Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka lukee välillä tätä palstaa

Vierailija
25.07.2007 |

Tarkoitus ei ole kuitenkaan vakoilla, mitä vaimoni tänne mahdollisesti kirjoittaa, vaan ylipäänsä vakoilla äitien/vaimojen tuntemuksia miehistään ja missä kiikastaa. Ehkäpä ymmärrän jotakin ja minusta tulee parempi aviopuoliso, toivon. Vai onko tänne miehiltä pääsy kielletty?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täällä on sellaista.

Vierailija
2/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi miesten täällä pitäisi ihmetellä naisten juttuja. Ja tuskin olet ainoa mies täällä kuitenkaan. Muita miehiä paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä saisi olla kiinnostunut tunteista ja ottaa mun tunteet vakavasti, myötäelää eikä aina vaan esittää ratkaisua. Ei nainen halua ratkaisua ja valmiiksi pohdittua vastausta, nainen haluaa keskustella ja pohtia yhdessä tulla ratkaisuun tai muuten vaan saada tukea ajatuksilleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän