Mihin sperma itsetyydytyksessä?
Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.
Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?
-utelias vaimo
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:03"]
Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.
Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?
-utelias vaimo
[/quote]Ollappa nainen, ei olisi noita sperma ongelmia, voisi runkata missä ja koska vaan....
[/quote]
Mut ei se oo kivaa olla pillu märkänä, käyn itse aina mahdollisuuksien mukaan alapesulla tai ainakin pyyhin paperiin ns. "kiimalimat".
[/quote]no hyvä, mutta on se kuitenkin helpompaa saada huomaamaton orgasmi vain limojen kanssa kuin litratolkulla spermaa :)
[/quote]
Litratolkulla... ei sitä kauhoittain tule, ei edes ruokalusikoittain.
Vaimon vaatteita otan pesukorista valmiiksi viereen ja liemet niihin. Lähtee ne pesussa pois eikä ole vielä huomannut.
Kaverini luona käydessäni wc/kylppärissä pyykkikorista ottamiini hänen mutsinsa pikkareihin. Laukean lujaa ja pian
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:32"]
Kaverini luona käydessäni wc/kylppärissä pyykkikorista ottamiini hänen mutsinsa pikkareihin. Laukean lujaa ja pian
[/quote]
Millaisia hän käyttää??
Eiköhän paperi ole se yleisin. Siihen ja sit pyttyyn.
Muuten hätätilanteessa tpaitaan tai sukkaan. Lähtee pesusssa
Onhan sitä tullut lauettua monenlaisiin paikkoihin. Paras taitaa olla serkkutytön kukkaruukku. Olin hiukka kiimainen teinipoitsu niihin aikoihin...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:32"]
[/quote]
Millaisia hän käyttää??
[/quote]
Tangoja ja hipstereitä
Itse runkkaan purkkiin, että saan pipettimellä laitettua ne takaisin "talteen". Samantien teen toisen session ja näin kierrätän hienosti ejakuloimani romppeet. Lopuksi menee sämpylän välissä sissijuuston kera! Tosi hyvä ja toimiva keino!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:09"]
Spermat voi ruikkia esim. seuraaviin:
- pyykkiin menevä sukka
- talouspaperi
- harsoliina
- oma maha
- vessapytty
jne.
[/quote]
Kortonkiin..
Ehtiikö vessassa duunissa? No todellakin. Jos on panetus päällä niin ei siinä mene minuuttiakaan ennenkuin mälli irtoaa. Siitä ammun paperiin, josta se valuu pönttöön. Kun nytkähtely loppuu niin paperi pönttöön.
Jos ei ole vessaa eikä paperia, niin todella epätoivoisissa tilanteissa olen runkannut vaan kädelleni, ja niellyt siitä heti perään.. Ei se niin inhottavalta maistu, etteikö sitä tekisi. Ja sittenkun on käsi täynnä spermaa, niin eipä auta mikään muukaan. :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:03"]
-utelias vaimo
[/quote]Ollappa nainen, ei olisi noita sperma ongelmia, voisi runkata missä ja koska vaan....
[/quote]
Mut ei se oo kivaa olla pillu märkänä, käyn itse aina mahdollisuuksien mukaan alapesulla tai ainakin pyyhin paperiin ns. "kiimalimat".
[/quote]no hyvä, mutta on se kuitenkin helpompaa saada huomaamaton orgasmi vain limojen kanssa kuin litratolkulla spermaa :)
[/quote]
Litratolkulla... ei sitä kauhoittain tule, ei edes ruokalusikoittain.
[/quote]
Kyllä sitä kaksi ruokalusikallista tulee, naiset eivät halua että laukean suuhun ja sitä talouspaperia pitää olla paljon.
Jos on menossa suihkuun niin helpointa on ruiskia selällään runkatessa ihan päälleen. Tyttöystävällä on jostain syystä hirveä fetissi nähdä miehen tyydyttävän itseään ja tämä sai silmät pullistumaan päästä. Kiihottavinta on tietenkin runkata tyttöystävän tisseille tai takaapäin häppäreille ja peppuvakoon.
Muuten talouspaperille tai t-paidalle joka on menossa pyykkiin. Seisaallaan tai istuen runkatessa pitää olla kortsu tai se perinteinen tennissukka. Siitä vain kaikki äidit vahtimaan pyykkikoria jos teilläkin on teinipoika ja naapurissa asuu tyttö joka ottaa takapihalla aurinkoa yläosattomissa tai tykkää kuivata suihkun jälkeen itsensä ikkunan edessä ilman verhoja :) Juu ja tyttöystävän pikkuhousuihin kanssa jos se suostuu laittamaan ne märkänä jalkaansa
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:11"]
Kyllä miehet on sitten ällöttäviä sikoja.
[/quote]
Mutta kumminkin herttaisia mussukoita ;)
Tekopilluun on siisti tulla. Pykkiin menevä paita on ihan hyvä. Sotken myös pyjamani ja lakanat ilman isompia tunnontuskia. Jos runkkaan alasti nukkumaanmennessä, jätän spermat mahalle ja nukahdan.
Onko miehelläsi joku syy olla kertomatta asiaa ? Haluaako hän säilyttää mystisyyttä liitossanne ? Ehkä miehesi ei osaa masturboida ? Ehkä miehesi ei puhu suomea tai ei ymmärrä suomea ? Onko hän hengissä ? Testaa pulssi. Sohi taskulampulla silmään, pupillien pitäisi reagoida. Kerro miten kävi.
Sämpylän väliin. Erityisen hyvää goudajuuston kera.
Laskettelen spermat kuppiin, josta kaadan suuhuni. Ihan hyvää.
Spermat voi ruikkia esim. seuraaviin:
- pyykkiin menevä sukka
- talouspaperi
- harsoliina
- oma maha
- vessapytty
jne.