Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miettinyt todella paljon, miksi minua ärsyttää nähdä naisia jotka

Vierailija
13.08.2007 |

eivät tee minkäänlaista tai yritystä näyttää hyvältä.

Puhun nyt siitä kun on leveäperäinen muumin muotoinen matami kajakkohuivissa ja pyöräilyhousuissa tai meikitön pyöreärillinen pullukka miehisissä shortseissa ja sporttisandaaleissa lontsottelemassa tai kumararyhtinen harmaatukkainen 30-vuotias halvassa cvirttyneessä collegepaidassa (tiedätte varmaan nämä av:n arkkityypit).

Olen tullut siihen tulokseen, että minua suututtaa kun nainen tuhlaa tilaisuutensa olla kaunis ja hehkeä ja kääntää päitä kadulla kävellessään! enkä tarkoita nyt vain miesten huomiota, vaan kaikki katsovat mielellään kauniisti laittautunutta ihmistä ja tällaisella ihmisella on " taideteoksen" tyylistä esteettistä arvoa.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaudun ja tykkaan olla naisellinen. Johtuisiko siita, etta meidan perheessa naiset " laittautuivat" . Mummini oli tosi tarkka ulkonakonsa suhteen, hiukset piti olla viimesen paalle kiharrettu, ja huulipunaa laittoi kauppaan menoa varten, ja vaatteet oli aina tosi hienot. Olin aina niin ylpea mummistani. Aitini myos on todella tyylikas nainen, pitka ja solakka, ja vielakin kaantaa paita. Han ei ole mikaan hienostelija tai muiden arvostelija, mutta on hyvannoinen nainen ja osaa korostaa hyvia piirteitaan. Samoin kummatkin tatini isan puolelta olivat kauniita naisia tavallaan, ja meikkasivat ja hiukset oli aina kauniisti laitettu. Aidin siskot ovat kaikki vaaleita ja pitkia ja meikkaavat ja laittautuvat natiksi. Kun ajattelen niin ehka on vain pari ihmista suvusta, jotka eivat ihan overiksi laita, mutta kukaan ei kulje tuulipuvussa hiukset laittamatta. Eika me olla mitaan tyhjanpaivaisia kanoja, vaan iloisia sosiaalisia ihmisia. Tama keskustelu on taas tata av:n leiriytymista: kirppariryysyiset hapsottajat versus koppavat hienohelmat... :)

Vierailija
82/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olette niin tyytyväisiä itseenne, niin miksi nousette puolutuskannalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen edelleen tiukat mustat farkut jalassa ja mokkatakki niskassa. Tukka on musta ja lyhyt pystytukka. Meikkiä en ole käyttänyt yli 10 vuoteen.

Olen hoikka ja pitkä ja kasvoiltani kaunis.

En omista yhtään merkkivaatteita, en sinisiä farkkuja, en jakkua, en muutakaan ns. kunnon vaatetta. Lasten kanssa puistossa kuljin aikanaan ne mustat farkut jalassa ja mokkatakki päällä.

Sehän on hyvä vain jos teillä muutama aivosolu joutuu töihin kun joudutte taivastelemaan minun pukeutumista.

Vierailija
84/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä on myös erilaisia tapoja elää. Mulla on usein niin paljon tekemistä ja menemistä etten halua tuhlata aikaa väkertämiseen- siellä lähikaupassa ei kukaan mun huolitteluasteella tee mitään. Kun on juhlahetki, loihdin itsestäni upean, tyylikkään naisen. Onnistuu onneksi vielä. ja toivottavasti jatkossakin. Mutta arkena en moiseen aikaani tuhlaa. Samalla kai viestitän ympäristölleni millainen olen, eikä kukaan hakeudu kanssani vertailemaan huulipunamerkkejä, joka ei mua vois vähempää kiinnostaa.

En väheksy laittautumista, toiset kuluttavat enemmän aikaa " edustamiseen" . Mä kulutan aikani mieluummin tekemiseen.

Vierailija
85/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihan noin vanha vielä ;) Minusta ihmisten ulkonäön alituinen tarkkailu kuuluu murrosikään tai miksei 30-kympin kriisiinkin? ;) Jos kerran äidit eivät saa puolustella luonnonmukaisuuttaan, niin miksi sitten tällainen kysymys ylipäätänsä esitetään? Toiset ovat oikeasti kauniita luonnostaan , joten vaivaa ei tarvitse niin paljoa nähdä ;)

Vierailija
86/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen nähnyt useitakin äitejä, joilla on pitkät silmäripset, vahvat kauniit hiukset, hyvät hampaat, hoikka ja hyvänmallinen vartalo. Eihän silloin tarvitse oikeasti niin paljoa meikkiä? Ja vaatteet kuin vaatteet sopivat!

Vierailija
87/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän kuin kuolleelta.. tukka pystyssä naama kalpeena, silmä pussit roikkuu navassa asti.

Päälle vedän mikä sattuu olemaan puhdasta. oli se sitten minkäväristä tahaansa.

Meikkaukseen en jaksa panostaa...

Peili kuvakin ällöttää...

olisinkohan viimeksi tukan harjannut 5 päivää sitten, jos 5 piikkistä ei oteta mukaan.

Märillä hiuksila painellut unille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme