Kohta saamme taas herkutella Miilan ja Jounin häillä :)
Unohdin kokonaan viime torstain uusinnan, mutta onneksi kohta tulee uusinnan uusinta!
Kommentit (41)
Muistan jo viime vuonna katsoneeni ohjelmaa hienam huvittuneena. Nyt tästä on tullu tällänen kohukin oikein :D
Itseäni huvitti se, ettei Miila mahtunut siihen autoon se puku päällä. Minulla oli häissäni kolme vuotta sitten tasan sama puku, olin rv 33+ ja mahduin loistavasti 600fiattiin siinä... Joku varmaan tunnistaa nyt :D
Mun pikkusisko on järjestämässä juuri omia häitään, ja meinaa saada hermoromahduksen erilaisten pikku järjestelykysymysten kanssa. Jos jonkun asian on saanut päätettyä, ja se ei onnistukaan niin, voi tulla juuri tuollainen reaktio niin kuin Miilalla kirkosta poistumisen kanssa " en mä tiedä, ihan sama" .
Oliko hän ollut NAIMISISSA jo aiemmin? Eli onko pidetty tällaiset " satuhäät" jo aiemmin vai olivatko nämä Miilan ensimmäiset?
" Tää on toivotonta missä on kaikki ne ihmiset jotka auttaa"
Helkutin pomottaja
Vierailija:
Unohdin kokonaan viime torstain uusinnan, mutta onneksi kohta tulee uusinnan uusinta!
Haukutte ihan surutta ihmistä, joka ei voi puolustautua teidän ilkeilyjen edessä!
Minusta te olette just niitä " kauheita akkoja" , en haluaisi olla teidän kaltaisenne, en todellakaan!
Ja en muuten ole " miila" vaan joku jolla on hieman empatia-kykyä!
Toisaalta tunnistan itseni osittain tuosta. Jos ykski pikkuasia menee pieleen, niin tuntuu että nyt kaikki alkaa kaatumaan päälle....
vaan oliko se kässäriin laitettu ja piti sanoa niin koska Miila tahtoi niin
Taitaa olla vähän epäsynkkaa muutenkin.
Sääliksi käy tuota miestä. Kirkkoharjoituskohtauksessa oli kyllä hänellä sellainen ilme, että voi saamari minkälaisen muijan kanssa tässä ollaan menossa naimisiin.
Jos Miila on itse fiksu, hän ei lue nettikeskusteluja itsestään.
Ton naisen kuuluis vähän opetella puhuttelemaan ihmisiä kohteliaammin
voisitteko tulla, tulisitteko tänne kuulostas mukavammalta eikä tollaiselta pomottelulta jota on jatkuvasti kuulunut läpi ohjelman
Siinä on taatusti päässyt muutama rautakaupanmyyjä testaamaan asiakaspalvelutaitojaan oikein urakalla Miilan kanssa=)
Harmittaa ettei tuossa ohjelmassa ollut sellaista " mitä heille kuuluu nyt" -osiota.
varmasti tärkeää, että sai " hienon" sukunimen Frilander.
Olihan hänen lapsillaankin jotkut " hienot" nimet: Arthur ainakin pojan nimi, tytön nimi vielä erikoisempi.
Vierailija:
On sekin mahtanut olla kun ovat aina sinne menneet maistelemaan ja arvioimaan=)
ainakin hienoimmissa paikoissa ja hienoissa juhlissa.
Olen keittiömestari ja tehnyt useinkin hääpareille ja myös muihin juhlatilaisuuksiin ehdotuksia ja jotkut haluavat käydä syömässä ehdotettuja ruokia. Samalla aterialla voi olla koemaistettavana useita kakkuehdotuksia, kustakin pieni pala.
Noiden hääkakku ei ainakaan ollut mikään erityinen- ehkä Miila ei ymmärtänyt vaatia parempaa.
sulhanen limusiinissa yhtäkkiä otti puhelimen taas korvalleen: ootko vielä siellä? ja sitten välittömästi jatkoi vieraiden nimien luettelointia.
Siis mitä?? Ensin siinä hempeilivät ja puhelimen toisessa päässä ollut " matkanjohtaja" odotteli, että sulhanen jatkaa puhelua?
joku tekokartano? Muka hienoa. Silleen sopii kyllä hyvin tälle parille. Teennäisen oloista ja muka hienoa oli kaikki.
Pakko ojaa limulla ja hepalla. Pakko saada pitkä puku ja huntukin, peräti kaksi! Pakko saada sormus ja vaikka kaksi. Pakko saada juhannushäät. Ja morsiuslapset, niitä piti olla kuin kuninkaallisilla, ryhmät edessä ja takana.
Ja haluun!
Millainenkohan vääntö oli tehty jo ennen häitä näistä hääpaikoista?Morsian halusi juuri nämä paikat, viis siitä, vaikka välimatka oli pitkä.
Tuota ihmisten listausta ja läppärin lukua en ymmärtänyt. Eihan oltu millään ryhmämatkalla, jossa matkanjohtaja katsoo, että kaikki on mukana. Mihin ne ihmiset olisi kirkon jälkeen kadonneet. Ihmettelin myös miksi tv:ssa kailotettiin juhlavieraiden nimiä.