Mitä pitäisi tehdä kun ei saa töitä?
Kommentit (15)
Varmaan hakea ulkomailta/opiskella uusi ammatti/tyytyä kohtaloonsa
Samassa tilanteessa. En tiedä, mitä kannattaisi opiskella.
Pidä osaamisesi ajantasalla.
Koulutusta, vapaaehtoistyötä
Jotain cv:n täytteeksi
Mene töihin ja kerää pulloja työksi
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, jos on jo pitkäaikaistyötön. Uusi koulutus ehkä.
Ei niitä saa. Itse itkeskelen nykyään usein kun nykytyössä on niin kamala olla. Hirveä ilmapiiri ja pomo täysi hirviö. Kohta vuosi haettu töitä ja ei mihinkään pääse. Ei se auta kun jatkaa yrittämistä. Jospa tämä lama joskus loppuu.
Kannabis auttaa. Itse jo onnellisesti työtön 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä saa. Itse itkeskelen nykyään usein kun nykytyössä on niin kamala olla. Hirveä ilmapiiri ja pomo täysi hirviö. Kohta vuosi haettu töitä ja ei mihinkään pääse. Ei se auta kun jatkaa yrittämistä. Jospa tämä lama joskus loppuu.
Ei ole lama vaan työvoimapula. Siksi Kokoomus hakee ulkomailta kiihkeästi työvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos työssä olevatkaan eivät onnistu vaihtamaan työpaikkaa, niin työttömillä vielä huonommat mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Yritä hakea apua korkeammalta taholta, esim työteryeys, työnsuojelu, oma liitto ( jos kuulut), pomon pomo. Vaikka kaikista, aloittaisin työterveydestä. Ei tarvitse kestää mitä tahansa, edes työpaikalla.
Voimia Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Työtön ei saa tehdä vapaaehtoistyötä. Oli joskus tapaus jossa sellaista tehneeltä perittiin tukia takaisin. Tosi typerä systeemi.
Niin kuin tähänkin asti.