Kurkkimisesta tuli mieleen: olin veljeni ja tämän vaimon lapsia vahtimassa ja
kun lapset nukkui niin aikani kuluksi pengoin läpi kaikki kaapit. Veljeni ja vaimonsa ovat erittäin sivistyneen ja muodollisen oloisia mutta löysinkin makkarin kaapeista klitoriskiihottimia, mielettömän ison " limaisen" mustan peniksen palleineen, jotain kiiltäviä keinonahkaisia seksiasuja, eri makuisia liukastusvoiteita, käsiraudat ym. Ja veljeni vaimon päiväkirjasta selvisi kaikenlaisia ajatuksia minustakin!!! ja etenkin veljestäni :( ja muusta suvusta ja heidän parisuhteestaan sellaisia asioita jotka vieläkin kummittelevat mielessäni!
Kenellekään en tietenkään kertonut urkkimisistani mutta asia on vaivannut siitä lähtien. En voi heitä katsellessani olla ajattelematta niitä asioita. Olen monta kertaa toivonut etten olisi niitä kaappeja penkonut ja olisin nyt onnellisen tietämätön asioista jotka eivät minulle kuulu.
Kommentit (5)
vastailla ja kommentoida kuitenkin.
yöpöydän laatikosta järkyttävän tekopeniksen... huhhui, laatikko meni kyllä äkkiä kiinni, enkä sen jälkeen ole tonkinut missään mitään, ettei vain paljastu jotain, mitä en halua tietää.
Minulle ei tulisi mielenkään alkaa penkoa toisten kaappeja. Ei edes veljen tai vanhempien. Mielestäni kaikille kuuluu oikeus yksityisyyteen.
Mä en todellakaan halua tietää kaikkea. Haluan pysyä uskossa että, heiltä ei löydy mitään seksileluja tai muitakaan " outoja" vekotttimia :)
Hmmh.