Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pinnasängyt on turhia!! meidän vauva nukkuu kotonakin tyytyväisenä matkasängyssä

Vierailija
29.06.2007 |

parempi patja tietty laitettiin, mutta silti tuli paljon halvemmaksi kuin pinnis. nukkuu paljon paremmin pehmeässä matkasängyssä kuin pinniksessä, jossa lyö unissaan vahingossa päätään koviin pinnoihin (8kk vanhalla kun ei enää pinnasuojista ole iloa).

on myös paremmin sisustukseen sopiva ja ihanan kevyt siirrellä esim siivottaessa.

lapsen kasvaessa kulkuaukon voi avata ja toisessa päädyssä on tasku tarpeellisille tavaroille.

harmittaa että keksin tämänkin vasta nyt neljännen lapsen kohdalla, suosittelen lämpimästi muillekin :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä tosiaan ihan kivan näköisiäkin.

Vierailija
2/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa on kyllä oiva kapistus, mutta en kyllä kotoa sitä pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni Jenkeillä vasta onkin viimeisen päälle keinuvat ja kiikkuvat hörsälepinnikset...

Vierailija
4/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelen myös, että keksin vasta vuoden iässä siirtää pinnasängystä pois - yöt rauhoittuivat, kun kädet ja jalat eivät olleet pinnojen välissä, pää ei kolissut pinnoihin jne.

Matkasängyn kauneus ei ole päätä huimaava, mutta toimii paremmin (ainakin meillä) kuin pinnasänky...

Vierailija
5/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi mietin kasvavan lapsen selkää: matkasänky ei tue selkää samalla tavalla kuin kunnon pinnasänky, koska pohja antaa periksi vaikka siinä kuinka olisi patja päällä. Vauva nukkuu kuitenkin vuorokaudessa niin paljon, että ehkä voisi panostaa siihen, että sänky on kunnolla selkää tukeva.

Vierailija
6/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustuksellisesti niin kovin viehättäviä ole, mieluummin käytän nättiä pinnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikö teidän muiden lapset lyö päätään pinnoihin unissaan tai työnnä vaikka jalkaa pinnojen välistä (ja herää seuraavan kerran kylkeä kääntäessään siihen että jalka on jumissa)?

Vierailija
8/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette ole kuulleet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä teidän perheessä lapset on omaksunut äitinsä kauniit käytöstavat kaiken kaikkiaan.



11

Vierailija
10/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siksi, että lapsemme ovat nukkuneet perhepedissä, vaikka pinnasänkykin oli. Nyt kolmosta varten sitä ei enää olekaan, koko sänky toimi vain romumagneettina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten kun vauva itse istuu niin ei tarvitse ihan makuuasennosta asti nostella. Millainen patja sinne sopii, onko sellaisia valmiina? Mitään rakojahan ei ole hyvä pienellä vauvalla olla.

Vierailija
12/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ehkä sitten kun vauva itse istuu niin ei tarvitse ihan makuuasennosta asti nostella. Millainen patja sinne sopii, onko sellaisia valmiina? Mitään rakojahan ei ole hyvä pienellä vauvalla olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk iässä tunki kätensä ja jalkansa pinnojen ja eritoten pinnansuojien väliin: narut katkes ja se siitä pinnansuojuksesta ;)

...unissaan kun ei kai voi liikkeisiinsä vaikuttaa? ;)

Vierailija
14/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


3kk iässä tunki kätensä ja jalkansa pinnojen ja eritoten pinnansuojien väliin: narut katkes ja se siitä pinnansuojuksesta ;)

...unissaan kun ei kai voi liikkeisiinsä vaikuttaa? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut joko suojuksen väärin tai ostanut jonkin halvan toimimattoman riekaleen.

Vierailija
16/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkasängyssä. Meillä on kyllä myös Brion uutena ostettu pinnasänkykin, mutta tuo matkasänky vaan on niin paljon mukavampi ja kätevämpi. Kohta alkaa kylläkin pituutta olla sen verran, että on ostettava lastensänky hänelle.

Vierailija
17/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on ollut. Molemmat lapset nukkuneet perhepedissä 1.5v asti, jolloin on siirretty jatkettavaan lastensänkyyn.

Vierailija
18/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelin vielä toiset narutkin siihen edellisten seuraksi, että varmasti pysyisi kiinni - eipä ei...



T. sen 3kk vauvan äiti..

Vierailija
19/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


matkasängyssä. Meillä on kyllä myös Brion uutena ostettu pinnasänkykin, mutta tuo matkasänky vaan on niin paljon mukavampi ja kätevämpi. Kohta alkaa kylläkin pituutta olla sen verran, että on ostettava lastensänky hänelle.

Etkö ole yhtään huolissasi lapsesi selästä?! En ole kyllä koskaan kuullutkaan 5-vuotiaasta, joka ei nukkuisi kunnon sängyssä.

Vierailija
20/24 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä typerillä ämmillä ole taas tänään mitään muuta aihetta mistä riidellä?

Ihan sama vaikka antaisitte lapsenne nukkua lattia, sittenhän olisi sekä se kirottu pinnasänky että toooooosi hyödyllinen matkasänky aivan tarpeettomia.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi