Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miettinyt todella paljon, miksi minua ärsyttää nähdä naisia jotka

Vierailija
13.08.2007 |

eivät tee minkäänlaista tai yritystä näyttää hyvältä.

Puhun nyt siitä kun on leveäperäinen muumin muotoinen matami kajakkohuivissa ja pyöräilyhousuissa tai meikitön pyöreärillinen pullukka miehisissä shortseissa ja sporttisandaaleissa lontsottelemassa tai kumararyhtinen harmaatukkainen 30-vuotias halvassa cvirttyneessä collegepaidassa (tiedätte varmaan nämä av:n arkkityypit).

Olen tullut siihen tulokseen, että minua suututtaa kun nainen tuhlaa tilaisuutensa olla kaunis ja hehkeä ja kääntää päitä kadulla kävellessään! enkä tarkoita nyt vain miesten huomiota, vaan kaikki katsovat mielellään kauniisti laittautunutta ihmistä ja tällaisella ihmisella on " taideteoksen" tyylistä esteettistä arvoa.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsii käyttääkin. Hyvä kumminkin, että tulit johonkin tulokseen. Voit sitten huoletta heittäytyä pohtimaan jotain muuta. Vaikkapa sitä, miksi nykytaiteilijat hukkaavat tilaisuutensa maalata jotain kaunista ja miellyttävää katsella, kun eivät tajua oikean taiteen esteettistä arvoa.

Vierailija
2/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä pointti!

En mä nyt ihan iltakausia käytä tämän asian pondeeraamiseen, mutta tulimieleen tuosta kotiäiti-ketjusta.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään muulla ole pokkaa tunnustaa, että joskus sitä käy oikein kateeksi miten itseoikeutetusti jotkut kehtaa olla häpeämättömän rumia!? Siis ihan susirumia ilman, että haluaa tehdä tilanteen korjaamiseksi yhtään mitään :D Näitä näkee usein, vaikka en henk koht tunne. Varmaan mielenkiintoista porukkaa :)

Vierailija
4/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi monet kirjotusvirheet sun tekstissä.

T: kulahtanut kotiäiti joka kääntää silti miesten päitä, jos se nyt sitten on niin tavoittelemisen arvoista.

Vierailija
5/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia kuin ovat. Mä luulen että sitä se raivo oikeasti on näissä jotka vihaa laittamattomia naisia. Vihaa omanarvontuntoisia naisia kohtaan.

Vierailija
6/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kuitenkin huolitellulla ulkomuodolla on merkitystä. On hyvä, jos ihminen huolehtii itsestään ja edes pyrkii näyttämään kivalta. En todellakaan tarkoita, että mielestäni vain laihat merkkivaatteisiin pukeutuvat ihmiset ovat kauniita tai että tältä tulisi näyttää. Kevyt meikki, itselle sopivat puhtaat vaatteet, puhtaat, siistit hiukset jne. kuuluvat kuitenkin asiaan. Tarkoitan tällä nyt muuta kuin leikkipuistoa maanantaiaamuna. Tosin leikkipuistoonkin yritän laittaa suht puhtaan ulkoilupuvun, hiukset siististi ponnarillle jne...

No, en itsekään aina ole maailman hehkein ilmestys, jos takana valvottuja öitä. Itseään ja muita kohtaan on syttä olla armollinen.

Vierailija
7/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä huolimattakaan ei käännä päitä?

Mieluummin olen näkymätön mukavissa shortseissa, joiden taskuissa kaikki tarpeellinen kulkee, kuin näkymätön pikku mekkosessa pikku olkalaukku olkapäätä painamassa ;)

Lisäksi olen kokenut naisten pitävän huvittavana ja säälitävänäkin sitä, että joku laittautuu " vaikkei edes ole minkään näköinen" ...

Mutta hei! En kaipaa sääliänne. Olen sinut näkymättömyyteni kanssa.

Vierailija
8/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden elämä kietoutuu oman ulkonäön ympärille, ikäänkuin muuta ei olisikaan. Kaikista meistä kun ei saa missejä ja kaikilla ei ole edes varaa pukeutua mihinkään laatuvaatteisiin. Olen huomannut, että parhaiten tutustuu sellaisiin ihmisiin, jotka eivät yritä olla muuta kuin ovat vaan ovat oma itsensä. Sellaisista ihmisistä myös pitää eniten. Olivat he sitten lihavia tai laihoja. Enää en tuijota ihmisen ulkonäköä, jollei ole nyt jotenkin pahasti mielisairas, narkkari tai deeku.

Kaikki ulkonäkövouhotus on tosi rasittavaa.

Vierailija
9/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin he ovat kadottaneet naisen luontaisen tarpeen olla edes hieman viehättävä?? Eihän heidän ulkonäkönsä minulta pois ole, päin vastoin. En vain käsitä, miksi joku haluaa olla ehdoin tahdoin ruma. No, ehkä kaikkea ei tarvitsekaan ymmärtää...

Vierailija
10/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lisäksi olen kokenut naisten pitävän huvittavana ja säälitävänäkin sitä, että joku laittautuu " vaikkei edes ole minkään näköinen" ...

Jokaisesta naisesta saa mukavannäköisen, kun näkee vähän vaivaa. Se ei ole ollenkaan säälittävää! :)

Vierailija
11/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytän kerran vuodessa halpismeikkejä, joita saa ihan marketista. Ei niistä halpismeikeistä iho kärsi, kun se käyttö on satunnaista.

Vierailija
12/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa niiden puolesta, miksi eivät tajua että hoikkana on paljon kivempää.

Mä ite olin turhaan läskinä 10 vuotta ja nyt juuri kun täytän 30 v niin olen onnistunut laihduttamaan 30 kiloa ja olo on upea. Harmittaa etten aikaisemmin viitsinyt laihduttaa vaan olin vaan onnettomana muumuu vaatteissa ja epätoivoisesti yritin olla jotenkin nätti.

Eli ymmärrän mitä ap ajaa takaa.

t. hoikkana ON ihanaa!!!!!

Vierailija
13/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan mukavannäköinen. Mutta näkymätön. En käännä päitä.

Jos näen vähän vaivaa, saatan kääntää ällistyneiden naisten päitä ;)

Minua ei meikki kaunista, ja luonnonkihara tukkani menee vain hullummaksi " laittamisesta" . En laita.

Jos se jotakuta vaivaa, harkitkoon terapiaa. Minun on hyvä olla näin.

Vierailija
14/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että minkä tahansa painoinen ja näköinen ihminen saa itsestään 100% viehättävämmän laittautumalla ja pukeutumalla.

Ulkonäkö ja ulkoasu vaikuttaa, halusimme tai emme, kaikkeen sosiaaliseen elämään, työpaikalla, kaupassa, sukulaisissa, tarhassa, koulussa.. aina ulkonäkö on se joka tulee ensin vaikka sisin olisi kuinka kultainen tahansa.

Siistillä ja huolitellulla ulkonäöllä on helpompi saada luottamusta ja arvostusta osakseen.

Vierailija
15/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on moneen eri lähtöön eikä toisista saa edes pakkeloimalla viehättävää. Me olemme ainutlaatuisia yksilöitä, eikä ole mitään standardia johon kaikkien pitäisi yltää.

Miksi pitäisi kääntää kenenkään päitä, onko se muka naisen ainoa elämäntarkoitus kääntää päitä? Ja mitä jos onnistuu kääntämään jonkun pään, onko sitten onnistunut elämässään? Sekö oli tarkoitus?

Minua ärsyttää kaikki seksivouhotus. Kun on pitkässä parisuhteessa ja on lapsia, ei enää tarvitse kääntää kaikkien päitä.

Vierailija
16/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vetäytyä verkkareissaan lihomaan sohvalle.

Itse saan nautintoa ITSELLENI siitä, että tiedän näyttäväni hyvältä. Ei sillä ole mitään tekemistä miesten päiden kanssa.

Vierailija
17/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kamalaa, jos mies alkaisi kulkea reikäisissä verkkareissa vain siksi, ettei hänen tarvitse enää saalistaa ketään. :/

Vierailija
18/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi he haluavat olla mahdollisimman rumia ja näkymättömiä.

Vierailija
19/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan siitä että minkä tahansa painoinen ja näköinen ihminen saa itsestään 100% viehättävämmän laittautumalla ja pukeutumalla.

Ulkonäkö ja ulkoasu vaikuttaa, halusimme tai emme, kaikkeen sosiaaliseen elämään, työpaikalla, kaupassa, sukulaisissa, tarhassa, koulussa.. aina ulkonäkö on se joka tulee ensin vaikka sisin olisi kuinka kultainen tahansa.

Siistillä ja huolitellulla ulkonäöllä on helpompi saada luottamusta ja arvostusta osakseen.

ja kaikki tuollainen ulkonäköön tuijottaminen, kampaajalla käynti, meikit ja vaatteet vie rahaa ja jos ei ole rahaa, niin vähän paha on näyttää huolitellulta. Tuollainen pynttääminen myös vie yllättävän paljon energiaa, eikä se ole myöskään mikään itsestäänselvyys jonka kaikki osaa. Kun joskus käyn kampaajalla, kampaaja laittaa hiukset hyvin, mutta itse en koskaan yllä moiseen suoritukseen.

Itse yleensä kartan niitä huoliteltuja ihmisiä, koska en jaksa kun he ovat niin täydellisiä. He varmaan saavat parempaa palvelua Stockmannilta, mutta itse en jaksa pyntätä itseäni vain siksi, että saisin parempaa palvelua.

Vierailija
20/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse saan nautintoa ITSELLENI siitä, että tiedän näyttäväni hyvältä. Ei sillä ole mitään tekemistä miesten päiden kanssa.

Jos olisit kuukauden autiolla saarella jossain luksuspaikassa ihan yksin (ruokaa ja katto pään päällä siis), takuuvarmasti yksin, meikkaisitko joka päivä? Mieti sitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä