Olen mies, joka lukee välillä tätä palstaa
Tarkoitus ei ole kuitenkaan vakoilla, mitä vaimoni tänne mahdollisesti kirjoittaa, vaan ylipäänsä vakoilla äitien/vaimojen tuntemuksia miehistään ja missä kiikastaa. Ehkäpä ymmärrän jotakin ja minusta tulee parempi aviopuoliso, toivon. Vai onko tänne miehiltä pääsy kielletty?
Kommentit (3)
En ymmärrä, miksi miesten täällä pitäisi ihmetellä naisten juttuja. Ja tuskin olet ainoa mies täällä kuitenkaan. Muita miehiä paikalla?
Lähinnä saisi olla kiinnostunut tunteista ja ottaa mun tunteet vakavasti, myötäelää eikä aina vaan esittää ratkaisua. Ei nainen halua ratkaisua ja valmiiksi pohdittua vastausta, nainen haluaa keskustella ja pohtia yhdessä tulla ratkaisuun tai muuten vaan saada tukea ajatuksilleen...
Mielestäni täällä on sellaista.