Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pinnasängyt on turhia!! meidän vauva nukkuu kotonakin tyytyväisenä matkasängyssä

Vierailija
29.06.2007 |

parempi patja tietty laitettiin, mutta silti tuli paljon halvemmaksi kuin pinnis. nukkuu paljon paremmin pehmeässä matkasängyssä kuin pinniksessä, jossa lyö unissaan vahingossa päätään koviin pinnoihin (8kk vanhalla kun ei enää pinnasuojista ole iloa).

on myös paremmin sisustukseen sopiva ja ihanan kevyt siirrellä esim siivottaessa.

lapsen kasvaessa kulkuaukon voi avata ja toisessa päädyssä on tasku tarpeellisille tavaroille.

harmittaa että keksin tämänkin vasta nyt neljännen lapsen kohdalla, suosittelen lämpimästi muillekin :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt! Haluan sängyn olevan KALUSTE, en muovihäkkyrä. Meillä muuten on pinnasuoja käytössä vielä 1 v. 4 kk ikäisellä, kun muuten kolisee pinnoihin. Otin jo kerran pois, mutta laitoin samantien takaisin kun työnsi jo nukuttaessa jalat ja kädet pinnojen välistä. Vuoden ikäisenä 2 pinnaa poistettiin, jotta lapsi pääsee itse kulkemaan sänkyyn ja pois (on sekä hyvä että huono puoli).

Vierailija
22/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä pinnasängyssäkin sellainen kova patja, mutta se on taittopatja, joten neljässä osassa. Sen päällä on sitten 2 ohutta ostamaani patjaa ilmavuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kokoinen on 5-vuotias joka mahtuu vielä matkasänkyyn??? kääpiö? miten lapsi ite kiipee sinne ja pois, eikö kevyt ja heppoinen matkasänky kaadu?

Vierailija
24/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on +1 käyrällä. Juuri eilen mitattiin. Ei kaadu sänky, kun on opetettu vetämään tuoli vierestä avuksi, kun tulee pois. Jos tuoli on jostain syystä kaukana, menen nostamaan. Ei suuri vaiva, kerran päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme