Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pyydätte myyjää lähettämään kuvia. Niin onko se niin vaikeata ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut ostamaan vaatetta=

Vierailija
23.05.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on elämää muuallakin kuin tietokoneella.

Vierailija
2/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos viikon päästä kyselee, että oletko vielä kiinnostunut ja mitään ei voida vastata, niin se on mun mielestä törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maininta, että kuvan saa sähköpostiin?

Sellaisessa tilanteessa mulla ei ole koskaan tullut mieleenkään, että pitäisi erikseen mainita jos ei ole kiinnostunut. Eikös se mene niin, että se joka on kiinnostunut ilmoittaa?

Miksi pidät ilmoitusta siitä että ei ole kiinnostunut noin tärkeänä? Ymmärrän jos olet luvannut jo varata tuotteen, mutta en nyt saanut tuosta sitä käsitystä?

Vierailija
4/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä kuva ja viitsisitkö ilmoittaa joka tapauksessa vaikka et olisikaan kiinnostunut?

Vierailija
5/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyviin tapohin kuuluu ilmoittaa myyjälle, ettei osta tuotetta. Ja kyllä se kuvien pyytäminen on mun mielestä merkki siitä, että on kiinnostunut ostamaan.

Vierailija
6/6 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä merkkihän se on, että yhteydenottoa ei ole.. Ei mulla ole aikaa turhiin lätinöihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi