Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miettinyt todella paljon, miksi minua ärsyttää nähdä naisia jotka

Vierailija
13.08.2007 |

eivät tee minkäänlaista tai yritystä näyttää hyvältä.

Puhun nyt siitä kun on leveäperäinen muumin muotoinen matami kajakkohuivissa ja pyöräilyhousuissa tai meikitön pyöreärillinen pullukka miehisissä shortseissa ja sporttisandaaleissa lontsottelemassa tai kumararyhtinen harmaatukkainen 30-vuotias halvassa cvirttyneessä collegepaidassa (tiedätte varmaan nämä av:n arkkityypit).

Olen tullut siihen tulokseen, että minua suututtaa kun nainen tuhlaa tilaisuutensa olla kaunis ja hehkeä ja kääntää päitä kadulla kävellessään! enkä tarkoita nyt vain miesten huomiota, vaan kaikki katsovat mielellään kauniisti laittautunutta ihmistä ja tällaisella ihmisella on " taideteoksen" tyylistä esteettistä arvoa.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua suututtaa moinen luonnonvarojen tuhlaus.

En osaa nähdä itsevarmuutena seinään sulautumista vaan pikemminkin piiloutumisena.

Vierailija
42/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiinnitän huomiota ulkonäkööni joka päivä. En silti huomaa kääntäväni yhtään päätä koskaan. Ja olen ainakin omasta mielestäni kivan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä kyllä laittaudun aina siistiksi ja on kehuttu sieväksi, mutta ei tosiaankaan tuijoteta koskaan. Siis miten niin sen kyllä huomaa, MITEN? Kuolavana kulkee jäljessä vai? nää on näitä juttuja kun kuitenkin suurin osa naisista laittautuu joka päivä siistiksi niin sit jotkut teini-ikään juuttuneet luulevat olevansa tässä samankaltaisessa massassa jotain miesmagneetteja. Itselleen vaan yrittävät todistella olevansa muita parempia hirveitä seisottajia.

Vierailija
44/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Ap. nimenomaan korosti että miesten huomion tavoittelu ei ole se juttu vaan yleensäkin näyttää kaikkien silmään mukavalta katsoa.

Vierailija
45/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä normaalit ihmiset kaupungilla kerkiä katsella, miltä muut näyttävät. Lukioaikana oli vähän eri asia, kun oli joutilasta aikaa ja roikuttiin samoissa paikoissa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja kiinnitettiin huomiota siihen, kuka katsoi ketäkin ja kuinka pitkään. Ei vaan musta enää järjellistä aikuisille.

Vierailija
46/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

mutta kyllä minua kiinnostaa ihan kauheasti ihmiset, joilla jotain järkevää sanottavaa tai muuta annettavaa muille ihmisille. Ulkokuori nyt on pelkkää pintaa.

Juuri tämän takia en ymmärräkään tätä asennetta, jonka mukaan ihminen on tyhjäpää, jos käyttää puhtaita vaatteita ja meikkaa :) (kärjistän hieman, myönnän. mutta olen mielestäni ihan kiinnostava ja älykäs ihminen vaikka teenkin edellämainittuja asioita)

Luepa tarkemmin, sanoinko, että sinä tai kukaan muukaan on tyhjäpää? Sinä itse sanoit niin :-DDD.

Vierailija
47/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain meistä riittää omanarvontuntoa olla oma itsemme ilman muun maailman ulkonäkönormeihin sulautumista.

Vierailija
48/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hirveä järkytys myöntää, että kaikki se kaunistautumiseen käytetty aika on heitetty hukkaan ja olisi voinut olla paljon onnellisempi kun olisi uskaltanut näyttää siltä, kun luonnostaan näyttää.

Vierailija
49/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus nautinto olla " kuin seinästä reväisty" . Pyykkikorista ylimmät rynttyyt niskaan, rasvaset hiukset ponnarille ja markettiin! Tunnen joskus oikein jotain kummaa uhmaa; " mua ei kiinnosta mitä te ajattelette musta!" :D

Ja sitten taas huvittaa se laittautuminen. Kaikki viimeisen päälle. Välillä on todella ihanaa olla kaunis :)

Ainoa ulkonäköseikka, jota en ymmärrä, on suuri ylipaino. Miksi joku haluaa tehdä pahaa itselleen? Sitä en tajua.

Vierailija
50/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät laita hiuksiaan, ovat ylipainoisia, eivät ikinä laita meikkiä, eivätkä edes viitsi ajella karvoitustaan saavat miehen? Siis mistä olette repäisseet ukkonne? Yläasteeltako?

Minusta ei naisen itsearvo ole todellakaan meikeistä kiinni, mutta ei kyllä itsestään piittaamattoman naisen itsearvokaan hyvin korkealla voi olla. Olen sen verran ylpeä ihminen, etten ikinä kulkisi ryysyissä kuin joku kassialma, vaan aina pukeudun siististi, ja haluan näyttää hyvältä. Ei tulisi mieleenkään kadehtia naisia jotka rymyävät ns." luonnonkauniissa tilassa" . Jessus sentään, kirpparivaatteet on kyllä in.

Vierailija
51/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani. =)

Vierailija
52/87 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto tuttavistani: kun nainen voi hyvin se näkyy hänen ulkonäössään: hän on ehtinyt pestä ja kammata hiuksensa, valita päälleen puhtaat ja silitetyt vaatteet, ja ehkä sipaista huulikiiltoakin. Kun nainen alkaa kulkea pesemättömänä, vaatteissa jotka on kaivettu pyykkikorista, ja paino on noussut 30 kg, on varmaan aika rankka elämänvaihe jossa ei ole aikaa edes syödä tai nukkua kunnolla, ja minä ainakin epäilisin jo pahaa masennusta.

Vierailija
53/87 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain laittautumaton nainen ärsyttää? Miehissä on paljon enemmän noita täysnaturelleja tapauksia nenäkarvoineen ja kaljamahoineen.

Eikö ole hyvä, etteivät kaikki lähde mukaan hurjaan kilpavarusteluun, jossa itseään saa puunata loputtomasti? Erottuvat yrittelijäät joukosta. Itsensä huoltaminen vie oikeasti valtavasti aikaa, jonka voi käyttää hyödyllisemminkin. Enkä nyt puhu suihkussa käymisestä vaan esim. kynsien laitosta, hiusten pidennyksistä, värjäyksistä, ihokarvojen poistosta...

Vierailija
54/87 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ostaa ne sporttisandaalit 19,90 kun vois ostaa naisellisemmat nätit sandaalit 19,90...

Kävelen lastenrattaiden kanssa kilometrejä päivittäin, sporttisandaalit ovat todella mukavat siinä puuhassa. Miksi ulkonäkö on tärkein arvo? Että miehet tykkäisi vai? Mitä väliä sillä on, oma mieheni on päivisin töissä enkä ryhtyisi hänenkään takia jalkojani pilaamaan.

Vierailija
55/87 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tapasin mieheni 20 vuotiaana. Synnytin kolme lasta, sairastuin masennukseen, lihoin 40kg, hormoonit sekaisin niin kasvaa naama täynnä karvoja ja finnejä. Ollaan köyhiä joten ei ole varaa vaatteita ostella ja meikitkään ei enää ole mitään Dioria tai YSL:ää vaan mitä marketista halpista löytyy alelaarista ja sitäkin sitten jaksaa laittaa itseään vain kerran vuodessa.

Vierailija:

eivät laita hiuksiaan, ovat ylipainoisia, eivät ikinä laita meikkiä, eivätkä edes viitsi ajella karvoitustaan saavat miehen? Siis mistä olette repäisseet ukkonne? Yläasteeltako?

Vierailija
56/87 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yleinen asenne suomalaisnaisten keskuudessa.

Vierailija
57/87 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni myös ärsyttää ihmiset jotka eivät viittsi nähdä vaiva ulkonäkönsä eteen! Sekä miehet ja naiset. Rasvainen tukka haisee ja likaiset virttyneet vaattet roikkuu päällä! Ei paljon väliä onko lihava vai ei. mutta se epäsiisteys!

Kuten olemme nähneet noissa muodonmuutos ohjelmissa (ilman leikkauksia) että vaatteet ja meikki+kampaus todella tekee IHMEITÄ!

Ja ei muutakun kaikki laittautumaan ja sit baanalle :) Hih

Jatkakaa tämä on loistavaa ajanvietettä...

Vierailija
58/87 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan kaikkea sellaista ajattelua, että nainen on joko kaunis ja tyhmä tai sitten ruma ja viisas. Minä olen kaunis ja viisas, ja haluan myös esim. työelämässä osoittaa olevani arvostuksen arvoinen tällaisena.

Kyllä repsottavat miehetkin ärsyttävät minua. Tai ehkä lähinnä säälittävät. Helposti homssuisia naisia pitää naiseutta vastaan kapinoivina, tahallaan rumina. Samanlaiset miehet taas herättävät mielikuvan ressukasta, jota ei ainakaan haluaisi nurkkiinsa pyörimään.

Vierailija
59/87 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastustan kaikkea sellaista ajattelua, että nainen on joko kaunis ja tyhmä tai sitten ruma ja viisas. Minä olen kaunis ja viisas, ja haluan myös esim. työelämässä osoittaa olevani arvostuksen arvoinen tällaisena.

Kyllä repsottavat miehetkin ärsyttävät minua. Tai ehkä lähinnä säälittävät. Helposti homssuisia naisia pitää naiseutta vastaan kapinoivina, tahallaan rumina. Samanlaiset miehet taas herättävät mielikuvan ressukasta, jota ei ainakaan haluaisi nurkkiinsa pyörimään.

Sulla on ainakin itsetunto kohdallaan.

Vierailija
60/87 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenenaikaan kokeilin, mutta sillon ei tullut -65-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän