Kuka on sinun suosikki Disney prinsessa?
Kommentit (115)
Mulan. Mulan otti suuren riskin tekeytyessään mieheksi voidakseen mennä armeijaan isänsä sijaan
Tuhkimo, koska hän on inspiroivin. Tuhkimo eli vuosia julman kiusaamisen kohteena, mutta pysyi oikeamielisenä ja hyväsydämisenä eikä menettänyt toivoaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Tuhkimo, koska hän on inspiroivin. Tuhkimo eli vuosia julman kiusaamisen kohteena, mutta pysyi oikeamielisenä ja hyväsydämisenä eikä menettänyt toivoaan.
Haaveisiin jos luotat,
Uus aamu kirkastuu
Ja vaikka kuinkas joskus sattuu,
jos uskot niin tää muuttuu
Öinen haavesi toteutuu
Ei ole sellaista. Noi on lapsien ja muiden henkisesti kesken olevien juttuja.
Faith kirjoitti:
Bellessä vähän samoja piirteitä, fiksu ja kiltti tyttö, jota pidetään outona pikku kaupungissa.
Tuhkimo ja Elsa, molemmat tavallaan "kiusattuja" kuten itsekin.
Ariel oli mun lemppari lapsena. :D Ja opettaja sanoi mua aina pocahontakseksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuhkimo ja Elsa, molemmat tavallaan "kiusattuja" kuten itsekin.
Samoin
Mulan. Kova mimmi, joka mättää kundeja pataan 6-0.
Tähkäpää on kaikista freesein prinsessa. Niin kevyt mielinen ja tuommoista naista kaipaisin omaan kainaloon.
Mulan <3 Hänen kehityskaarensa on aivan mahtava ja tunne siitä, ettei ole mitään, on hyvin samaistuttava. Pidän myös siitä, että Mulan ratkoo ongelmat luovilla ideoillaan eikä voimallaan.
Ps. Mun lempparit ei-viralliset prinsessat on Kida elokuvasta Atlantis, Nelli karamelli elokuvasta Räyhä-Ralf, Nala elokuvasta Leijonakuningas 2 ja Melody elokuvasta Pieni Merenneito 2 (Arielin tytär)
valtaosa noista EI OLE prinsessoja.
Ariel, sillä oli suosikki lapsena. Suurinta osaa uusista prinsessoista en edes "tunne", Pocahontas on uusin, jonka olen noista nähnyt.
Lumikki. Ja missä Raya? Se on virallinen disney-prinsessa.
Aurora