakaan. =(

[/quote]

Kaikki taisivat teitää sen jo ennen kuin menimme kihlihin ja "kerroimme": Eniten jännitin kaksosveljeni ja joissain asioissa aika vanhoillisen isäni mielipidettä, mutta hekin olivat ehtineet käydä asian läpi mielessään jo aiemmin.

Miehelläni ei ole muuta elossaolevaa sukua kuin äitinsä (ja minä ja lapsemme) joak  on tiennyt poikansa suuntautumisesta ihan tämän lapsuudesta asti.

Ei siis ole ollut ongelmia.

Minun sukuni sukujuhliin saamme aina kutsun koko perhe.

Vierailija
8/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:48"]

Miten jaksatte, kun on niin paljon näitä ahdasmielisiä ihmisreppanoita, jotka pelkäävät homoutta ihan hirveästi? 

[/quote]

Olemme onnellisia toisistamme, rakastamme syvästi lapsiamme, tyytyväisiä elämäämme, hyvien ystävien ympäröimiä ja kohtuullisen menestyneitäkin.  Homopelkoisia kohtaan tunnen lähinnä sääliä. On varmasti ahdistavaa elää kokoaikaisessa pelossa, joka kumpuaa sisältä eli josta ei voi ikinä päästä edes eroon.

Vierailija
9/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koet Suomen muuttuneen varttivuosisadassa, kun kyse on suhteesta homouteen? Minua heterona huvittaa tämä valtava innostus, joka on seurausta aikaisemmasta tuomitsevasta ja jopa kriminalisoivasta Suomesta. Ilmiö on sama kuin Viron kanssa 20 vuotta sitten. YYA-aikojen pakkopidättyvyys vaihtui valtavaan hypetykseen.

Vierailija
10/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten homot homostelee silleen kunnolla? Kun olin pieni minulla oli semmoinen kuvitelma että toinen vetää kikulinsa rinkulaksi ja toinen panee sitä siihen:D ei taida oikeasti näin mennä. Myöhemmällä iällä sain kuulla että ne antaa toisiaan perseeseen, sen jälkeen kuulin että ois aina yks "ottaja" ja yks "antaja" eikös tämmöiseen väsyis jos aina samaa?

Jos on vaan noita persejuttuja niin eikös persaukko kärsi siitä pitkänpäälle?

Eihän keneltäkään tämmöistä muuten kehtais kysyä oikeasti.. nytkin nolona täällä kirjoittelen ja häpeän omaa tyhmyyttä sekä uteliaisuutta:-/

Entäs tiedätkö miten lesbot harrastaa seksiä? Pienenä luulin että ovat "reikä reikää vasten" nyt veikkaan suuseksiä ja kaalimatoja. No kiitos jos osaat vastata:-)

t. Liian utelias

Vierailija
11/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teidän lapset on peräisin? Muuten sanoisin että vielä vuosikymmen niin kukaan ei enää jaksa meuhkata tästä aiheesta, sitä odotellessa. Mulle homous on neutraali ihmisen ominaisuus kuten vaikka punaiset hiukset. Harvalla on, mutta samalla lailla ne päässä kasvaa kuin muunkinväriset :D.

Vierailija
12/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:54"]

Miten koet Suomen muuttuneen varttivuosisadassa, kun kyse on suhteesta homouteen? Minua heterona huvittaa tämä valtava innostus, joka on seurausta aikaisemmasta tuomitsevasta ja jopa kriminalisoivasta Suomesta. Ilmiö on sama kuin Viron kanssa 20 vuotta sitten. YYA-aikojen pakkopidättyvyys vaihtui valtavaan hypetykseen.

[/quote]

Luonnollisesti Suomi on muuttunut suvaitsevaisemmaksi. Tämä näkyy monissa muissakin asioissa kuin suhatutumisessa homouteen. Epileptikkoja ei enää pakkosteriloida. Avoittomia lapsia ei aktiivisesti syrjitä.  Naisten asema on parantunut. Adhd-lasta ei enää hakata hiljaiseksi jne.

Kaikki tämä on hyvästä, mutta paljon on vielä parantamisen varaa ennen kuin kaikkia ihmisiä kohdellaan asiallisesti.

Ns "hypetys" on mielestäni ollut osin luonnollinen trendi. Kun pitkän vainon ja ahdistuksen aiheuttama paine, purkautuu, se aikansa "suihkuaa" ennen kuin tasaantuu.

Vierailija
13/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntevatko lapsenne biologiset äitinsä? Miten lapset on saatettu alulle?

Vierailija
14/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:54"]

Mistä teidän lapset on peräisin? Muuten sanoisin että vielä vuosikymmen niin kukaan ei enää jaksa meuhkata tästä aiheesta, sitä odotellessa. Mulle homous on neutraali ihmisen ominaisuus kuten vaikka punaiset hiukset. Harvalla on, mutta samalla lailla ne päässä kasvaa kuin muunkinväriset :D.

[/quote]

Vanhin tyttäremme on adoptoitu (monimutkainen prosessi johon sisältyi viranomaisten harhauttamista). Kaksi poikamme ovat biologisesti meidän, kiitos ihanien ystävien.

Vierailija
15/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:59"]

Tuntevatko lapsenne biologiset äitinsä? Miten lapset on saatettu alulle?

[/quote]

Esikoisen bioäiti on kuollut. Poikien bioäiti käy heitä tapaamassa kerran-pari vuodessa. Suhde häneen heillä suunnilleen sellainen kuin muilla lapsilla kivaan kummitätiin.

Vierailija
16/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miten homot ja lesbot pysyy niin rauhallisina aina kun eteen levittäytyy valtaisa idiotian meri. On nuo hihihihi-kakkakikkeli-tyylin ihmiset ja sitten toisaalta uskovaiset jotka huutaa sairasta ja perverssiä ja helvettiä ja pedofiliarinnastuksia. Provosoitumiselle olisi todellakin mahdollisuuksia, mutta miten on niin ettei homot provosoidu? Enpä ole ikinä esim. nähnyt homoa ottamassa mittaa uskovaisesta loukkauksien latelussa, jotenkin se on erittäin yksipuolista ollut.

Vierailija
17/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:04"]

Olen aina ihmetellyt miten homot ja lesbot pysyy niin rauhallisina aina kun eteen levittäytyy valtaisa idiotian meri. On nuo hihihihi-kakkakikkeli-tyylin ihmiset ja sitten toisaalta uskovaiset jotka huutaa sairasta ja perverssiä ja helvettiä ja pedofiliarinnastuksia. Provosoitumiselle olisi todellakin mahdollisuuksia, mutta miten on niin ettei homot provosoidu? Enpä ole ikinä esim. nähnyt homoa ottamassa mittaa uskovaisesta loukkauksien latelussa, jotenkin se on erittäin yksipuolista ollut.

[/quote]

Ehkä se on sitä, että jotenkin säälii niitä ihmisiä, jotka joutuvat elämään pelossa ja hysteriassa koko elämänsä. Itsellä on asiat hyvin ja mielellään auttaisikin, mutta sellaisille ihmisille ei apua ole van elämänsä on tuolta osin koko elämän mittaisesti "kirottu": Miksi lyödä (edes sanan säilällä) sellaista joka on jo valmiiksi tuskaisa?

Vierailija
18/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:04"]

[/quote]

älä sitten rankkaa mua tohon. Mä kysyin ihan tosissani miten homot harrastaa seksiä. Koska en itse tunne ketään jolta voi kysyä ja satun nyt vaan olemaan pirun utelias. t. olinkohan nro 12

Vierailija
19/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:09"]

älä sitten rankkaa mua tohon. Mä kysyin ihan tosissani miten homot harrastaa seksiä. Koska en itse tunne ketään jolta voi kysyä ja satun nyt vaan olemaan pirun utelias. t. olinkohan nro 12

[/quote]

En usko, että maailmassa on kahta heteroa, jotka harrastavat seksiä täysin samalla lailla. Samalla lailla ei ole kahta homoseksuaaliakaan, jotka toimisivat jotenkin valmiin käsikirjoituksne mukaan rutiinina liikkeitä toistaen.

Mutta lyhyenä vastauksena kysymykseesi, että "miten homot harrastavat seksiä", vastaan "oman kokemukseni perusteella nautinnollisesti".

Vierailija
20/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hetero mutta jo järjellä ajatellen homot ja lesbot harrastaa tismalleen samalaista seksiä kuin heterotkin. Suudellaan. Muna menee suuhun. Nuollaan värkkiä. Muna/dildo menee jompaankumpaan reikään. Ihan samoja juttuja kuin heteroilla, korkeintaan samanlaisten värkkien yhteen hierominen on juttu joka ei heteroilta onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän