Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikea homo(pari) vastaa vähän aikaa kysymyksiin.

Vierailija
14.03.2013 |

Tuossa oli sellainen häröaloitus, joss ajoku yritti esiintyä homona ja tehdä pilkkaa aihesta. Siitä tuli mieleen, että jos jotakuta oikeasti kiinnostaa kysyä jotain asiallista, niin olen hetken paikalla ja vastaan mielelläni.

Olemme kolmen lapsen isäpari, nyt jo vähän vanhempia.

Avioon menimme jo 1980-luvun lopulla eli yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:09"]

älä sitten rankkaa mua tohon. Mä kysyin ihan tosissani miten homot harrastaa seksiä. Koska en itse tunne ketään jolta voi kysyä ja satun nyt vaan olemaan pirun utelias. t. olinkohan nro 12

[/quote]

En usko, että maailmassa on kahta heteroa, jotka harrastavat seksiä täysin samalla lailla. Samalla lailla ei ole kahta homoseksuaaliakaan, jotka toimisivat jotenkin valmiin käsikirjoituksne mukaan rutiinina liikkeitä toistaen.

Mutta lyhyenä vastauksena kysymykseesi, että "miten homot harrastavat seksiä", vastaan "oman kokemukseni perusteella nautinnollisesti".

[/quote]niin tiedän kyllä mutta heterona tiedän kuitenkin melko paljon mitä voi tehdä ja onhan siinä yks reikä enemmän joten sehän lisää vähän sitä vaihtelevuutta.

t. 12

Vierailija
22/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko homojen seksi siis TABU, eikö siitä saa kysyä, se on vieras ja vähän pelottavakin asia, ehkä se kauhun verho poistuisi jos siitä voisi puhua ilman että joku vetää heti herneen nenukkiin ja hyökkää kinppuun ja alkaa haukkumaan, kyllähän heteroidenkin seksistä puhutaan kaikki perusteellisesti. homoutta pitää ymmärtää ja hyväksyä, mutta ei saa kysyä mitä se on käytännössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:20"]

onko homojen seksi siis TABU, eikö siitä saa kysyä, se on vieras ja vähän pelottavakin asia, ehkä se kauhun verho poistuisi jos siitä voisi puhua ilman että joku vetää heti herneen nenukkiin ja hyökkää kinppuun ja alkaa haukkumaan, kyllähän heteroidenkin seksistä puhutaan kaikki perusteellisesti. homoutta pitää ymmärtää ja hyväksyä, mutta ei saa kysyä mitä se on käytännössä.

[/quote]

En näe siinä mitään TABUA sen enempää kuin heteroseksissäkään. - AP

Vierailija
24/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on homous käytännössä?

Minulle se on sitä, että elämänkumppani on samaa sukupuolta kuin minä. Muita yleistettäviä eroja yhtä pitkässä liitossa olleisiin heteropareihin ei taida olla.

Luonnollisesti siten taas johtuen henkilökohtaisista persoonistamme , juuri meidän kahden liitto on aivan uniikki ja ainutlaatuinen. Mutta niin on jokaisen heteropariskunnankin liitto. Se ei ole kiinni seksuaalisesti suuntautumisesta.

Vierailija
25/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on homous käytännössä?

Minulle se on sitä, että elämänkumppani on samaa sukupuolta kuin minä. Muita yleistettäviä eroja yhtä pitkässä liitossa olleisiin heteropareihin ei taida olla.

Luonnollisesti siten taas johtuen henkilökohtaisista persoonistamme , juuri meidän kahden liitto on aivan uniikki ja ainutlaatuinen. Mutta niin on jokaisen heteropariskunnankin liitto. Se ei ole kiinni seksuaalisesti suuntautumisesta.

Vierailija
26/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:22"]

[/quote]

[/quote]

Mua kiinnostaisi tietää että missä tässä ketjussa kielletään kysymästä? Ja jos kiinnostaa hirveästi tietää sattuuko kakka suolessa, niin onko tullut mieleen että varmaan 50 prosenttia heteromiehistäkin voisi vastata tähän kysymykseen :D. Ja ylipäänsä ihmetyttää että mitä ihmiset oikein kuvittelee että homojen ja lesbojen makuuhuoneissa tapahtuu. Tismalleen samat elimet siellä on kuin heterojenkin makuuhuoneissa, miten on niin hirveän vaikea kuvitella miten niitä käytetään.

:DDDDDD

Vierailija
27/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhun verho poistuisi 

[/quote]

Kauhun verho on JUST oikea sana kuvaamaan asiaa! Noh, kauhun verho raottuu, valmistaudu henkisesti. Homoseksuaalien makuuhuoneessa laitetaan suut vastakkain, sitä sanotaan suuteluksi. Sitten siellä sormetetaan sukupuolielimiä, tähän prosessiin tarvitaan käsi ja jompaa kumpaa lajia oleva sukupuolielin. Sitten työnnetään jokin pitkäomainen esine reikään. Jos haluat raottaa kauhun verhoa esim. anaaliseksi suhteen, niin kysy vaikka mieheltäsi, suurella todennäköisyydellä se osaa auttaa sua.

Vierailija
28/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan oikeasti oikeasti haluaisin tietää että mikä on tämä antaja-ottaja juttu.

Eli miksi pareilla on niin että aina toinen pistää penistä ja toinen ottaa vastaan?

Vai vaihteletteko te?

Eikö se ole sille toiselle vähän inhottavaa kun ei saa ikinä laittaa penistä sinne reikään?

Tai toiselle kun ei vastaavasti saa mitään aukkoonsa?

Ja kumpi teidän suhteessa on antaja tai ottaja? Ja miten sen päätitte?

Anteeksi jos tuntuu tyhmältä että kysyn, mutta tämän olen aina halunnut tietää!

Kukaan ei koskaan kerro, vaikka lesboja ja homoja löytyy kaveripiiristä lähemmäs kymmenkunta. Voisitko pliis siis vastata?

Ja haluan vielä sanoa että minulla ei ole mitään pelkoja ketään kohtaan. tai muitakaan mielipiteitä.

Paitsi että ihania ihmisiä on lähipiirissäni, sekä heteroissa,homoissa,lesboissa.

Vierailija
29/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:37"]

kauhun verho poistuisi 

[/quote]

Kauhun verho on JUST oikea sana kuvaamaan asiaa! Noh, kauhun verho raottuu, valmistaudu henkisesti. Homoseksuaalien makuuhuoneessa laitetaan suut vastakkain, sitä sanotaan suuteluksi. Sitten siellä sormetetaan sukupuolielimiä, tähän prosessiin tarvitaan käsi ja jompaa kumpaa lajia oleva sukupuolielin. Sitten työnnetään jokin pitkäomainen esine reikään. Jos haluat raottaa kauhun verhoa esim. anaaliseksi suhteen, niin kysy vaikka mieheltäsi, suurella todennäköisyydellä se osaa auttaa sua.

[/quote]

Korjauksena: Käsityksnei mukaan kaikki eivät pidä penetraatiosta. Muuuten oikein. - Ap

Vierailija
30/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:27"]

[/quote]

[/quote]

Mua kiinnostaisi tietää että missä tässä ketjussa kielletään kysymästä? Ja jos kiinnostaa hirveästi tietää sattuuko kakka suolessa, niin onko tullut mieleen että varmaan 50 prosenttia heteromiehistäkin voisi vastata tähän kysymykseen :D. Ja ylipäänsä ihmetyttää että mitä ihmiset oikein kuvittelee että homojen ja lesbojen makuuhuoneissa tapahtuu. Tismalleen samat elimet siellä on kuin heterojenkin makuuhuoneissa, miten on niin hirveän vaikea kuvitella miten niitä käytetään.

:DDDDDD

[/quote]

No kuule mä nro.12

kysyin IHAN SEN TAKIA että en tiedä mutta kuten sanottu olen utelias.

Meille ei harrasteta pyllyseksiä koska minun mielestäni se on kovin epämielyttävää ja sattuu. Joten jos olisin mies ja homo  niin pitisikö tyytyä sitten vaan suuseksiin jaantamaan sille toiselle pyllyyn? Tämä kuulostaa mun korviin kovin pitkävetiseltä. Nyt en toki tarkoita että ei suudella, hyväillä, halitaan.. toki niitäkin tehdään mutta tarkoitan nyt lähinnä sellaista mikä antaa sen 110% nautinnon ja orgasmi oorgasmin jälkeen niin että taju meinaa lähteä ja silmissä sinertää. Mun tapauksessa sen takaa suuseksi (mies nuolee minua samalla kun otan häneltä suihin) ja sen jälkeen vaikka ihan vaan perus pano. Tämä on nyt vaan esimerkki mikä toimii.

Siksi en nyt osaa yhtään arvata mitä homot tekee saavuttaakseen sen saman lopputuloksen: Ymmärrättekös?

Ylpeänä sanon nyt että en tiedä miten homot puuhailee lesbot ovat kylläkin enemmän arvattavissa. Alan kohta epäilemään että nämä tietyt vastaajat ei itsekään tiedä kun vastaus on "että samoin kun heterot", eihän siinä piru vie oo edes samat värkit käytössä!!! Miten vois sit olla samaa?

Vierailija
31/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:40"]

Eihän siinä piru vie oo edes samat värkit käytössä!!! Miten vois sit olla samaa?

[/quote]

Ai homoilla ja lesboilla on jotain värkkejä mitä heteroilla ei ole? No sitten!

Vierailija
32/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:38"]

Mä ihan oikeasti oikeasti haluaisin tietää että mikä on tämä antaja-ottaja juttu.

Eli miksi pareilla on niin että aina toinen pistää penistä ja toinen ottaa vastaan?

Vai vaihteletteko te?

Eikö se ole sille toiselle vähän inhottavaa kun ei saa ikinä laittaa penistä sinne reikään?

Kukaan ei koskaan kerro, vaikka lesboja ja homoja löytyy kaveripiiristä lähemmäs kymmenkunta. Voisitko pliis siis vastata?

Ja haluan vielä sanoa että minulla ei ole mitään pelkoja ketään kohtaan. tai muitakaan mielipiteitä.

Paitsi että ihania ihmisiä on lähipiirissäni, sekä heteroissa,homoissa,lesboissa.

[/quote]

Osalla pariskunnista varmana on jokin "antaja-ottaja" ottaja kuvio, ihan kuin heterpareillakin on maneerinsa. Osalla taas ei ole.

Kaikki eivät tahdo penetraatiota lainkaan ja osalla pariskunnista tahtoo molemmat. Mieltymyksiä ja makuja on monenlaisia - niin kuin heterosuhteissakin.

Minun käsittääkseni kenenkään ei tulisi elää suhteessa jossa seksi on "inhottavaa", ei homon eikä heteron eli jos tuntuu inhottavalle jostain syystä niin joko asioita tulee muuttaa tai suhde päättää.

-Ap

Vierailija
33/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:38"]

Vai vaihteletteko te?

[/quote]

Osalla pariskunnista varmana on jokin "antaja-ottaja" ottaja kuvio, ihan kuin heterpareillakin on maneerinsa. Osalla taas ei ole.

Kaikki eivät tahdo penetraatiota lainkaan ja osalla pariskunnista tahtoo molemmat. Mieltymyksiä ja makuja on monenlaisia - niin kuin heterosuhteissakin.

Minun käsittääkseni kenenkään ei tulisi elää suhteessa jossa seksi on "inhottavaa", ei homon eikä heteron eli jos tuntuu inhottavalle jostain syystä niin joko asioita tulee muuttaa tai suhde päättää.

-Ap

Vierailija
34/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:37"]

kauhun verho poistuisi 

[/quote]

[/quote]

Saatanas tää ei ole mikään leikin asia:(

Vierailija
35/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:41"]

Eihän siinä piru vie oo edes samat värkit käytössä!!! Miten vois sit olla samaa?

[/quote]

[/quote]

Minulla on kyllä ihan samat "värkit" kuin heteromiehilläkin. Samoin miehelläni. :D

Vierailija
36/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:43"]

[/quote]

Kyllä siihen sukupuolielämään pitää leikkiäkin mahtua. - Ap

Vierailija
37/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

jos homoseksi olisi keskusteluissa ja siitä saisi kysyä ja siihen vastattaisii ja jopa voisi laskea huumoria niin kuin muustakin seksista niin se voisi vähentää negatiivista mielenkiintoa asiaan.

kait se homoseksi on vaikeampi pala kansalle kun se että eletään mies miehen kanssa.

Vierailija
38/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:41"]

[/quote]

[/quote]

2 homoa= 2 penistä+2 pyllyä

2 lesboa=2pimppiä+2 pyllyä

--------------------------------------------

1 nainen=1 pimppi+ 1 pylly

1 mies= 1penis+1 pylly

toisin sanottu homopareilla on samat värkit ja heteropareilla eri värkit

harmi kun tässä ei voi pirtää....

Vierailija
39/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:43"]

[/quote]

Kyllä siihen sukupuolielämään pitää leikkiäkin mahtua. - Ap

[/quote]

ja ripaus ironiaa

Vierailija
40/152 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksissä mulkku kohtaa anaalin. Samanlainen mulkku kuin heteroanaalia harrastettaessa ja samanlainen peräreikä kuin heteroanaalissa. Silti vain edellinen aiheuttaa kauhun verho -efektin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi